Goed mensen, gisteren heb ik dus unaniem besloten dat de leiding van het satirisch verzet tegenwoordig volledig in mijn handen is. Ik ontving inmiddels enkele honderden steunbetuigingen maar ja, zo gaat dat als je van nature een succesnummer bent. Ik heb jullie lezers van dit forum trouwens nog even nodig als stemvee voor de volgende vragen.
Dit bestuur moet weg......Ja of Ja?
Sjoelen lijkt meer op dammen dan de DT Ja of Ja?
Dr J is heeft van eigen belang geen idee ....nu zeg ik niet voor
Uiteraard verloot ik een fles wijn voor die inzender die de goede antwoorden gevonden heeft. De trekking zal gebeuren onder toeziend oog van de betrouwbare secretaris van de lokale afdeling Apeldoorn.

dokter j heeft geen idee
-
dokter j heeft geen idee
antwoord vraag 1 is ja
vraag 2 is ja, en DT lijkt meer op schaakuitslagen en daar willen we ons toch niet mee vergelijken?
vraag 3 is denk ik Dr. Jeckel? of Jan de Witt. Ik gok op de laatste. Beide zouden het goed doen in fantasiefilms met als doel de (dam) wereld te laten instorten.
Ik wil wel rode wijn als het kan!
vraag 2 is ja, en DT lijkt meer op schaakuitslagen en daar willen we ons toch niet mee vergelijken?
vraag 3 is denk ik Dr. Jeckel? of Jan de Witt. Ik gok op de laatste. Beide zouden het goed doen in fantasiefilms met als doel de (dam) wereld te laten instorten.
-
Re: dokter j heeft geen idee
Henk, er is ook Beerenburg in de aanbieding, ijs- en ijskoud.Henk Groen wrote:antwoord vraag 1 is ja
-
dokter J heeft geen idee
Dat had je nou niet moeten zeggen Andre, want nu gaat Tom van Baaren ook meedoen met de Quiz