Vacature

Douwe Edelenbos

Re: Vacature

Post by Douwe Edelenbos »

Hanco Elenbaas wrote:Ook voor VAD, in de Eerste klas, zou je een aanwinst zijn Douwe en mogelijk zelfs voor Huizum in de Hoofdklasse. Die zoeken volgens het geruchtencircuit nog een vervanger voor Piet Bouma.
Hanco, al mijn wangen beginnen te blozen. "Aanwinst voor een 1e-klas-team, mogelijk voor een hoofdklasseteam. Vervangen van (de niet genoeg te waarderen) Piet Bouma.". Wauwwww, dit moet ik even verwerken; ik kom hier nog op terug.....

22:38... Mijn vrouw heeft ondertussen Hanco's veren uit mijn poeperadesie getrokken. Mijn zaakwaarnemer - Blado Vorozan - komt net met het bericht dat hij er tóch niet uitgekomen is met Sier. Blado wil 20%, maar houdt niet van vis. Blado's tegenbod was een foto van hem in Volendamse klederdracht. Dit was voor Sier niet bespreekbaar, waarna Blado briesend het anders zo rustieke Volendam heeft verlaten.
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Douwe Edelenbos wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Ook voor VAD, in de Eerste klas, zou je een aanwinst zijn Douwe en mogelijk zelfs voor Huizum in de Hoofdklasse. Die zoeken volgens het geruchtencircuit nog een vervanger voor Piet Bouma.
Hanco, al mijn wangen beginnen te blozen. "Aanwinst voor een 1e-klas-team, mogelijk voor een hoofdklasseteam. Vervangen van (de niet genoeg te waarderen) Piet Bouma.". Wauwwww, dit moet ik even verwerken; ik kom hier nog op terug.....

22:38... Mijn vrouw heeft ondertussen Hanco's veren uit mijn poeperadesie getrokken. Mijn zaakwaarnemer - Blado Vorozan - komt net met het bericht dat hij er tóch niet uitgekomen is met Sier. Blado wil 20%, maar houdt niet van vis. Blado's tegenbod was een foto van hem in Volendamse klederdracht. Dit was voor Sier niet bespreekbaar, waarna Blado briesend het anders zo rustieke Volendam heeft verlaten.
Het schijnt dat we te maken hebben met een louche zaakwaarnemer Douwe.
Blado bood mij namens Volendam een pond paling, twee gerookte makrelen en drie potten zure haring per wedstrijd. Over klederdracht werd niet gesproken. Ik wacht nog op een bevestiging van Paul Sier. Voor verlaging van mijn cholesterol is vis eten een goede zaak. :)
Overigens wordt er flink aan mij getrokken door collega’s van Huizum 4. Dit na hun onvoorstelbare opmars c.q. kampioenschap in de 3e klasse van de PFDB. Vanavond werd dat uitbundig gevierd met een spontaan ingelaste prijsuitreiking tijdens de clubavond. Er gaan geruchten dat een vierde tiental van Huizum in de Nationale Competitie nu bespreekbaar is. Voor een uitbollende dammer is dat natuurlijk een fantastisch alternatief. Een team waar de spelvreugde van afstraalt. Geen prestatiedrang maar gewoon leuk dammen, ook voor jou een overweging waard. :D
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Douwe Edelenbos

Post by Douwe Edelenbos »

Piet Bouma wrote:[Het schijnt dat we te maken hebben met een louche zaakwaarnemer Douwe.

Blado bood mij namens Volendam een pond paling, twee gerookte makrelen en drie potten zure haring per wedstrijd. Over klederdracht werd niet gesproken. Ik wacht nog op een bevestiging van Paul Sier. Voor verlaging van mijn cholesterol is vis eten een goede zaak. :)
Overigens wordt er flink aan mij getrokken door collega’s van Huizum 4. Dit na hun onvoorstelbare opmars c.q. kampioenschap in de 3e klasse van de PFDB. Vanavond werd dat uitbundig gevierd met een spontaan ingelaste prijsuitreiking tijdens de clubavond. Er gaan geruchten dat een vierde tiental van Huizum in de Nationale Competitie nu bespreekbaar is. Voor een uitbollende dammer is dat natuurlijk een fantastisch alternatief. Een team waar de spelvreugde van afstraalt. Geen prestatiedrang maar gewoon leuk dammen, ook voor jou een overweging waard. :D
Als ik kijk naar jouw spel en de uitslagen begrijp ik wel dat Paul bij jou verder wil gaan dan bij mij. Landelijk ging het voortvarend, maar provinciaal is hier en daar wel wat blijven liggen.

De spelvreugde - en met name het verliezen daarvan - was voor mij de hoofdreden me afgelopen seizoen niet beschikbaar te stellen als vaste kracht van het eerste. Die spelvreugde heb ik afgelopen seizoen gelukkig teruggevonden door 7 potjes mee te spelen in het tweede en met 4 invalbeurten voor het eerste met als omslagpunt de pot tegen Peter v/d Stap.

Voor komend seizoen heb ik inmiddels aangegeven weer vaste speler van het eerste te willen zien, indien gewenst natuurlijk. Negen spelers waren voor, het wachten is op het definitieve akkoord van Siep Buurke :D. Ik verwacht dat ze ook hem wel over de streep zullen trekken, haha.

In ieder geval bedankt voor het aanbod, maar omdat ik in de voorbereiding ben op een pittige toereditie van een wielerklassieker in de Ardennen behoor ik niet meer tot de groep 'uitbollende dammers' en daardoor zal ik straks omvang te kort komen om deel te nemen in Huizum IV.

Overigens mooi dat jullie met nóg een team komen!!
Ivanhoe

Post by Ivanhoe »

Jee, wat een boel post.
Maar ja, kheb nog steeds geld over + geen spelers ...
Ivanhoe

Post by Ivanhoe »

Nog meer bewegingen, nog meer 'plek' in Twente ...
Post Reply