...biblebelt...uhm...Bijbel? Dat is toch het door godvrezende fijnzinnigen aanbeden Heilige Schrift vol verhalen met diepzinnige strekkingen zoals "De barmhartige Samaritaan" en "Heb uw naaste lief..." en zo? Nee Tjalling, dat kan het niet zijn.Kosmos wrote: Mijn lieve Kosmos, zeker biblebeltbetutteling?

Draughts ON-line is a future??
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Re: Draughts ON-line is a future??
Flow with the Go
-
- Real name: Roel Langendam
Met toernooien zoals voor sport-accord wordt er een verifieerbaar naam gevraagd in de persoonlijke instellingen.Piet Bouma wrote:Als je nick-names toestaat, moet je denk ik inderdaad niet vreemd opkijken als er vreemde vogels vreemde namen kiezen![]()
Maar algemeen vraag ik me een beetje af of je bij de damserver wel nick-names moet gaan gebruiken. Eigenlijk wil je toch weten tegen wie je speelt?
Vooral als je serieuze toernooien gaat organiseren.
Een tussenvorm zou kunnen zijn is naast de nick-name ook de officiële naam te gaan registreren.
Bij uiteindelijke publicatie van internettoernooi-uitslagen(ook bij schaken gebruikelijk) kun je dan ook werkelijke namen gaan publiceren.
er moet een manier zijn om lidmaatschap te verifieren.
Nicknamen op de algemene damserver vormen hier verder geen probleem.
Hoe je het ook went of keert, er spelen bekende spelers op de server een aantal met titel, die willen niet direct overlopen worden omdat ze een titel dragen!
Je kunt met die nick-namen heel creatief zijn zonder straat/schuttingtaal te gebruiken.
Doe je dat wel loop je het risico eraf geknikkerd te worden, althans met die naam.
Het staat je daarna vrij om een willekeurige andere naam te kiezen.
Ik praat met iedereen. Elk moment. De vraag is niet tegen wie ik praat, maar wie luistert!!
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Geen chat of waarschuwing gezien. Maar nu wel genoeg gezien om mijn conclusies te trekken.groenteboer wrote: Een beetje rustig aan graag.. Heb je al gemaild met de beheerder van de damserver? Dat kan via damserver.kndb(AT)gmail.com.
Ik heb even met hem gesproken en ik hoor een ander verhaal. Je zou op de chat meerdere malen zijn aangesproken door iemand en ook nog een paar waarschuwingen. Dat moet genoeg zijn. Als je dan nog niet luisteren wilt, dan moet je maar voelen hoor.
En volgens mij is alleen jouw naam gebannedNiet meer je hele ip-adres. Maar als je meer wil weten moet je maar contact opnemen met de beheerder.
In ieder geval is het niet de bedoeling dat er zich mensen gaan aanmelden met dit soort bespottelijke namen. Eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar.
Flow with the Go
-
- Real name: Roel Langendam
Ben benieuwd naar je conclusies, er zijn twee mensen geweest die je afzonderlijk hebben verzocht je naam te veranderen.Klaas van der Laan wrote:Geen chat of waarschuwing gezien. Maar nu wel genoeg gezien om mijn conclusies te trekken.groenteboer wrote: Een beetje rustig aan graag.. Heb je al gemaild met de beheerder van de damserver? Dat kan via damserver.kndb(AT)gmail.com.
Ik heb even met hem gesproken en ik hoor een ander verhaal. Je zou op de chat meerdere malen zijn aangesproken door iemand en ook nog een paar waarschuwingen. Dat moet genoeg zijn. Als je dan nog niet luisteren wilt, dan moet je maar voelen hoor.
En volgens mij is alleen jouw naam gebannedNiet meer je hele ip-adres. Maar als je meer wil weten moet je maar contact opnemen met de beheerder.
In ieder geval is het niet de bedoeling dat er zich mensen gaan aanmelden met dit soort bespottelijke namen. Eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar.
En ik ben niet een van die twee!
Groet,
Roeltje.
Ik praat met iedereen. Elk moment. De vraag is niet tegen wie ik praat, maar wie luistert!!