Damclub CTD Arnhem is genomineerd voor de titel Sportploeg van het jaar 2013 bij de Sportverkiezing van de gemeente Arnhem vanwege het kampioenschap in de landelijke hoofdklasse A en de daarmee bereikte promotie naar de landelijke ereklasse.
Stem allen op CTD.
Dat kan via de volgende link http://www.gelderlander.nl/extra/specia ... verkiezing.
CTD Arnhem Sportploeg gemeente Arnhem 2013?
-
- Real name: W.L. van Dongen
-
- Real name: W.L. van Dongen
Re: CTD Arnhem Sportploeg gemeente Arnhem 2013?
Stemmen op damclub CTD Arnhem kan nog tot 13 april a.s. Doen!!!
Ik zou het doen jongens!
There are three constants in life... change, choice and principles. (Covey)
Een ijzersterk argument.Schuiven wrote:Ik zou het doen jongens!
Heaven is no location, but a state of mind
Ben ik het helemaal mee eens Kosmos. Ik kan natuurlijk vele argumenten geven. Om te beginnen met eentje van jezelf van enkele jaren terug "waarschijnlijk is Troesoe de gezelligste club van Nederland". Echter lijkt me dat allemaal niet nodig, elke dammer steunt ons natuurlijk, zonder mitsen of maren. Dus alvast bedankt allemaal.Kosmos wrote:Een ijzersterk argument.Schuiven wrote:Ik zou het doen jongens!
There are three constants in life... change, choice and principles. (Covey)
Rare kerel, die Covey. Er is maar één constante, verandering, dat andere is illusie.Schuiven wrote:Ben ik het helemaal mee eens Kosmos. Ik kan natuurlijk vele argumenten geven. Om te beginnen met eentje van jezelf van enkele jaren terug "waarschijnlijk is Troesoe de gezelligste club van Nederland". Echter lijkt me dat allemaal niet nodig, elke dammer steunt ons natuurlijk, zonder mitsen of maren. Dus alvast bedankt allemaal.Kosmos wrote:Een ijzersterk argument.Schuiven wrote:Ik zou het doen jongens!
Op één of andere manier voel ik nu een opmerking van Klaas van der Laan aankomen ...
Heaven is no location, but a state of mind