Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Guest

Post by Guest »

Hanco Elenbaas wrote:Guest, je bent inmiddels weer volkomen vergeten dat je Alexander beloofd hebt dat je niet persoonlijk zou worden zolang je hier niet durft te vertellen wie je bent.
Laten we afspreken dat je je weer gaat beheersen, totdat je niet meer anoniem hoeft te zijn.
Goede reminder, Hanco. Ik merk dat Niek een goede invloed op je heeft.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Match

Post by Kosmos »

Alle dammers van Nederlans zullen uitwijken naar 't Koelhuis voor de
Moeder aller matches (of is het the matchs of massacre?)Image
Dieter zal uiteindelijk de zak van het gelaat van Guest trekken...
Heaven is no location, but a state of mind
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Guest wrote:
Damkoningin wrote: En Guest??? Tuulk is het leuk en gezellig, maar het is natuurlijk nog gezelliger als we weten wie jij bent.. Want dan kunne we je aanmoedigen.. (met je naam op onze truitjes zeg maar)
Als ik speel weet je wie ik ben. Mijn naam op jullie truitjes lijkt me in dat geval een uitstekend plan. Daar houd ik je aan!

Kijk, Bert, daar geef ik tzt graag mijn anonimiteit voor op!

Maar, Damkoningin, we hebben nog een probleem. Hanco durft niet te spelen... Hoe gaan we dat oplossen?

Ken je anders nog wat chippendales die Hanco's naam op hun billen zouden willen stikkeren? Misschien trekt dat Hanco over de streep.
Nej ik ken geen chippendales. Sorry, maar Hanco? Waarom durf/wil je nie spele? Het is toch maar een spelletje en het gaat om de fun. Of heb ik dat weer verkeerd begrepen??????
Maar dan moet ik in ieder geval volgende week zaterdag je naam weten, zodat de truitjes in werking gesteld kan worden Guest. 't Is maar ff dat je ut weet.
Dus dan moet er ook een match zijn duzzzm Hanco, kom op man
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Damkoningin wrote:
Guest wrote: Ken je anders nog wat chippendales die Hanco's naam op hun billen zouden willen stikkeren? Misschien trekt dat Hanco over de streep.
Nej ik ken geen chippendales. Sorry, maar Hanco? Waarom durf/wil je nie spele? Het is toch maar een spelletje en het gaat om de fun. Of heb ik dat weer verkeerd begrepen??????
Maar dan moet ik in ieder geval volgende week zaterdag je naam weten, zodat de truitjes in werking gesteld kan worden Guest. 't Is maar ff dat je ut weet.
Chippendales? Nee, dank je, niet mijn smaak.
Westerhaarse schonen? De foto's van Quizmaster kunnen me niet overtuigen dat je voor aantrekkelijke dames juist naar die plaats moet.
Dus zet die naam van Guest op jullie truitjes en zodra je dat voor elkaar hebt kun je gerust weer een nieuw voorstel doen.
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Hanco Elenbaas wrote:
Damkoningin wrote:
Guest wrote: Ken je anders nog wat chippendales die Hanco's naam op hun billen zouden willen stikkeren? Misschien trekt dat Hanco over de streep.
Chippendales? Nee, dank je, niet mijn smaak.
Westerhaarse schonen? De foto's van Quizmaster kunnen me niet overtuigen dat je voor aantrekkelijke dames juist naar die plaats moet.
Dus zet die naam van Guest op jullie truitjes en zodra je dat voor elkaar hebt kun je gerust weer een nieuw voorstel doen.
Hey hey hey, Ik kom nie met de voorstellen van chippendales.. rustig.. Maar ik moet eerst zeker wete of de match doorgaat voordat ik die truitjes ga maken. En nog 1 ding he?!?! Die foto's zijn niet recentelijk en als je zo goed weet hoe wij, westerhaarders, eruit zien waarom dan commentaar??? Ik snap dat niet? En trouwens, de echte schoonheid zit van binnen... denk er maar es over na
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Damkoningin wrote:Hey hey hey, Ik kom nie met de voorstellen van chippendales.. rustig.. Maar ik moet eerst zeker wete of de match doorgaat voordat ik die truitjes ga maken. En nog 1 ding he?!?! Die foto's zijn niet recentelijk en als je zo goed weet hoe wij, westerhaarders, eruit zien waarom dan commentaar??? Ik snap dat niet? En trouwens, de echte schoonheid zit van binnen... denk er maar es over na
Je hebt gelijk, maar uiterlijke schoonheid helpt hard mee om mij de lust te geven die innerlijke schoonheid te ontdekken.
Dus als jij even die naam achterhaalt, dan kun je daarna contact opnemen en zal ik je zeggen of je die truitjes mag gaan maken.
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Hanco Elenbaas wrote:
Damkoningin wrote:Hey hey hey, Ik kom nie met de voorstellen van chippendales.. rustig.. Maar ik moet eerst zeker wete of de match doorgaat voordat ik die truitjes ga maken. En nog 1 ding he?!?! Die foto's zijn niet recentelijk en als je zo goed weet hoe wij, westerhaarders, eruit zien waarom dan commentaar??? Ik snap dat niet? En trouwens, de echte schoonheid zit van binnen... denk er maar es over na
Je hebt gelijk, maar uiterlijke schoonheid helpt hard mee om mij de lust te geven die innerlijke schoonheid te ontdekken.
Dus als jij even die naam achterhaalt, dan kun je daarna contact opnemen en zal ik je zeggen of je die truitjes mag gaan maken.
Ik heb al geschreve dat ik de naam voor volgende week vrijdag moet weten. Anders komen we niet. Pech voor jullie, maar ja. je doet er niets aan.

Guest

Post by Guest »

Hanco Elenbaas wrote: Je hebt gelijk
Damkoningin heeft inderdaad gelijk.

Maar nu iets anders. Hanco, dacht jij nou werkelijk dat iemand die niet al mijn posts heeft geschreven in mijn plaats zou willen spelen??

Klein voorbeeldje zodat Fred het ook kan volgen: stel ik ben Piet Puk, denk je dan dat de spelers die je noemt zich ervoor lenen om voor mij 'in te vallen' en voor eeuwig als Guest of inval-guest door het leven te gaan? Dream on, Hanco.

En wat nog erger is: staan zij dan ook in voor alles wat ik nog ga schrijven? Gooien ze voor die 500 Euro eventuele toekomstige goodwill weg? Tuurlijk niet. De enige die dat wil doen ben ik zelf; omdat ik 100% achter de dingen sta die ik schrijf.

Geen smoesjes dus. Spelen met je donder. Dan kunnen we ook gelijk de services van Damkoningin en haar vriendinnen in gang zetten.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Guest wrote: Klein voorbeeldje zodat Fred het ook kan volgen:
Guest, opnieuw word je persoonlijk.
Denk eraan, Alexander tolereert hier alleen anoniemen zolang zij persoonlijke opmerkingen achterwege laten.
Het is niet zo stijlvol van je Guest om je anonieme alter-ego toe te staan anderen te beledigen, terwijl je moord en brand schreeuwt als jou welgevalligen dergelijke opmerkingen naar het hoofd krijgen.
Verder is het natuurlijk beschamend dat iemand die zichzelf anoniem houdt uit angst voor een verbale aframmeling, zo gretig is in het uitdelen. van beledigingen.
Ik kan me een beetje voorstellen dat je na alles wat je hier hebt gezegd je identiteit helemaal niet meer zult prijsgeven.
Maar het blijft wel voorwaarde dat je je grote mond houdt zolang je niet dapper genoeg bent om onder je eigen naam te herhalen wat je hier zoal hebt geschreven.
niek kuijvenhoven

Post by niek kuijvenhoven »

Bert, alleen Hans Jansen en ik zullen de eerste ronde vooruit spelen. Voor de rest zal de tweede zondag inderdaad een collectieve rustdag zijn. Niemand van de deelnemers zal er dus onder lijden dat ik niet op zondag speel, alleen Hans. Maar ik denk niet dat hij er zoveel moeite mee heeft (hoor ik zaterdag wel). Bovendien is hij mijn clubgenoot en heb ik ook training van hem gehad.
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Hanco Elenbaas wrote:
Guest wrote: Klein voorbeeldje zodat Fred het ook kan volgen:
Guest, opnieuw word je persoonlijk.
Denk eraan, Alexander tolereert hier alleen anoniemen zolang zij persoonlijke opmerkingen achterwege laten.
Het is niet zo stijlvol van je Guest om je anonieme alter-ego toe te staan anderen te beledigen, terwijl je moord en brand schreeuwt als jou welgevalligen dergelijke opmerkingen naar het hoofd krijgen.
Verder is het natuurlijk beschamend dat iemand die zichzelf anoniem houdt uit angst voor een verbale aframmeling, zo gretig is in het uitdelen. van beledigingen.
Ik kan me een beetje voorstellen dat je na alles wat je hier hebt gezegd je identiteit helemaal niet meer zult prijsgeven.
Maar het blijft wel voorwaarde dat je je grote mond houdt zolang je niet dapper genoeg bent om onder je eigen naam te herhalen wat je hier zoal hebt geschreven.

Hanco, ik vin jou wel heel erg aanvallend tegen over Guest. Ben jij het misschien??? En doe je dit alleen zodat het nie zo erg opvalt dat jij het misschien wel kunt zijn. Dat je daarom niet wilt spelen ofzo????
[img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]

EN nee dit is geen beschuldiging, dit is alleen een vraag..

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Damkoningin wrote:
Hanco, ik vin jou wel heel erg aanvallend tegen over Guest. Ben jij het misschien??? En doe je dit alleen zodat het nie zo erg opvalt dat jij het misschien wel kunt zijn. Dat je daarom niet wilt spelen ofzo????
[img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]

Fantasie heb je zeker Damkoningin, maar nee, ik ben Guest niet.
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Hanco Elenbaas wrote:
Damkoningin wrote:

Fantasie heb je zeker Damkoningin, maar nee, ik ben Guest niet.
Nej ok. Fantasie moet je blijven hebbe, dan blijft het leven leuk [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Redding

Post by Kosmos »

Komop Hanco, vergeleken bij jouw verbale uitspattingen stelt een opmerking als "dan begrijpt Fred het ook" toch niks voor. Kan me niet voorstellen dat Fred dáár mee zit. Persoonlijk is het ook niet. Dus ophouden met afleidingsmanoeuvres en complotfetisjisme.
Als Guest nu even zijn naam doorgeeft voor de match kan er gespeeld worden.
Let's rock and roll!
Kom op Hanco, wees eens moedig.Of wil je bekend komen te staan als de Grootste Lafaard van de Damwereld?
Heaven is no location, but a state of mind
Hanco Elenbaas

Re: Redding

Post by Hanco Elenbaas »

Allez Tjalling, duikel die borrelglaasjesbril eens op uit je geheime la! Met die bril op zal vast veel duidelijker voor je worden wat ik tot dusver hierover heb geschreven. Bovendien zal de borrelglaasjesbril je met een enkele blik in de spiegel weer doen inzien dat het onmogelijk is dat ik ooit de grootste lafaard in de damwereld zal worden, zolang ook jij nog op deze planeet rondhuppelt.
Post Reply