Updated Deelnemerslijst:
W.H.L.Neven
Jan Nijmeijer
Rima Danileviciene
Johan van Aalderen
Leo Peters
H.Damman
R.Lunenborg
V.Doumesh
L. Springer
J.P. Drost
A. de Mooij
H. Beekman
A. Beekman
J. Siegers
F. Hoeve
G. Hoeve
.................
Schrijf je in.

Blitz aan boord van een cruiseschip
Gefeliciteerd Jan Pieter! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]A.Presman wrote:Kort over uitslagen:
16 eerdergenoemde spelers hebben in het blitztoernooi aan boord van schip "Princess" deelgenomen.
En de winnars zijn:
1. J.P. Drost
2. F. Hoeve
3. Johan van Aalderen
Was het toernooi een succes en voor herhaling vatbaar? Helaas ben ik zelf net thuis van de wedstrijd DCH Harderwijk - De Kroonschijf Ede (uitslag 5-11, 1e klasse GDB), anders had ik het misschien met eigen ogen kunnen meemaken...
Alexander, bedankt voor de snelle uitslagenservice!
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Het was errug leuk om een keer op een boot te dammen. Helaas voeren we niet, maar je voelde toch wel dat het speellokaal bewoog. Verder was het prima verzorgd. Mooie digitale klokken, en heel veel gratis bitterballen en vlammetjes, en 3 flessen wodka als prijzen. Op het station van Zwolle hebben Arjen en ik er nog wat cola bijgekocht, en nu staar ik naar een bijna lege fles. Er schijnen plannen te zijn om komend jaar een damtoernooi te organiseren op dezelfde boot, maar dan varend richting Duitsland. Overdag dammen en 's avonds de Rijnstadjes in. Lijkt me geweldig. Als het even kan, zal ik erbij zijn.PeterHt wrote:Was het toernooi een succes en voor herhaling vatbaar?
Mijn overwinning was niet ongelukkig. Florian Hoeve, een aspirant, ging met een punt voorsprong de laatste ronde in. Toen ik remise speelde tegen Doumesh, rekende ik nergens meer op, maar Florian verloor via een lulligheidje zodat ik met 11 uit 7 en betere weerstandspunten alsnog op de eerste plek eindigde. Triest voor Florian, maar we zullen zijn naam ongetwijfeld nog wel tegenkomen.