sponsoring

General discussion about draughts and draughts community
Post Reply
Thomy Mbongo

sponsoring

Post by Thomy Mbongo » Sun Aug 29, 2010 21:48

Hello everyone,

My name is Thomy Mbongo. My wish is to hone my skills by participating in various tournaments at high levels. For that, I need sponsors or patrons who could help me get there, and to support me.
My results and rankings are very good: you can discover on this site or that of FFJD or blog Lognon Oscar, who supports me a lot in my progress.
Thank you in advance for your answers or support ...
In anticipation of a future collaboration, please accept my best wishes from damiste.
Thomy Mbongo.
Email: lavieavecvous@gmail.com

[u][u][u][u][u][/u][/u][/u

Bonjour a tous,

Mon nom est Thomy MBONGO. Mon souhait est de pouvoir parfaire mes compétences en participant à différents tournois aux niveaux élevés. Pour cela, j'ai besoin de sponsors ou de parrains qui pourraient m'aider à m'y rendre et afin de me soutenir.
Mes résultats et classements sont très bons : vous pouvez les découvrir sur ce site ou celui de la FFJD ou encore le blog de M.Oscar Lognon, qui me soutient beaucoup dans mon avancée.
Merci d'avance pour vos réponses ou soutien...
Dans l'attente d'une future collaboration, je vous adresse mes meilleures salutations de damiste.
Thomy MBONGO
Email : lavieavecvous@gmail.com

CalhounKimberley
Real name: Kimberley

Re: sponsoring

Post by CalhounKimberley » Mon Mar 12, 2012 12:55

Hi Thomy, I'm looking for the sponsorship too now. I see your scores are great, I'm sure you'll find a sponsor very soon. Hopefully, so will i :) Good luck dude!

Post Reply