Gelukkig, ik schrok al.Bert Zwart wrote:oops, ik bedoelde te zeggen: "zoals Eric Sanders opmerkt een bloedige..."kleine trap wrote:Wat is er met Eric gebeurd? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Bert Zwart wrote: [...]Het zou zoals Eric een bloedige toestand worden [...]
transfer geruchten
-
-
Oei, wat een verschrikkelijke denkfout. Sorry Ron, ik heb je net 100.000 euro door de neus geboord.Arjen de Mooij wrote:Euhhm Piet, ze hebben natuurlijk niet allemaal dezelfde zaterdag vrij.Piet Bouma wrote:Op zo'n vrije competitiezaterdag zou je best een sneldamkampioenschapRonHeusdens wrote:Guido!!
Wil je er wel voor zorgen dat we volgend jaar met 12 teams in de ereklasse spelen. Ik word per wedstrijd betaald! Zo loop ik tienduizend euro mis.
voor clubteams in kunnen lassen (alleen voor de betaalde Ereklasse uiteraard!).
Misschien kun je dan nog meer verdienen met 10 sneldampotjes Ron!
-
- Hanco Elenbaas
Het KNDB-bestuur heeft besloten nog vijf jaar aan te blijven!Bert Zwart wrote:Ik verwacht dat DEZ Culemborg gewoon haar zin zal krijgen. Er zal een symbolische boete betaald moeten worden, en de teams zullen uitgesloten worden van promotie. Die uitsluiting zal vervolgens hooguit een jaar later worden teruggedraaid nadat het huidige KNDB bestuur is afgetreden.
Om de zwaar belaste bondsraad te ontzien heeft het bestuur inmiddels op een achterkamertje in Woerden besloten de lijn Bert Zwart te volgen:
De loting onder leiding van coördinator teamwedstrijden Ben Smeenk heeft geen verschil opgeleverd met de loting van Bert Zwart. Het bestuur sluit zich dus aan bij de felicitaties aan Denk en Zet Culemborg, CEMA/De Vaste Zet, Zaanstreek en RDC 2!Bert Zwart wrote:Je kan nu dus een loting organiseren voor de teams die aan de nacompetitie hebben meegedaan en het niet gehaald hebben. Ik heb deze loting zojuist verricht. CEMA speelt volgend jaar ereklasse, Zaanstreek hoofdklasse, en RDC2 is gepromoveerd naar de eerste klasse.
Alle teams gefeliciteerd!
Het bestuur wil tevens spijt betuigen aan al diegenen die verlangden naar straf voor Denk en Zet Culemborg en Henk Stoop. Misschien zal het bestuur bij een volgende gelegenheid aan deze onderbuikgevoelens tegemoet kunnen komen.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
-
Hanco Elenbaas wrote:Het KNDB-bestuur heeft besloten nog vijf jaar aan te blijven!Bert Zwart wrote:Ik verwacht dat DEZ Culemborg gewoon haar zin zal krijgen. Er zal een symbolische boete betaald moeten worden, en de teams zullen uitgesloten worden van promotie. Die uitsluiting zal vervolgens hooguit een jaar later worden teruggedraaid nadat het huidige KNDB bestuur is afgetreden.
Om de zwaar belaste bondsraad te ontzien heeft het bestuur inmiddels op een achterkamertje in Woerden besloten de lijn Bert Zwart te volgen:
.Bert Zwart wrote:Je kan nu dus een loting organiseren voor de teams die aan de nacompetitie hebben meegedaan en het niet gehaald hebben. Ik heb deze loting zojuist verricht. CEMA speelt volgend jaar ereklasse, Zaanstreek hoofdklasse, en RDC2 is gepromoveerd naar de eerste klasse.
Alle teams gefeliciteerd!
De loting onder leiding van coördinator teamwedstrijden Ben Smeenk heeft geen verschil opgeleverd met de loting van Bert Zwart. Het bestuur sluit zich dus aan bij de felicitaties aan Denk en Zet Culemborg, CEMA/De Vaste Zet, Zaanstreek en RDC 2!
Bas Messemaker heeft enkele baardharen van Haitze Meurs en enkele snorharen van Henk Stoop geofferd aan de Mayagoden - niets kan een soepele afhandeling van deze affaire nog in de weg staan.
-
-
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Als dat gebeurt, dan stel ik voor om meteen de hele promotie/degradatieregeling maar af te schaffen. Voortaan delen we alle teams in op basis van hun rating. Of nog beter, we dammen helemaal niet meer en bepalen meteen de eindstand op basis van de rating. Krijgt Piet maar liefst 12 zaterdagen om een sneldamkampioenschap voor clubteams te organiseren.Bert Zwart wrote:Ik verwacht dat DEZ Culemborg gewoon haar zin zal krijgen.
- Hanco Elenbaas
Het KNDB-bestuur heeft in Woerden ook besloten dat alle nu teleurgestelde regelfreaks en andere bureaucraten bij het Bondsbureau een bijzonder exemplaar van het Spel- en Wedstrijdreglement kunnen aanvragen! Deze editie is gebonden in fraai varkensleder waarop 'Spel- en Wedstrijdreglement K N D B' in prachtig gecalligrafeerde letters verguld is aangebracht op de voorzijde.Jan Pieter wrote:Als dat gebeurt, dan stel ik voor om meteen de hele promotie/degradatieregeling maar af te schaffen. Voortaan delen we alle teams in op basis van hun rating. Of nog beter, we dammen helemaal niet meer en bepalen meteen de eindstand op basis van de rating. Krijgt Piet maar liefst 12 zaterdagen om een sneldamkampioenschap voor clubteams te organiseren.Bert Zwart wrote:Ik verwacht dat DEZ Culemborg gewoon haar zin zal krijgen.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
-
Ook het FMJD bestuur heeft een vetlederenexemplaar beschikbaar van haar reglementen voor iedereen die er problemen mee heeft dat Georgiev tot wereldkampioen is uitgeroepen!Hanco Elenbaas wrote:Het KNDB-bestuur heeft in Woerden ook besloten dat alle nu teleurgestelde regelfreaks en andere bureaucraten bij het Bondsbureau een bijzonder exemplaar van het Spel- en Wedstrijdreglement kunnen aanvragen! Deze editie is gebonden in fraai varkensleder waarop 'Spel- en Wedstrijdreglement K N D B' in prachtig gecalligrafeerde letters verguld is aangebracht op de voorzijde.Jan Pieter wrote:Als dat gebeurt, dan stel ik voor om meteen de hele promotie/degradatieregeling maar af te schaffen. Voortaan delen we alle teams in op basis van hun rating. Of nog beter, we dammen helemaal niet meer en bepalen meteen de eindstand op basis van de rating. Krijgt Piet maar liefst 12 zaterdagen om een sneldamkampioenschap voor clubteams te organiseren.Bert Zwart wrote:Ik verwacht dat DEZ Culemborg gewoon haar zin zal krijgen.
- Jan Pieter
Heb ik het over regels gehad? Ik vind degradatie op verzoek uit sportief oogpunt onwenselijk, omdat daarmee het idee achter (en de lol in) het competitiespel onderuit wordt gehaald.Hanco Elenbaas wrote:Het KNDB-bestuur heeft in Woerden ook besloten dat alle nu teleurgestelde regelfreaks en andere bureaucraten bij het Bondsbureau een bijzonder exemplaar van het Spel- en Wedstrijdreglement kunnen aanvragen! Deze editie is gebonden in fraai varkensleder waarop 'Spel- en Wedstrijdreglement K N D B' in prachtig gecalligrafeerde letters verguld is aangebracht op de voorzijde.
Mensen zijn niet tegen vrijwillige degradatie omdat het reglement dat verbiedt, maar precies andersom: omdat velen er op tegen zijn, staat het zo in het reglement.
Last edited by Jan Pieter on Sat Mar 17, 2007 01:29, edited 1 time in total.
- Hanco Elenbaas
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier niet om vrijwillige degradatie, maar om vrijwillig terugtrekken van het eerste team dat zo goed als volledig weggekocht is door allerlei concurrenten.Jan Pieter wrote:Heb ik het over regels gehad? Ik vind degradatie op verzoek uit sportief oogpunt onwenselijk, omdat daarmee het het idee achter (en de lol in) het competitiespel onderuit wordt gehaald.
Mensen zijn niet tegen vrijwillige degradatie omdat het het reglement dat verbiedt, maar precies andersom: omdat velen er op tegen zijn, staat het zo in het reglement.
Het tegenovergestelde van vrijwillige degradatie speelt hier. Als de wens van Denk en Zet Culemborg niet wordt ingewilligd is er namelijk sprake van verplichte promotie. Noem dat maar sportief.
- Jan Pieter
Voor alle clubs op-een-na (maar die heeft het probleem zelf veroorzaakt) vind ik dat uit sportief oogpunt inderdaad de meest wenselijke oplossing. Iedereen weet zo waar hij aan toe is en krijgt niet na afloop van de competitie te horen dat er opeens een extra promotieplaats is. Daarnaast vrees ik dat inwilliging van het verzoek er toe zal leiden dat er in de toekomst vaker van dit soort verzoeken komen. Enige lange-termijnvisie hoeven bestuurders dan niet meer te hebben: als de sponsor stopt, trek je gewoon je 1e team terug.Hanco Elenbaas wrote:Als de wens van Denk en Zet Culemborg niet wordt ingewilligd is er namelijk sprake van verplichte promotie. Noem dat maar sportief.
-
Het maakt wat los hier!
Als liefhebbers heel snel zijn dan .......
De eerste niet ereklasser die wel een jaartje in de ereklasse wil spelen heeft zich gemeld. Meer belangstellenden zijn welkom via e-mail: denkenzet@live.nl
Speel je liever hoofdklasse dan kun je dat ook opgeven.
Overigens doe ik dit nu even kort door de bocht, zoiets moet natuurlijk door bestuur en leden worden besloten. Alle consequenties zijn nu nog niet te overzien. En ik ben ook niet bevoegd om met wie dan ook op dit punt afspraken te maken.
Als liefhebbers heel snel zijn dan .......
De eerste niet ereklasser die wel een jaartje in de ereklasse wil spelen heeft zich gemeld. Meer belangstellenden zijn welkom via e-mail: denkenzet@live.nl
Speel je liever hoofdklasse dan kun je dat ook opgeven.
Overigens doe ik dit nu even kort door de bocht, zoiets moet natuurlijk door bestuur en leden worden besloten. Alle consequenties zijn nu nog niet te overzien. En ik ben ook niet bevoegd om met wie dan ook op dit punt afspraken te maken.
Een oplossing kan zijn [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] :
Denk en Zet en bijv. Cema maken hun nieuwe clubsponsor bekend [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Cema heet vanaf volgend seizoen Denk en Zet en Denk en Zet wordt Cema/De vaste zet. Vervolgens de leden bij beide verenigingen inschrijven en tevens een adres-wijziging doorgeven m.b.t. het speellokaal.
Volgens de regels van Guido zou dat geen problemen moeten opleveren [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Denk en Zet en bijv. Cema maken hun nieuwe clubsponsor bekend [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Cema heet vanaf volgend seizoen Denk en Zet en Denk en Zet wordt Cema/De vaste zet. Vervolgens de leden bij beide verenigingen inschrijven en tevens een adres-wijziging doorgeven m.b.t. het speellokaal.
Volgens de regels van Guido zou dat geen problemen moeten opleveren [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]