Het royement is opmerkelijk genoeg pas vandaag opgeheven.
Waarom is het royement niet volledig teruggedraaid?
KNDB: "Anders zou de wedstrijd van Apeldoorn overgespeeld moeten worden"...............
U mag zelf het uwe ervan denken.
Ook moet de tuchtzaak (onrechtnatig verkregen bewijsmateriaal, en een verkeerd vcitaat plus nog 10 blunders) van tafel, zeker omdat mij enorme schade is toegebracht die gecompenseerd moet worden.
Ik eis volledig eerherstel en excuses van de GDB en de KNDB.
Het onrecht duurt voort
Het onrecht duurt voort
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Irene Stegeman
Je hebt gelijk Tjalling... --> ik zeg het niet vaak, maar tis nu wel zo..
De KNDB had die partij gewoon moeten laten staan. En niet verloren laten verklaren. Maar jah, noem mij es minimaal 5 dingen die de KNDB wel goed kan doen [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
De KNDB had die partij gewoon moeten laten staan. En niet verloren laten verklaren. Maar jah, noem mij es minimaal 5 dingen die de KNDB wel goed kan doen [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Re: Het onrecht duurt voort
Natig? NATTIG sul jij doelleenKosmos wrote:(onrechtnatig verkregen bewijsmateriaal, en een verkeerd vcitaat plus nog 10 blunders)