Bommelding tijdens damwedstrijd!

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Hillary Clinton, Margaret Thatcher, Camilla Parker Bowles, allemaal Reptilian shape-shifters volgens voormalig BBC Grandstand-anchorman David Icke.
Hillary is volgens Icke zelfs het proto-type, gemakkelijk te herkennen aan de koude emotieloze ogen.
Of het allemaal waar of onwaar is zal de toekomst uitwijzen.

Een betere link naar Icke dan Eric heeft verzorgd is
http://www.davidicke.com/icke/index1c.html
[Vanavond zag ik in de Bijlmer de Düsseldorfer topact Kraftwerk met als hoogtepunt een nieuwe 'Reptilian' versie van Radioactivität.]
Eric Sanders

Re: Sisterhood of Female Power

Post by Eric Sanders »

Kosmos wrote: Ik volg profeet S. Anders!
Zeer verstandig. Tot dusver ben ik een onfeilbaar profeet gebleken.
Telkens wanneer een of andere valse profeet het einde der tijden, de Apocalyps of het Armageddon voorspelde, voorspelde ik het tegendeel.
Tot nu toe heb ik daarin altijd gelijk gehad.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
The Lizard King

Post by The Lizard King »

[Vanavond zag ik in de Bijlmer de Düsseldorfer topact Kraftwerk met als hoogtepunt een nieuwe 'Reptilian' versie van Radioactivität.][/quote]

Kraftwerk regiert!
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Tijn wrote: En Hanco,
Ik geloof best dat Hans en Ludwig goed met elkaar door een deur kunnen. Hans heeft al regelmatig bij Ludwig mogen overnachten, en ook in Mei geeft Hans een simultaan in het door Pietershove georganiseerde (en nu al gewonnen??!) toernooi.
Op de toernooikalender van de KNDB zag ik inderdaad op zaterdag 22 mei het toernooi staan van de exorcist Ludwig Pietershove, l.pietershove@tele2.nl
Valkenburg. Openluchtsimultaan en -sneldamtoernooi L. Pietershove (043) 601 67 98
Doe jij ook mee Tijn? Ik zag dat je Ludwig in Aken achter je hebt gehouden, gefeliciteerd!
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: Sisterhood of Female Power

Post by Kosmos »

Eric Sanders wrote:
Kosmos wrote: Ik volg profeet S. Anders!
Zeer verstandig. Tot dusver ben ik een onfeilbaar profeet gebleken.
Telkens wanneer een of andere valse profeet het einde der tijden, de Apocalyps of het Armageddon voorspelde, voorspelde ik het tegendeel.
Tot nu toe heb ik daarin altijd gelijk gehad.
Gelijkgestemdheid des geestes?
Ik heb vaker gezegd: Ik ben een uitsekend profeet. Bij elke profetie beweer ik: Het zal niet gebeuren en steeds weeeeeeeeeeeeer scoren!
Profetieën in de bijbel zijn ook vet: Jesaja en kornuiten: Jeruzalem zal nooit meer verwoest worden. De Heer der Heerscharen zal de vijanden van de Isrealieten verscheuren!
Woehaaa (lees: snik), het tegenovergestelde gebeurde! De tempel werd nooit zo ernstig verwoest als na de joodse opstand (de Messias had zich gemeld en was zoals de profeten voorspelden iemand die militair met Israels vijanden afrekenen zou!) door de Romeinen in 70 na Christus en de holocaust op de opstandige Israelieten was zo wreed dat hele gebieden ontbost werden, zoveel hout was nodig om al die joden te kruisigen...
Heaven is no location, but a state of mind
Post Reply