Kijk nu beginnen we het eens te worden.Ton van Namen wrote: Het probleem is dat die 120K niet vrij te besteden is. En daar zit het probleem.
Het probleem is dat de KNDB in enorme wurg contracten met NOC NSF zit. zo moet de KNDB allerlei uitgaven doen die niet onder het kopje "topsport" vallen van NOC NSF waardoor er geen geld overblijft voor echte breedtesport activiteiten.
U haalt een hoop cijfers aan, u schreef in uw vorige post dat de KNDB 5 mensen in dienst heeft. Laat ik daar eens mee beginnen want dit klopt niet. Hierbij een schema van de werknemers van de KNDB
Arjan de Vries Directeur (deeltijd)
Riana Wassing Directiemedewerker (deeltijd)
Paul Visser Bondsmedewerker (deeltijd)
Johan Krajenbrink Technisch directeur (deeltijd)
Alex Mathijsen Bureaumedewerker (deeltijd)
Rob Clerc Bondscoach
Rik Keurentjes Talentcoach
Arjan de Vries is een NOC NSF man die wij betalen onder het mom van geen topsport. Het enige waar ik deze man heb gezien is als er een WK titel moet worden uitgereikt.
Riana Wassing is directiemedewerker geen idee eigenlijk wat die doet maar die word ook betaald onder het mom van geen topsport (ook verplichting van NOC NSF net als bij Arjan?)
Daarnaast snap ik persoonlijk ook niet waarop de bondscoach fulltime werkt aangezien voor zover ik weet hij geen fulltime werkzaamheden heeft (hij trainde toen ik nog in het programma zat veel minder mensen dat de talentcoach). Ik denk ook doordat er veel minder talenten een status hebben dat de talentcoach ook in deeltijd zou kunnen werken. (maar ik vrees dat dit weer van NOC NSF niet mag)
Daarnaast is het mij ook onduidelijk welk loon precies door wie word betaald. (En wie betaald dan de premies etc?)