Bij een integere omroep werkt zoiets, maar Talpa komt uiteraard alleen om het dammen belachelijk te maken of om een rel te filmen. Wat dat laatste betreft zijn ze vandaag overigens een paar uur te vroeg vertrokken.
Je hebt een punt Jan Pieter maar vond de posting van Heusdens " een nogal boter op je hoofd hebbende" gezien zijn, het domme dammerswereldje bevestigende intervieuw destijds , vind dat hij de laatste is om aan te geven hoe het wel zou moeten!.
Zo erg is het stukje van Talpa niet.
Een journalist wil altijd een bepaalde idee of lijn in zijn verhaal brengen.
Wij zien eigenlijk ware weerspiegeling van de huidige damsport en hoe dat door niet dammers wordt gezien. Heel erg aantrekkelijk is het inderdaad niet.
Er werd gelachen. Maar niet uitgelachen.
Last edited by A.Presman on Thu Oct 20, 2005 15:53, edited 1 time in total.
ik weet dat het zinloos is om tegen dat bord wat je voor je kop hebt aan te praten, maar spuit die onzin van je ergens anders. Open een eigen forum bv.
Ben Anoniem wrote:Kneeltje is trots op Verdel en de boys, dat is duidelijk.
Leg me geen woorden in de mond, dat heb ik niet gezegd. Waar ik me blauw aan erger zijn die personen zoals jij die alles afkraken en altijd negatief zijn. Er zijn zat positieve ontwikkelingen gaande. Steek daar eens je energie in. Lekker anoniem op een forum zeiken op alles, grote jongen ben je hoor!
Tijn wrote:Ik geef Ben niet graag gelijk, maar Cor Verdel is inderdaad een arbiter van lik m'n vestje. (Gebaseerd op eigen ervaringen met deze meneer...)
Cor Verdel is een uitstekende arbiter als hij begeleid wordt door Hensley Rondei en Wiebo Drost.
Met een combinatie Wiebo hoofdarbiter en Hensley en Cor als assistenten zal elk toernooi soepeltjes verlopen.
Cor Verdel is een harde werker!