F4 - 2 KNDB handboek
Februari 2007
Deelnemers Centrale Juniorentraining (CJT)
<knip>
Trainer
Rob Clerc Pinkwerf 28 2725 DB ZOETERMEER 079 341 57 51

Wij feliciteren ......
-
Rob Clerc Juniorentrainer
Felicitatie voor de CJT junioren met de benoeming van hun nieuwe trainer.
- Hanco Elenbaas
Re: Rob Clerc Juniorentrainer
Is dat een vergissing of heeft men jouw vriend Goedemoed gepromoveerd?henk stoop wrote:Felicitatie voor de CJT junioren met de benoeming van hun nieuwe trainer.
F4 - 2 KNDB handboek
Februari 2007
<knip>
Trainer
-
Dit is gelukkig geen vergissing, Rob Clerc zelf heeft het mij bevestigd.Hanco Elenbaas wrote:Is dat een vergissing of heeft men jouw vriend Goedemoed gepromoveerd?henk stoop wrote:Felicitatie voor de CJT junioren met de benoeming van hun nieuwe trainer.
F4 - 2 KNDB handboek
Februari 2007
<knip>
Trainer
-
Niks natuurlijk! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Bert Zwart wrote:Wat was er mis met het functioneren van Tjalling Goedemoed als bondstrainer?
-
Het volgende sketchje, dat sommige Gelderlanders niet al te letterlijk moeten interpreteren, draag ik op aan ex-CJT trainer Tjalling Goedemoed. Humor overwint alles.
http://www.youtube.com/watch?v=hVdAYEebNPU
Ik spreek ongetwijfeld namens een grote groep dammers als ik zeg dat Tjalling een uitstekende trainer is en wens hem een glanzende trainerscarriere toe.
http://www.youtube.com/watch?v=hVdAYEebNPU
Ik spreek ongetwijfeld namens een grote groep dammers als ik zeg dat Tjalling een uitstekende trainer is en wens hem een glanzende trainerscarriere toe.
-
-
Ik begrijp het niet helemaal.F4 - 2 KNDB handboek
Februari 2007
<knip>
Trainer
Met stille trom wordt iets in het handboek veranderd, zonder dat er verdere informatie is?
Het benoemen van een nieuwe trainer lijkt mij in iedere geval iets om op de KNDB-site te vermelden.
De vorige keer was er bij een vacature een open sollicitatieprocedure (misschien had ik zelfs wel willen solliciteren [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] ).
Nu is een en ander binnenkamers geregeld?
Enfin, e.e.a. zal in de komende bondsraadvergadering (17-03-2007) wel verduidelijkt worden, neem ik aan.
Of hebben Forum-deelnemers al antwoorden op deze vragen?
Als CJT-deelnemer kreeg ik laatst post met daarin een overzicht van alle trainingsdeelnemers en daar stond toen onder CJT-trainer: niet bekend of iets dergelijks. Misschien heeft het er mee te maken dat ik niet bij de wedsrijd CJT - Suriname was, maar ik wist totaal niks van het vertrekken van Tjalling af. Voor mij was het dus een totale verrassing. Verder hebben we ook niets meer gehoord over de reden. Ook nog niet over de nieuwe trainer. Dat moet ik nu maar via het forum vernemen. Misschien dat andere CJT-deelnemers het wel wisten?Piet Bouma wrote:Ik begrijp het niet helemaal.F4 - 2 KNDB handboek
Februari 2007
<knip>
Trainer
Met stille trom wordt iets in het handboek veranderd, zonder dat er verdere informatie is?
Het benoemen van een nieuwe trainer lijkt mij in iedere geval iets om op de KNDB-site te vermelden.
De vorige keer was er bij een vacature een open sollicitatieprocedure (misschien had ik zelfs wel willen solliciteren [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] ).
Nu is een en ander binnenkamers geregeld?
Enfin, e.e.a. zal in de komende bondsraadvergadering (17-03-2007) wel verduidelijkt worden, neem ik aan.
Of hebben Forum-deelnemers al antwoorden op deze vragen?
-
- Hanco Elenbaas
Nou.Bert Zwart wrote:Laten we allemaal blij zijn dat de KNDB steeds minder subsidie krijgt. Daarmee zal de groot-Geldersche grijze kardinalenbeweging vanzelf aan macht inboeten.
Rob Clerc was in zijn Hiltex-periode altijd coach en sinds Rob's vertrek naar VST is Hiltex nooit meer landskampioen geworden. Het aanzienlijk zwakkere Van Stigt Thans wèl.
Tjalling Goedemoed lijkt me een goede trainer. Maar als je moet kiezen tussen Rob Clerc, vijfvoudig nummer 2 op een wereldkampioenschap en 35 keer NK-finalist en daarnaast Tjalling, 0 keer NK-finalist, dan is de keus voor de èchte talenten natuurlijk niet zo lastig.
-
-
-