Royement
-
- Real name: Irene Stegeman
God wat gezellig is het hier weer.
Doe es ff rustig en denk goed na voordat je wat uitkraamt.
Wat er met Tjalling is gebeurt is gewoon donders K*T en onterecht. Maar zoals iedereen weet is de KNDB onterecht.
Maar de KNDB weet ook dat er geen donder van klopt wat er allemaal gezegd wat, helemaal niet als je iets van de VOG kopieërd, want dat kan allemaal gefaked worden. Ik heb altijd commentaar op iedereen op de VOG en ik hoor er niets van. TG zegt 1 ding, misschien als grap, misschien niet. En hij word gelijk geschorsd. Laat de KNDB aub rustig aan doen en zich bezig houden met het geld en niet met mensen die zich beledigt voelen. Want dan moeten er veel meer mensen bij de KNDB gaan zeuren en word ik voor mun hele leven geschorst. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Doe es ff rustig en denk goed na voordat je wat uitkraamt.
Wat er met Tjalling is gebeurt is gewoon donders K*T en onterecht. Maar zoals iedereen weet is de KNDB onterecht.
Maar de KNDB weet ook dat er geen donder van klopt wat er allemaal gezegd wat, helemaal niet als je iets van de VOG kopieërd, want dat kan allemaal gefaked worden. Ik heb altijd commentaar op iedereen op de VOG en ik hoor er niets van. TG zegt 1 ding, misschien als grap, misschien niet. En hij word gelijk geschorsd. Laat de KNDB aub rustig aan doen en zich bezig houden met het geld en niet met mensen die zich beledigt voelen. Want dan moeten er veel meer mensen bij de KNDB gaan zeuren en word ik voor mun hele leven geschorst. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Ongelooflijk inderdaad dat Tjalling hiervoor geroyeerd is!!!
Hahahahahah!
Hoe kan dit?
Toen ik door de brutale Dammans, voorzitter van de Tuchtcommissie, op vrijdagavond 29 oktober 1999 voorlopig geschorst werd in afwachting van de zitting in december, werd onmiddellijk de arbiter G.N. Berbee ingepeperd dat ik de volgende zaterdag niet voor mijn club Gandhi mocht spelen. ook werd Achfaaq Mohamedjoesoef hierover gebeld.
Nu gaat een brief namens het hoofdbestuur van de KNDB de deur uit, terwijl wedstrijdleider Leo Mous van niets weet en de scheidsrechter ook niet op de hoogte is gebracht.
Hebben we hier te doen met een éénmansaktie van Leen de Rooij??
Ook vreemd dat de GDB hier iets mee te maken heeft.
Tjalling is 'geroyeerd' omdat hij op het besloten MSN-Forum, waar niet iedereen lid kan worden(!!) schreef:
"Maar het kan nog doller, Jan Groeneveld stuurde zonder dat ik ook maar doorhad dat hem iets dwarszat, een boze brief naar de KNDB met een afgeluisterd gesprek wat hem niet beviel. Meteen aangeven als een echte NSBer."
Jan Groeneveld is toch geen lid van de GDB. Of komt dat doordat Apeldoorn aangesloten is bij de GDB?
Beklagenswaardig dat Goedemoed hiervoor geroyeerd is.
Dit moet een grap zijn.
Ik werd om erger slechts een jaar geschorst.
Of riskeer ik nu een royement met terugwerkende kracht?
Het valt me erg tegen van Jan Groeneveld. Hij had beter moeten luisteren naar zijn grote broer Jelle, die hem sterk aangeraden heeft dit gedoe te laten rusten.
En Jozef Linssen is een <<deze stukje is verwijderd door de moderator>> , dat bleek al duidelijk uit zijn stukjes op het Damweb Forum.
Hahahahahah!
Hoe kan dit?
Toen ik door de brutale Dammans, voorzitter van de Tuchtcommissie, op vrijdagavond 29 oktober 1999 voorlopig geschorst werd in afwachting van de zitting in december, werd onmiddellijk de arbiter G.N. Berbee ingepeperd dat ik de volgende zaterdag niet voor mijn club Gandhi mocht spelen. ook werd Achfaaq Mohamedjoesoef hierover gebeld.
Nu gaat een brief namens het hoofdbestuur van de KNDB de deur uit, terwijl wedstrijdleider Leo Mous van niets weet en de scheidsrechter ook niet op de hoogte is gebracht.
Hebben we hier te doen met een éénmansaktie van Leen de Rooij??
Ook vreemd dat de GDB hier iets mee te maken heeft.
Tjalling is 'geroyeerd' omdat hij op het besloten MSN-Forum, waar niet iedereen lid kan worden(!!) schreef:
"Maar het kan nog doller, Jan Groeneveld stuurde zonder dat ik ook maar doorhad dat hem iets dwarszat, een boze brief naar de KNDB met een afgeluisterd gesprek wat hem niet beviel. Meteen aangeven als een echte NSBer."
Jan Groeneveld is toch geen lid van de GDB. Of komt dat doordat Apeldoorn aangesloten is bij de GDB?
Beklagenswaardig dat Goedemoed hiervoor geroyeerd is.
Dit moet een grap zijn.
Ik werd om erger slechts een jaar geschorst.
Of riskeer ik nu een royement met terugwerkende kracht?
Het valt me erg tegen van Jan Groeneveld. Hij had beter moeten luisteren naar zijn grote broer Jelle, die hem sterk aangeraden heeft dit gedoe te laten rusten.
En Jozef Linssen is een <<deze stukje is verwijderd door de moderator>> , dat bleek al duidelijk uit zijn stukjes op het Damweb Forum.
Last edited by Hanco Elenbaas on Sun Nov 02, 2003 22:03, edited 1 time in total.
Nou ik heb die stukken gelezen en ik kan die Goedemoed nog zo'n gigantische (ik zal niet precies zeggen wat ik van hem vind dat is gezien de omstandigheden te gevaarlijk) vinden, maar als dat stukje als reactie op de tuchtcommissie, dat nota bene verspreid is via zijn eigen forum als ik het goed begrijp, de reden van de schorsing is dan vind ik dit zwaar overdreven.
-
-
Hahahahaha
Nou Ktarinus,
Geloof het maar dit is geen grap. Dit is bloedserieus.
Geloof het maar dit is geen grap. Dit is bloedserieus.
Waar moet dit heen?
Wat heeft Tjalling misdaan dat ie zo slecht wordt behandeld? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
De tuchtcommissie kan een enorm gebrek aan scherpte verweten worden. Wanneer ze iets beter had opgelet had ze veel sappiger citaten van de verschillende fora kunnen plukken. Citaten waarin de zweetband, de griezelige grefo en de hoofdinquisiteur van de kndb er minde rgenadig van af komen.
De conclusie lijkt me duidelijk. Iemand valt pas onder enig "tuchtrecht" wanneer men de "overtredingen" begaat op, om, onder, tijdens damfestijnen waar de instelling waaraan de tuchtcommissie verbonden is verantwoordelijk voor is. Voor de rest van het publieke domein gelden de wetten waaraan wij ons allen dienen te onderwerpen. Wanneer iemand uitlatingen van een ander niet kan pruimen, kan ze negeren, ondergaan of juridische stappen ondernemen. Deze affaire stinkt enorm. Machtsmisbruik van de voorzitter van de gelders dambond. Als tucht commissie voorzitter trekt hij het niet, dus gebruikt hij zijn andere functie om iemand te duperen. Leden van de gelderse dambond, laat de volgende ledenvergadering een hete zijn!
De enige winnaars in deze zaak zijn hopelijk de lezers van het damspel, die al die vervelende 3-om-1 standjes niet meer hoeven te verwerken.
De conclusie lijkt me duidelijk. Iemand valt pas onder enig "tuchtrecht" wanneer men de "overtredingen" begaat op, om, onder, tijdens damfestijnen waar de instelling waaraan de tuchtcommissie verbonden is verantwoordelijk voor is. Voor de rest van het publieke domein gelden de wetten waaraan wij ons allen dienen te onderwerpen. Wanneer iemand uitlatingen van een ander niet kan pruimen, kan ze negeren, ondergaan of juridische stappen ondernemen. Deze affaire stinkt enorm. Machtsmisbruik van de voorzitter van de gelders dambond. Als tucht commissie voorzitter trekt hij het niet, dus gebruikt hij zijn andere functie om iemand te duperen. Leden van de gelderse dambond, laat de volgende ledenvergadering een hete zijn!
De enige winnaars in deze zaak zijn hopelijk de lezers van het damspel, die al die vervelende 3-om-1 standjes niet meer hoeven te verwerken.
- Hanco Elenbaas
Daar zeg je wat!Braintag wrote: De enige winnaars in deze zaak zijn hopelijk de lezers van het damspel, die al die vervelende 3-om-1 standjes niet meer hoeven te verwerken.
Zou Jozef Linssen ook zo genoeg hebben van al dat gezeur over 3-om-1 en Delftse telling?
Jozef, kun je Henk de Witt ook even royeren?
De dieptepunten binnen de KNDB volgen zich nu wel in erg hoog tempo op. KNDB bestuur eerst nadenken dan doen, dat zouden dammers toch moeten weten.
waar moet dit heen, hoe zal dit gaan...waar komt die rotzooi toch vandaan.
waar moet dit heen, hoe zal dit gaan...waar komt die rotzooi toch vandaan.
Last edited by Dieter on Sun Nov 02, 2003 22:40, edited 1 time in total.
-
Ik zie heel mooi bij de brief van de Gelderse Dambond een e-mailadres staan van een voorzitter. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] mail anybody? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Landgenoten,
Het is toch van de gekke dat Tjalling, toch een korrekt voorbeeld van een trouw vaderlander, geslachtoffered wordt als ware hij een zwart schaap op Iraks grondgebied tijdens de islamitische feestdagen. En ook Milosevic heeft een waardig opvolger nu ook hier sprake is van een showproces door een onwettig tribunaal. En dat alleen omdat iemand zijn mening geeft. En dan maakt het niet uit wat die mening is. Zo denk ik dat het gerucht dat Prins Bernard het ook met Bruinsma gedaan heeft best eens waar kan zijn. Maar is dat erg? Je mag toch zeggen wat je denkt lijkt me. Ik vermoed een vet komplot achter deze aktie waarbij 2 vliegen in een klap geraakt worden. Dat lastige Apeldoorn met die vette bekken wordt aangepakt en Goedemoed genaaid. Het is maar wat je lekker vindt .
Het is toch van de gekke dat Tjalling, toch een korrekt voorbeeld van een trouw vaderlander, geslachtoffered wordt als ware hij een zwart schaap op Iraks grondgebied tijdens de islamitische feestdagen. En ook Milosevic heeft een waardig opvolger nu ook hier sprake is van een showproces door een onwettig tribunaal. En dat alleen omdat iemand zijn mening geeft. En dan maakt het niet uit wat die mening is. Zo denk ik dat het gerucht dat Prins Bernard het ook met Bruinsma gedaan heeft best eens waar kan zijn. Maar is dat erg? Je mag toch zeggen wat je denkt lijkt me. Ik vermoed een vet komplot achter deze aktie waarbij 2 vliegen in een klap geraakt worden. Dat lastige Apeldoorn met die vette bekken wordt aangepakt en Goedemoed genaaid. Het is maar wat je lekker vindt .
- Arjen de Mooij
Nou inderdaad wat heeft Tjalling er een potje van gemaakt. Allemaal jeugd trainen, toernooien organiseren en zich op allerlei manieren actief inzetten voor de dambond. Het moet niet gekker worden.De Boeler wrote:TG heeft er de laatste jaren gewoon een potje van gemaakt. Het beledigen van mensen was een tweede natuur van hem geworden. Het is goed dat hij nu een keertje aangepakt wordt. Ik kan me voorstellen dat ze er in Apeldoorn niet zo blij zijn met de situatie, maar ze hebben met TG gewoon een dure kat in de zak gekocht. Een typisch geval van pech hebben. Als TG nog binnen een dambond wil dammen, kan hij altijd nog z'n eigen Ktariaanse dambond oprichten, met of zonder DT
Je bent het nog niet waard op de uiteindjes van de veters van Tjalling te likken. Maak eerst eens bekend wie je bent, en laat je hier dan nooit meer zien!