Hoe serieus is dit bericht kosmos????????????????????????????????????????????????????????????????Kosmos wrote:Laatste nieuws:
Tijn aangeklaagd door Ludwig Pietershove wegens belediging en het hanteren van geweld.

Bommelding tijdens damwedstrijd!
-
Re: Ludwig dreigt met rechtzaak
-
- Real name: Martijn van Gortel
Het berichtje van Kosmos berust voor 100% op de werkelijkheid. Ik ben zelfs niet de enige die aangeklaagd is, ook twee spelers van Raes Maastricht.
De gewelddadigheid sloeg op het feit dat ik Ludwig tijdens het Johan Sons-memorial toernooi door middel van twee vriendelijke woordjes verzocht, mijn nabije omgeving te verlaten.
De gewelddadigheid sloeg op het feit dat ik Ludwig tijdens het Johan Sons-memorial toernooi door middel van twee vriendelijke woordjes verzocht, mijn nabije omgeving te verlaten.
-
- Real name: Irene Stegeman
Wat een zeurdert is die Ludwig dan.Tijn wrote:Het berichtje van Kosmos berust voor 100% op de werkelijkheid. Ik ben zelfs niet de enige die aangeklaagd is, ook twee spelers van Raes Maastricht.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
-
- Real name: Martijn van Gortel
Nou, er zijn niet zo veel mensen bij wie Ludwig niet opvalt [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
Tijn wrote:Nou, er zijn niet zo veel mensen bij wie Ludwig niet opvalt [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
aahh ja.. Ik snap ut nie echt maar ut zal wel zo zijn.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
wees maar blij dat je hem niet kent... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Nou ja Tijn! Dat mag ook niet...foei foei hoor! [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Tijn wrote: De gewelddadigheid sloeg op het feit dat ik Ludwig tijdens het Johan Sons-memorial toernooi door middel van twee vriendelijke woordjes verzocht, mijn nabije omgeving te verlaten.
Rechtzaak
Wat is er mis met Ludwig dan?
Doet hij wel eens wat verkeerd?
Ook zo gemeen dat ie niet aan Brunssum mag meedoen!
Zomaar "Rot op!" zeggen tegen zo'n lieve man, dat is wel een rechtzaak waard!

Heaven is no location, but a state of mind
-
Re: Rechtzaak
Dat Ludwig die twee woorden kon onthouden?!!!!! Knap van hem! Zijn geweldige regels moet hij ook altijd op een briefje naast hem leggen... Zo'n man maakt de damwereld wel interessant, niet qua spel, maar wel qua gedrag. Hiermee wil ik zijn gedrag niet goedkeuren, maar het maakt het wel een beetje levendig in de damwereld!!Kosmos wrote:Wat is er mis met Ludwig dan?
-
Zelf kreeg ik na de tiende ronde van de bondscompetitie van de heer Pietershove het advies om een therapeut te bezoeken. Dat zou ik ook als belediging op kunnen vatten.
Hij verloor in die ronde van een invaler uit ons tweede, Theo Schimmel die een ernstige spierziekte heeft. Daardoor heeft Theo wel eens moeite om de klok in te drukken en om schijven van het bord te rapen. Ludwig vond de bijbehorende vreemde bewegingen onsportief. DAT is pas grof.
Hij verloor in die ronde van een invaler uit ons tweede, Theo Schimmel die een ernstige spierziekte heeft. Daardoor heeft Theo wel eens moeite om de klok in te drukken en om schijven van het bord te rapen. Ludwig vond de bijbehorende vreemde bewegingen onsportief. DAT is pas grof.
Sportiviteit
Ludwig is juist de bewaker van de sportiviteit in de damwereld.
Ik herinner mij als de dag van gisteren zijn heroïsche optreden tegen Gabriel die toen nog gewoon Gabriel heette.
In de tijdnoodfase werd er flink op klok
en bord geramd tot tevredenheid van het toegestormde publiek. Na het bijwerken van de zetten bleek dat L.P. bij het uitvoeren van de vijftigste zet door de vlag was gegaan.
L.P. had dus op de klok verloren. Volgens P was Gabriel de boosdoener.
"IK heb nog nooit zo'n grote onsportieveling meegemaakt!" riep P. boos door de zaal.
Tijdens het bijwerken van de zetten bleek - pikant detail! - dat er een schijf van Gabriel ontbrak. In onze fantasie zagen we levendig voor ons dat L.P. - enkele tienden van seconden nog op de klok - snel een schijf van Gabriel weggriste (Ik zou graag een foto hebben van het gezicht van P op dit moment), waardoor net de laatste picosenconden vervluchtigden en de hand van L. een nanoseconde te laat te klok bereikte.
Natuurlijk komen deze fantasieën voort uit onze vertroebelde breinen en treft L.
geen enkele blaam.
Ik heb dat briefje ook wel eens zien liggen. Er staat o.a. op: "Geen risico -> ruilen!" Wel mooi dat de damwereld zo tolerant is dat P gewoon met zijn briefje mag spelen, want officiëel mag dat niet.
Zoals Jasper zegt, zonder zulke lui zou het maar saai zijn.
P heeft ook de volstrekt terechte kwalificatie "De Sadam Hoessein van Limburg"
gegeven aan Dieter.
En nu is Dieterzoon Tijn over de schreef gegaan! Oeioeioei.

Ik herinner mij als de dag van gisteren zijn heroïsche optreden tegen Gabriel die toen nog gewoon Gabriel heette.
In de tijdnoodfase werd er flink op klok

L.P. had dus op de klok verloren. Volgens P was Gabriel de boosdoener.
"IK heb nog nooit zo'n grote onsportieveling meegemaakt!" riep P. boos door de zaal.

Tijdens het bijwerken van de zetten bleek - pikant detail! - dat er een schijf van Gabriel ontbrak. In onze fantasie zagen we levendig voor ons dat L.P. - enkele tienden van seconden nog op de klok - snel een schijf van Gabriel weggriste (Ik zou graag een foto hebben van het gezicht van P op dit moment), waardoor net de laatste picosenconden vervluchtigden en de hand van L. een nanoseconde te laat te klok bereikte.
Natuurlijk komen deze fantasieën voort uit onze vertroebelde breinen en treft L.

Ik heb dat briefje ook wel eens zien liggen. Er staat o.a. op: "Geen risico -> ruilen!" Wel mooi dat de damwereld zo tolerant is dat P gewoon met zijn briefje mag spelen, want officiëel mag dat niet.
Zoals Jasper zegt, zonder zulke lui zou het maar saai zijn.
P heeft ook de volstrekt terechte kwalificatie "De Sadam Hoessein van Limburg"

En nu is Dieterzoon Tijn over de schreef gegaan! Oeioeioei.
Heaven is no location, but a state of mind