Dinsdag 8 september heeft Michel Stempher uit Kampen, speler van de plaatselijke damclub SSS en van damclub Hoogeveen de promotieprijs van Stichting Aanzet ontvangen.
De voorzitter van St. Aanzet, IJsbrand Haven heeft de prijs tijdens de clubavond van SSS in Kampen uitgereikt. De reden dat Michel deze prijs verdient is velerlei. Michel is zowel bij damclub SSS als in de provinciale Overijsselse Dambond jeugdleider. Voor Stichting Aanzet is hij tijdens darmactiviteiten vrijwilliger op ICT gebied. IJsbrand memoreerde in de toespraak dat Michel ook op internet fora veelvuldig aanwezig is om zijn mening te ventileren. Soms nuttig en kritisch en soms ook (te) scherp in zijn jeugdige enthousiasme. De wens van IJsbrand Haven is dat Michel doorgaat met zijn werk op damgebied en dat hij zich ook in de toekomst blijft inzetten voor de damsportevenementen. De prijs bestaat uit een envelop met inhoud.
Informatie:
Piet Dijkstra, secretaris stichting Aanzet
038-33318602

Promotieprijs
-
Promotieprijs
- Attachments
-
- 20150908_202239 (Medium).jpg (108.71 KiB) Viewed 4740 times
Re: Promotieprijs
Schitterend!
Ik ben momenteel erg teleurgersteld door bepaalde ontwikkelingen, maar dit nieuws beurt me dan weer op!
Ik vind de omschrijving van Michel ook heel liefdevol en mooi dat wel genoemd wordt dat Michel zo fel uit de hoek kan komen op fora, maar dat dit hem vergeven wordt, omdat men doorheeft dat Michel een goede gast is, met het hart op de tong en een enorme verrijking voor de damwereld!
Michel, ofwel Groenteboer danwel kortweg Groente, van harte gefelicteerd, kerel!

Ik ben momenteel erg teleurgersteld door bepaalde ontwikkelingen, maar dit nieuws beurt me dan weer op!
Ik vind de omschrijving van Michel ook heel liefdevol en mooi dat wel genoemd wordt dat Michel zo fel uit de hoek kan komen op fora, maar dat dit hem vergeven wordt, omdat men doorheeft dat Michel een goede gast is, met het hart op de tong en een enorme verrijking voor de damwereld!
Michel, ofwel Groenteboer danwel kortweg Groente, van harte gefelicteerd, kerel!
Last edited by Kosmos on Thu Sep 24, 2015 18:47, edited 2 times in total.
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Thijs van den Broek
Goed bezig!

Ook namens mij gefeliciteerd! Altijd het aanspreekpunt als je in nood zit met de live borden, of de informatiebron van wat dan ook!
Nu ook de nieuwe energiemotor als jeugdleider in Overijssel, hulde!
Nu ook de nieuwe energiemotor als jeugdleider in Overijssel, hulde!