Naam demotiedammen
Naam demotiedammen
De webmaster van de Mindsports Arena, Christiaan Freeling, doopte het demotiedammen om tot killer draughts.
Het schijnt dat niet iedereen gecharmeerd is van de Nederlandse variant daarvan, killerdam of kortweg killer.
Ik heb een nieuwe naam bedacht: Het draait bij demotiedammen om winnen, in het Frans gagner. Zo kom ik op:
Ganja
Uiteraard met harde g. Wat denken de mensjes ervan?
Het schijnt dat niet iedereen gecharmeerd is van de Nederlandse variant daarvan, killerdam of kortweg killer.
Ik heb een nieuwe naam bedacht: Het draait bij demotiedammen om winnen, in het Frans gagner. Zo kom ik op:
Ganja
Heaven is no location, but a state of mind
- Arjen de Mooij
- Hanco Elenbaas
Re: Naam demotiedammen
Ganja, een prachtige naam!!Kosmos wrote:De webmaster van de Mindsports Arena, Christiaan Freeling, doopte het demotiedammen om tot killer draughts.
Ganja
Al die dammende rastamannen op Curaçao en Jamaica zullen er zeer mee zijn ingenomen! De kwaliteit van de wiet is trouwens matig op Curaçao.
Wie vindt Killer geen goede naam?
- Eric Sanders
Ik.Hanco Elenbaas wrote:Wie vindt Killer geen goede naam?
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Hanco Elenbaas
Hoe wil jij dan dat het gaat heten? Victim?Eric Sanders wrote:Ik.Hanco Elenbaas wrote:Wie vindt Killer geen goede naam?
- Arjen de Mooij
Eric ziet meer in: Lieve konijntjes die dansentussen de vlinders- dammen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
- Eric Sanders
Ik heb er niet echt over nagedacht, maar vind Killer niks.Hanco Elenbaas wrote:Hoe wil jij dan dat het gaat heten? Victim?Eric Sanders wrote:Ik.Hanco Elenbaas wrote:Wie vindt Killer geen goede naam?
Wat is er mis met demotiedammen?
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
Wieger Wesselink vond het ook niks.
En mijn moeder (hahahahha) ook niet.
Zelf vind ik killer goed.
Ik vond ook niks mis met demotiedammen, maar Peter van heun bezwoor mij dat het geen goede naam was.
Zelf kwam hij met het analoge promotiedammen oip de proppen! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] (nog veel kanslozer!)
Is ganja een wietsoort dan?
Daar wist ik niks vanaf.
Ik houd als asceet ook niet zo van drank en wiet enzo.
En mijn moeder (hahahahha) ook niet.
Zelf vind ik killer goed.
Ik vond ook niks mis met demotiedammen, maar Peter van heun bezwoor mij dat het geen goede naam was.
Zelf kwam hij met het analoge promotiedammen oip de proppen! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] (nog veel kanslozer!)
Is ganja een wietsoort dan?
Daar wist ik niks vanaf.
Ik houd als asceet ook niet zo van drank en wiet enzo.
Volgens mij wordt jij dan meteen lid, Zop met je zachtaardige karakter!Arjen de Mooij wrote:Eric ziet meer in: Lieve konijntjes die dansentussen de vlinders- dammen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
-
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan