Nieuwe regels normen en titels
-
- Real name: Michel Stempher
Nieuwe regels normen en titels
Er zijn volgens het ratingbestand van de FMJD en volgens de heer Teer allerlei aanpassingen doorgevoerd. Wanneer kunnen we de vernieuwde regelgeving aantreffen op de FMJD-website? Het is op dit moment volstrekt onduidelijk bijvoorbeeld wat CMF is (dit zou aanvankelijk een jeugdtitel zijn) en vanaf wanneer de red norms tellen.
-
- Real name: Michel Stempher
Re: Nieuwe regels normen en titels
Inmiddels zijn er notulen van de vergadering te vinden op de website. Aangezien de informatie summier is en aangezien de benodigde documenten niet geüpdatet zijn is het nog even afwachten. Maar er lijkt schot in de zaak te zitten.
-
Afgelopen zaterdag ving ik geruchten op dat volgens de nieuwe regels normen gaan verlopen, tenzij je voor een verlenging betaalt. Ik vind dat een erg dubieuze ontwikkeling, maar we moeten eerst maar even afwachten of dit ook echt klopt.
-
De volledige tekst van alle aangenomen voorstellen is, samen met het verslag van de vergadering, ook op de FMJD site gepubliceerd. Er is mij niets bekend over normen die gaan verlopen en voor zover ik weet is dit niet de bedoeling, maar misschien hebben jullie hier wel iets over gevonden in de tekst ? Zo ja, waar staat dit in de tekst van de aangenomen voorstellen ?
Iets wat minder duidelijk is is het antwoord op de vraag van Michel: vanaf wanneer gaan die nieuwe red norms, die in de plaats komen van de TIT toernooien, gelden ? De bedoeling is met terugwerkende kracht, om te beginnen vanaf 2002 omdat vanaf die datum alle toernooien in de rating database zitten van Jacek Pawlicki. We onderzoeken nog of het haalbaar is verder terug te gaan. De nieuwe red norms vanaf 2002 en de eventueel daarmee gepaard gaande extra MI en GMI titels zullen, naar verwachting, in de april uitgave van de FMJD rating worden opgenomen.
Iets wat minder duidelijk is is het antwoord op de vraag van Michel: vanaf wanneer gaan die nieuwe red norms, die in de plaats komen van de TIT toernooien, gelden ? De bedoeling is met terugwerkende kracht, om te beginnen vanaf 2002 omdat vanaf die datum alle toernooien in de rating database zitten van Jacek Pawlicki. We onderzoeken nog of het haalbaar is verder terug te gaan. De nieuwe red norms vanaf 2002 en de eventueel daarmee gepaard gaande extra MI en GMI titels zullen, naar verwachting, in de april uitgave van de FMJD rating worden opgenomen.
-
Ik heb geen voorstellen gelezen, maar men had het hier over tijdens de laatste clubcompetitiewedstrijd. Gelukkig dat het allemaal niet blijkt te kloppen!frank teer wrote:De volledige tekst van alle aangenomen voorstellen is, samen met het verslag van de vergadering, ook op de FMJD site gepubliceerd. Er is mij niets bekend over normen die gaan verlopen en voor zover ik weet is dit niet de bedoeling, maar misschien hebben jullie hier wel iets over gevonden in de tekst ? Zo ja, waar staat dit in de tekst van de aangenomen voorstellen ?