NK rapid viertallen

Jos van der Geest

Re: NK rapid viertallen

Post by Jos van der Geest »

Beste Douwe,

Ik ben inderdaad afhankelijk van openbaar vervoer. Heb zelf geen auto en ook geen rijbewijs. Hou rekening mee dat Heerenveen, of sneek ook met de auto een flink aantal uur reizen is vanuit limburg en zeeland bijvoorbeeld. En dan nog niet te spreken over openbaar vervoer. Vanuit Vlissingen met openbaar vervoer naar Heerenveen zou denk een uur of 5 of 6 zijn schat ik. Dus lijkt me utrecht toch nog het meest te behappen voor iedereen. Tenslotte ligt hoe je het wend of keert toch centraal. :wink:

Maar goed ik merk het wel. Zou in ieder geval fijn zijn dat het van huis tot denksportcentrum niet meer dan een uur of 2 zou zijn (uitgaande dat het laatste stukje met de taxi gaat) anders haak ik af, helaas.

Overigens geld dit hele verhaal natuurlijk alleen voor eendaagse toernooien, voor meerdaagse pak je veelal een hotel in de buurt en geld het vervoer verhaal totaal niet of nauwelijks.
Ook geld het viertal verhaal in zijn algemeenheid, dat hoeft dus niet specifiek een NK te zijn (zodat je spelers van diverse plekken bij elkaar kan harken bijvoorbeeld, en gelegenheids viertallen, wat erg leuk kan zijn).
Ik heb een lichte vorm van dyslexie. Hierdoor kan in een enkel geval misschien een posting verkeerd worden begrepen. Doch ik bedoel het altijd goed.
Douwe Edelenbos

Re: NK rapid viertallen

Post by Douwe Edelenbos »

Beste Jos,

Ik begrijp je standpunt en reisprobleem. Wij komen toch met de auto en mij maakt het niet uit waar het is. Het mag ook Lille zijn, ik weet de weg :lol: .

Groet,

Douwe
Post Reply