GuidoB wrote:Ik weet niet welke 'officiële KNDB ratinglijst 31-12-2014' jij hebt gebruikt, maar op deze lijst staan de fouten in elk geval niet: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... ijsten.XLS. Volgens mij is er geen andere ratinglijst beschikbaar op de KNDB-site.

Afmelding
-
Re: Afmelding
- Attachments
-
- Screendmp.png (174.89 KiB) Viewed 7913 times
Hoe zie jij je (dam)toekomst voor je?Paul van de Veen wrote: en ga wat leukers doen, dammen bijvoorbeeld.
Ben je beter af zonder de KNDB als met?
Kijk het nog eens na; dit komt niet overeen met de lijst die je eerder postte.Paul van de Veen wrote:GuidoB wrote:Ik weet niet welke 'officiële KNDB ratinglijst 31-12-2014' jij hebt gebruikt, maar op deze lijst staan de fouten in elk geval niet: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... ijsten.XLS. Volgens mij is er geen andere ratinglijst beschikbaar op de KNDB-site.
-
Degenen die in de rating lijst als 'Geen KNDB-lid' staan, zijn oud-leden. En de enorme lijst die Paul eerder postte is inderdaad niet correct, mijn clubgenoot Rajesh Lachman staat bovenaan, maar hij is echt KNDB-lid. Er zal wel iets fout gegaan zijn in de Excel van Paul (dubbelklikken in een veld met 'Geen KNDB-lid' of zo).
Maar we dwalen af...
Maar we dwalen af...
-
Ai! Wat een ongelooflijke tegenvaller. Ik zong al 3 dagen David Bowie's Rise and Fall of Ziggy Stardust, "You are not alone!"Gerard de Groot wrote: ... we dwalen af...
Blijk ik toch alleen te zijn.

Intussen misschien idd beter weer terug naar de essentie, nl diep gevoel van vervreemding tov KNDB.
-
Dus Paul, nu jij opstapt moet het over de vervreemding van de KNDB gaan? Toen wij het al in het Deltaplan noemden gaf je niet thuis.
-
Vorig jaar "Rondje KNDB" in Apeldoorn.
3 verenigingen aanwezig waaronder EDC.
Specifiek werd toen al door EDC het gevoel van vervreemding benoemd.
Nu ook volledig actueel is de relatie KNDB-Provinciale bonden.
Is toen door mij in "rondje KNDB" benoemd, suggesties gedaan om op dat lastige dossier vooruitgang te boeken.
Is allemaal niets mee gedaan, men gaat nu voor "Rondje twee".
Over Deltaplannen weet ik verder niets. Is mij als lid ook nooit iets gevraagd. Ik juich elk initiatief natuurlijk van harte toe.
3 verenigingen aanwezig waaronder EDC.
Specifiek werd toen al door EDC het gevoel van vervreemding benoemd.
Nu ook volledig actueel is de relatie KNDB-Provinciale bonden.
Is toen door mij in "rondje KNDB" benoemd, suggesties gedaan om op dat lastige dossier vooruitgang te boeken.
Is allemaal niets mee gedaan, men gaat nu voor "Rondje twee".
Over Deltaplannen weet ik verder niets. Is mij als lid ook nooit iets gevraagd. Ik juich elk initiatief natuurlijk van harte toe.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Het is vandaag weer Code Oranje, en wat blijkt, miljoenen mensen zijn gewoon naar hun werk gegaan. Talloze werkgevers weigeren om die Code Oranje te accepteren als gegeven. Schandaal!Paul van de Veen wrote:Let wel: het gaat hier niet over “vinger in de lucht: het wordt slecht weer” maar over officiële waarschuwingen van bevoegde instanties. Daar kan de KNDB of Protestcommissie hooguit een méning over hebben maar zich géén oordeel over aanmatigen. Een “Code Oranje” accepteert je als gegeven.
-
Inderdaad schandalig. En triest dat ook deze storm slachtoffers heeft gemaakt.
- Jan Pieter
Dus bij code Oranje moeten alle werknemers volgens jou maar thuis blijven. Ik moet zeggen dat dat een consequent standpunt is, gespeend van elke realiteitszin, maar wel consequent.
-
Nee, ze mogen bij een code Oranje hun gezonde verstand volgen.
Is idd een vrij consequent door mij ingenomen standpunt, "Volg je gezonde verstand"
Maar dat is persoonlijk. Sommige mensen schakelen dat gezonde verstand liever uit en volgen slaafs de regels van de baas op. Hoef je zelf niet te denken. Mag ook.
Is idd een vrij consequent door mij ingenomen standpunt, "Volg je gezonde verstand"
Maar dat is persoonlijk. Sommige mensen schakelen dat gezonde verstand liever uit en volgen slaafs de regels van de baas op. Hoef je zelf niet te denken. Mag ook.
-
Ik ben het helemaal met Paul eens.Paul van de Veen wrote:Nee, ze mogen bij een code Oranje hun gezonde verstand volgen.
Code Oranje was dit keer vooral voor windgevoelig verkeer, niet voor dammers naar een uitwedstrijd.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2387 ... eld__.html
- Jan Pieter
Ah, we hoeven het dus niet meer 'als gegeven te beschouwen', maar mogen ons gezonde verstand gebruiken. Lijkt me een uitstekend idee.Paul van de Veen wrote:Nee, ze mogen bij een code Oranje hun gezonde verstand volgen.
Iemand met gezond verstand had op 7 februari even naar het weerbericht gekeken en geconcludeerd dat de gladheid gauw voorbij zou zijn. Dan had hij naar Wanswerd en de KNDB gebeld en gezegd: 'We komen 1 a 2 uur later, ok?' En dan hadden Douwe en de KNDB met een royaal gebaar ingestemd. Probleem opgelost.
Wat iemand met gezond verstand in elk geval niet doet, is rücksichtlos afmelden, om vervolgens ook nog verongelijkt te reageren wanneer de wedstrijdleiding zijn club in de verdere afhandeling uiterst coulant behandelt.
Het lijkt mij ook vrij redelijk dat je overleg pleegt. Dat je zelf beslist zonder overleg, is geen redelijk standpunt.Jan Pieter wrote:Ah, we hoeven het dus niet meer 'als gegeven te beschouwen', maar mogen ons gezonde verstand gebruiken. Lijkt me een uitstekend idee.Paul van de Veen wrote:Nee, ze mogen bij een code Oranje hun gezonde verstand volgen.
Iemand met gezond verstand had op 7 februari even naar het weerbericht gekeken en geconcludeerd dat de gladheid gauw voorbij zou zijn. Dan had hij naar Wanswerd en de KNDB gebeld en gezegd: 'We komen 1 a 2 uur later, ok?' En dan hadden Douwe en de KNDB met een royaal gebaar ingestemd. Probleem opgelost.
Wat iemand met gezond verstand in elk geval niet doet, is rücksichtlos afmelden, om vervolgens ook nog verongelijkt te reageren wanneer de wedstrijdleiding zijn club in de verdere afhandeling uiterst coulant behandelt.
Aan de andere kant kan de KNDB best wel wat hartelijker reageren als vrijwilligers aangeven dat iets ze niet lekker ligt.
We zijn allemaal gebaat bij een vriendelijke communicatie gericht op een vreugdevolle damsamenleving.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Er is overleg geweest met arbiter en met tegenpartij. Is als zodanig ook door Protestcommissie erkend.
Verder lag zoals bekend de wedstrijdleiding nog lekker te slapen, of zoiets. Was in elk geval onbereikbaar. Is erkend door Protestcommissie.
De argumenten om niet 2 uur later af te reizen zijn door de Protestcommissie beoordeeld als volstrekt valide.
JP, liever ipv rücksichtlos mekkeren eerst even inlezen op feitelijkheden, zelfs indien haalbaar even daarover zelfstandig nadenken.
Is in het begin best moeilijk maar na een tijdje oefenen zal het je steeds makkelijker vallen.
Verder lag zoals bekend de wedstrijdleiding nog lekker te slapen, of zoiets. Was in elk geval onbereikbaar. Is erkend door Protestcommissie.
De argumenten om niet 2 uur later af te reizen zijn door de Protestcommissie beoordeeld als volstrekt valide.
JP, liever ipv rücksichtlos mekkeren eerst even inlezen op feitelijkheden, zelfs indien haalbaar even daarover zelfstandig nadenken.
Is in het begin best moeilijk maar na een tijdje oefenen zal het je steeds makkelijker vallen.