Live games

Post Reply
Geb Kos

Live games

Post by Geb Kos » Fri May 13, 2016 22:36

Zaterdag 14 mei NK Pupillen Meisjes vanaf 11 uur: http://livedraughts.kndb.nl/

Website: http://www.jeugddammen.com/

Geb Kos

Re: Live games

Post by Geb Kos » Mon Apr 24, 2017 18:19

Nu live: NK Junioren 2017

Programma NK Junioren 2017 van 24 t/m 29 april: http://jeugddammen.com/

Programma NK Pupillen 2017 van 24 t/m 29 april: http://jeugddammen.com/

Ton van Namen
Real name: Ton van Namen

Post by Ton van Namen » Wed Apr 26, 2017 16:54

Geb Kos wrote:Nu live: NK Junioren 2017
Vanochtend probeerde ik de partijen van de 4e ronde te volgen op bovenstaande link. Niets te zien.

Zojuist probeerde ik ze daar vanaf het begin na te spelen. Niet mogelijk.

De soap, van de KNDB met de electronische borden, gaat verder ...

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Wed Apr 26, 2017 17:00

Ton van Namen wrote:
Vanochtend probeerde ik de partijen van de 4e ronde te volgen op bovenstaande link. Niets te zien.

Als jij 100 duizend leden fixt, beloof ik je dat DGT de borden verder ontwikkelt.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Wed Apr 26, 2017 17:30

Michel Stempher wrote:
Ton van Namen wrote:

Als jij 100 duizend leden fixt, beloof ik je dat DGT de borden verder ontwikkelt.
Op Toernooibase zijn de partijen nu volledig beschikbaar (dus vanaf het begin na te spelen).
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Apr 27, 2017 09:44

Er is helemaal niks mis met de e-borden. De hele week in gebruik bij het NK pupillen en geen vuiltje aan de lucht. Het kan hooguit liggen aan de bediening. Ik heb gezien dat ze in Westerhaar de boel te laat aanzetten. Dat het dan niet vanaf het begin af na te spelen is, dat is logisch... Overigens heb ik elke ronde het NK junioren prima live kunnen volgen.

Gollemol
Real name: Gerwin Mollink

Post by Gollemol » Thu Apr 27, 2017 11:29

GuidoB wrote:Er is helemaal niks mis met de e-borden. De hele week in gebruik bij het NK pupillen en geen vuiltje aan de lucht. Het kan hooguit liggen aan de bediening. Ik heb gezien dat ze in Westerhaar de boel te laat aanzetten. Dat het dan niet vanaf het begin af na te spelen is, dat is logisch... Overigens heb ik elke ronde het NK junioren prima live kunnen volgen.

Guido, zou het ook kunnen dat we in Westerhaar probleempjes hadden????????????????????????????????
Yes it's me. Gollemol

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Apr 27, 2017 15:26

Even een normale toon Gerwin, dat praat beter. Vertel, wat waren de problemen? Ik heb hetzelfde setje borden als jullie gebruikt op Urk. Een bord dat stuk was, is vervangen en daarna waren er geen problemen meer. Ok, ook bij het NK hebben de mensen daar ze een paar keer te laat aangezet. Maar dat zijn menselijke fouten, geen gebrek van de borden.

Ton van Namen
Real name: Ton van Namen

Post by Ton van Namen » Thu Apr 27, 2017 21:12

GuidoB wrote:Even een normale toon Gerwin, dat praat beter. Vertel, wat waren de problemen? Ik heb hetzelfde setje borden als jullie gebruikt op Urk. Een bord dat stuk was, is vervangen en daarna waren er geen problemen meer. Ok, ook bij het NK hebben de mensen daar ze een paar keer te laat aangezet. Maar dat zijn menselijke fouten, geen gebrek van de borden.
Guido,

Dankjewel voor de toelichting.
Het maakt een hoop duidelijk voor mij.

Gollemol
Real name: Gerwin Mollink

Post by Gollemol » Tue May 02, 2017 14:41

GuidoB wrote:Even een normale toon Gerwin, dat praat beter. Vertel, wat waren de problemen? Ik heb hetzelfde setje borden als jullie gebruikt op Urk. Een bord dat stuk was, is vervangen en daarna waren er geen problemen meer. Ok, ook bij het NK hebben de mensen daar ze een paar keer te laat aangezet. Maar dat zijn menselijke fouten, geen gebrek van de borden.
Ok dan de software. 1 ronde werd het verkeerd weggeschreven waardoor de borden niet live gingen, waarschijnlijk mijn fout.
Er was een ronde waarbij een schijf miste op het bord Mensinga-Waterink als alle 5 borden online waren, terwijl de schijf er wel stond als je het bord alleen in beeld had.
En we hadden ook nog een ronde waarbij het bord online wel werkte, maar in de EBS totaal geen schijven zichtbaar waren.

Maar goed, zoveel ervaring had ik ook niet met de borden. het blijft vrijwilligerswerk.

Zo duidelijker?

Groetjes.
Yes it's me. Gollemol

Post Reply