Hoe is het afgelopen, Sietse?Nagelslag wrote:Intussen in 'Het Koelhuis' te Huissen
Huizum - Witte van Moort-2
1. Anton Schotanus staat lekker tegen Danny Slotboom.
2. Rein van der Pal schijf voor tegen Peter Hoopman.
3. Erwin Heslinga gladjes naar remise tegen Hin Wong (1e uit).
4. Piet Bouma schijf voor tegen Irene Stegeman.

Nationale Bekercompetitie 2008
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Martijn van Gortel
Huizum met 6-2 gewonnen!! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Die Piet. Loopt een blauwtje bij Damkoningin...Nagelslag wrote:Huizum - Witte van Moort-2 : 6-2
1. Anton Schotanus - Danny Slotboom 2-0 uit het boekje
2. Rein van der Pal - Peter Hoopman 2-0
3. Erwin Heslinga - Hin Wong 1-1 (1)
4. Piet Bouma - Irene Stegeman 1-1
Welk boekje trouwens? Toch niet de Hoogland map?
Heaven is no location, but a state of mind
-
Alle uitslagen van de 2e ronde Nationale Bekercompetitie op Toernooibase. Plus loting 3e ronde en mijn misser tegen Irene Stegeman [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Franeker maakte een slechte beurt door gisteren mee te delen niet in Huissen te verschijnen. Ben benieuwd of zij nu een storting doen voor het goede doel van Van Stigt Thans. (Ik geloof € 250,-- per overwinning, dus € 1.000. Kassa!)
Franeker maakte een slechte beurt door gisteren mee te delen niet in Huissen te verschijnen. Ben benieuwd of zij nu een storting doen voor het goede doel van Van Stigt Thans. (Ik geloof € 250,-- per overwinning, dus € 1.000. Kassa!)
Last edited by Piet Bouma on Sun May 25, 2008 00:30, edited 1 time in total.
Niet €250 per individuele overwinning, maar per teamoverwinning!Piet Bouma wrote:Franeker maakte een slechte beurt door gisteren mee te delen niet in Huissen te verschijnen. Ben benieuwd of zij nu een storting doen voor het goede doel van Van Stigt Thans. (Ik geloof € 250,-- per overwinning, dus € 1.000. Kassa!)
-
Nou, dat moet die clubkas van Franeker nog wel op kunnen brengen....Alex wrote:Niet €250 per individuele overwinning, maar per teamoverwinning!Piet Bouma wrote:Franeker maakte een slechte beurt door gisteren mee te delen niet in Huissen te verschijnen. Ben benieuwd of zij nu een storting doen voor het goede doel van Van Stigt Thans. (Ik geloof € 250,-- per overwinning, dus € 1.000. Kassa!)
-
Komt de reiskostenomslag nog bij.Piet Bouma wrote:Nou, dat moet die clubkas van Franeker nog wel op kunnen brengen....Alex wrote:Niet €250 per individuele overwinning, maar per teamoverwinning!Piet Bouma wrote:Franeker maakte een slechte beurt door gisteren mee te delen niet in Huissen te verschijnen. Ben benieuwd of zij nu een storting doen voor het goede doel van Van Stigt Thans. (Ik geloof € 250,-- per overwinning, dus € 1.000. Kassa!)
-
- Real name: Irene Stegeman
Zoals ik vanmiddag ook al tegen Piet had gezegd: Geluk dwing je af.. Ik stond zoals gewoonlijk weer es verloren,... kon nog wel ergens op spelen, en doordat Piet geen zetcontrole doet, kwam ik wel beter te staan, maar Piet bood daarna gelijk remise aan.. en ik had geen zin om alles uit te rekenen (was de stand nog te vol voor) dus maar remise aangenomen...Kosmos wrote:Die Piet. Loopt een blauwtje bij Damkoningin...Nagelslag wrote:Huizum - Witte van Moort-2 : 6-2
1. Anton Schotanus - Danny Slotboom 2-0 uit het boekje
2. Rein van der Pal - Peter Hoopman 2-0
3. Erwin Heslinga - Hin Wong 1-1 (1)
4. Piet Bouma - Irene Stegeman 1-1
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... d=977&jr=8Leo Mous wrote:Weet iemand het resultaat van de loting voor de volgende ronde?
-
-
Ach, Irene zei het al. Geluk dwing je af.....Kosmos wrote:
Piet staat een schijfje voor en is aan zet.
Irene heeft net 29-24 gespeeld.
Piet dacht niet lang na, volgde zijn instinct en dook in het gat!
28-33!!
Klasse zet, Piet! Irene deed 24-19, ik had 25-20 24-20 34-29 verwacht met schijfwinst.
Twee gelukkige mensen, wat wil je nog meer.