Tienjarig bestaan Constant Rotterdam in 1909. Vlnr staand: S. Kan, A.C. van Wageningen, H. Paling, F. Benima, W.J. de Wilde en J.P. Huibers.
Zittend: C.G. Vervloet, J.H. Torley Duwel, H.J. van den Broek en Jac. de Bruyn.

Jan HeinHanco Elenbaas wrote:Jan Hein Donner en Ton Sijbrands verzorgen les 6 van de Teleac Damcursus 1970
Dat had hij dan maar eerder duidelijk moeten maken. In 1970, in het Teleac Cursusboek heet hij gewoon Jan Hein Donner en met die naam werd Donner ook aangeduid in de jaren zestig en zeventig, zoals door Max Pam in een uitgebreid, door Donner goedgekeurd interview uit 1975. Zijn vrienden noemden Donner Hein.Jan Pieter wrote:Jan HeinHanco Elenbaas wrote:Jan Hein Donner en Ton Sijbrands verzorgen les 6 van de Teleac Damcursus 1970
Zo heet ik dus niet.
Natuurlijk ben ik zeer in mijn nopjes met die literaire prijs, maar als ik al gehoopt had ook dat weerzinwekkend koosnaampje kwijt te raken dat door laag bij de grondse schaakjournalisten bedacht werd, kwam ik wel zeer bedrogen uit.
(J.H. Donner, NRC Handelsblad 28-3-1987)
Een verhaal van Ton Sijbrands uit de bundel 'Nieuw-West, een buurt van goede bedoelingen' (Herinneringen aan de Westelijke Tuinsteden van Amsterdam), uit 1994.