Die van jouw niet werk daar aan AUB. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Ben Anoniem wrote:O, Jan is een volwassen man?Hanco Elenbaas wrote: In de tussentijd is natuurlijk wel helemaal duidelijk en begrijpelijk dat Jan verhindert dat deze puber lid mag worden van Jans damvereniging.
Domme actie dus van de puber.
En die zorgt NATUURLIJK dat iemand geen lid wordt van zijn damclub?
En wat heeft die iemand dan gedaan?
Een verwijzing naar dat marathonincident?
O VERSCHRIKKELIJK
[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Ja Hanco, jouw normen en waarden zijn wel duidelijk.
Geloven dammers in God?
-
Exit FMJD
Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.Ben Anoniem wrote:O, Jan is een volwassen man?Hanco Elenbaas wrote: In de tussentijd is natuurlijk wel helemaal duidelijk en begrijpelijk dat Jan verhindert dat deze puber lid mag worden van Jans damvereniging.
Domme actie dus van de puber.
O VERSCHRIKKELIJK
Ja Hanco, jouw normen en waarden zijn wel duidelijk.
Ik plaatste gewoon een onschuldig bericht waarin Kosmos, wederkomst en de Olympische Spelen samenkomen.
Je zou ook kunnen reageren met: Deze man is een waanzinnige ex-priester, maar er zijn ook gezond denkende mensen die in de wederkomst van Christus geloven.
Ondertussen heeft Hanco de afgelopen maanden DIVERSE MALEN mij geprovoceerd (weten jullie nog van de halfjaarlijkse schosing?) en wat ziet Hanco? iemand anders die provoceert, terwijl ik nota bene mijn eigen Kosmos-geloof bespotte door te wijzen op de 123 op het shirt van de marathonrenner. Een andere gelovige, Teun, reageerde met een plagerijtje naar mij toe, door te zeggen dat het dan dus wel terecht was, ik hield me in en schreef niet dat ik weet dat christenen niet zo tolerant zijn t.o.v. andersdenkenden...
Deze valse beschuldiging van Hanco (ik heb er weer diverse mogen lezen o.a. een hatelijke leugen over bestuursleden die elkaar het licht in de ogen niet gunenn) is de zoveelste in een lange reeks.
Aangezien alle drek van Hanco hier vrij mag worden gepost, verlaat ik deze beerput. Ik ben de beschuldigingen, stemmingmakerij, het gedachtenlezen (hanco kent ieders motieven en de motieven zijn altijd duister), verdachtmakinge, complottheorieën en ander zwakzinnig geleuter meer dan zat. Ik was dit forum al een tijd beu, vanwege de troep die Hanco post.
Ik stel het op prijs als de discussie over mijn persoon gesloten wordt.
Kosmos verlaat dit forum.
Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Als de site af is, zal ik wel een linkje plaatsen, voor de rest zien jullie mij hier niet meer terug.
Vaarwel FMJd-ers en tot ziens.
PS Ik heb geen behoefte eraan om bij Jan in het team te spelen, hoor.
Al zou verzoening voor mij een fluitje van een cent zijn, maar voor Jan is dat wat moelijker blijkt.
Deze draad was ook bedoeld om je mening over het geloof in God te geven, niet om mensen te bekeren, waarmee Jan bezig is. Bekeren betekent dat je de visie van de ander niet respecteert. Want als je de visie van een ander respecteert ga je die ander niet proberen van gedachten te doen veranderen. Je gaat helemaal niet mensen ziek noemen en uitmaken voor bezetenen, lijkt mij.
Van mij hoeft niemand in de Kosmos te geloven.
Laat Jan maar lekker geloven waarin hij geloven wil, maar anderen ermee lastig vallen en je extreme visie aan hen opdringen, daarmee bereik je niks positiefs.
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Re: Exit FMJD
Jammer, een groot verlies voor het FMJD-forum!Kosmos wrote: Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.
Ik plaatste gewoon een onschuldig bericht waarin Kosmos, wederkomst en de Olympische Spelen samenkomen.
Je zou ook kunnen reageren met: Deze man is een waanzinnige ex-priester, maar er zijn ook gezond denkende mensen die in de wederkomst van Christus geloven.
Ondertussen heeft Hanco de afgelopen maanden DIVERSE MALEN mij geprovoceerd (weten jullie nog van de halfjaarlijkse schosing?) en wat ziet Hanco? iemand anders die provoceert, terwijl ik nota bene mijn eigen Kosmos-geloof bespotte door te wijzen op de 123 op het shirt van de marathonrenner. Een andere gelovige, Teun, reageerde met een plagerijtje naar mij toe, door te zeggen dat het dan dus wel terecht was, ik hield me in en schreef niet dat ik weet dat christenen niet zo tolerant zijn t.o.v. andersdenkenden...
Deze valse beschuldiging van Hanco (ik heb er weer diverse mogen lezen o.a. een hatelijke leugen over bestuursleden die elkaar het licht in de ogen niet gunenn) is de zoveelste in een lange reeks.
Aangezien alle drek van Hanco hier vrij mag worden gepost, verlaat ik deze beerput. Ik ben de beschuldigingen, stemmingmakerij, het gedachtenlezen (hanco kent ieders motieven en de motieven zijn altijd duister), verdachtmakinge, complottheorieën en ander zwakzinnig geleuter meer dan zat. Ik was dit forum al een tijd beu, vanwege de troep die Hanco post.
Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Als de site af is, zal ik wel een linkje plaatsen, voor de rest zien jullie mij hier niet meer terug.
Al zou verzoening voor mij een fluitje van een cent zijn, maar voor Jan is dat wat moelijker blijkt.
Deze draad was ook bedoeld om je mening over het geloof in God te geven, niet om mensen te bekeren, waarmee Jan bezig is. Bekeren betekent dat je de visie van de ander niet respecteert. Want als je de visie van een ander respecteert ga je die ander niet proberen van gedachten te doen veranderen. Je gaat helemaal niet mensen ziek noemen en uitmaken voor bezetenen, lijkt mij.
Laat Jan maar lekker geloven waarin hij geloven wil, maar anderen ermee lastig vallen en je extreme visie aan hen opdringen, daarmee bereik je niks positiefs.
Maar gelukkig kunnen we Tjalling binnenkort terugzien op het Kosmos-forum.
Ik zie er al naar uit.
-
Drama. A la: "Elvis is leavin' the building."Kosmos wrote:
Weet je het wel zeker Tjalling? Ook Hanco is met rasse schreden op zijn besluit teruggekeerd.
Succes met de website. Ik heb een glimp gezien. It's al hell of a job. Vooral het actueel houden ervan. Vertil je er niet aan.Kosmos wrote: Ik ben bezig met mijn eigen website mét forum en de bedoeling is dat dat een technisch, serieus forum wordt, bedoeld om op constructieve wijze dammers van interessante informatie te voorzien. Beledigende teksten, persoonlijke aanvallen en inhoudsloos gewauwel zullen verwijderd worden door een moderator.
Wie gaat er als moderator optreden?
Ook Kosmos' opmerkingen zullen wel eens gecensureerd worden.
Ik ben benieuwd of dat niet tot conflicten gaat leiden.
Je opmerking over Jan snap ik niet helemaal. Ik heb sinds vanmiddag deze topic eens doorgebladerd. Ik heb geen echte aanvaring tussen Jan Schippers en Tjalling Goedemoed gezien. Misschien dat je me dat nog eens persoonlijk kunt uitleggen.
-
op verzoek
Last edited by DE_PRUTSER on Mon Sep 13, 2004 11:07, edited 5 times in total.
-
-
-
Kun je mij en anderen op dit forum bewijzen dat driezessen dezelfde persoon is als Kosmos.Piet Bouma wrote:Jan,DE_PRUTSER wrote: Want zoals gezegd durf ik wel te zeggen wie stoker en driezessen zijn.
Er is er nl maar eentje waar ik dat van verwacht.
In een eerdere post heb jij gezegd dat je weet wie driezessen is.
Kun je dit nu hard maken?
Anders, vind ik dat je deze verdachtmaking er snel vanaf moet halen.
Braintaq heeft hier eerder toegegeven dat driezessen en stoker mensen zijn, die van zijn computer gebruik maken.
Nu is er natuurlijk van alles mogelijk, maar ik vind dat je geen suggesties moet doen als je dit niet kunt bewijzen.
Dus mijn vraag is gewoon.
Als dit niet het geval is, dan denk ik dat je jouw post weer moet verwijderen (dan doe ik het ook met de mijne).
Anders ga je je verlagen tot hetzelfde niveau als stoker en driezessen.
Beste Piet dat is jouw conclusie,de mijne heb ik nog niet prijsgegeven.
Niet eerder kan ik een conclusie doen,tenzij ik het 100% weet.
Dus met nadruk zeg ik dat ik mijn bedenkingen heb,maar geen namen heb ingevuld,deze comclusie trek je toch echt zelf.
-
Beste Jan Schippers,
Ik heb je een aantal malen verzocht de laatste post te verwijderen.
Dit heb je niet gedaan.
Jammer.
Dit heb je niet gedaan.
Jammer.
Vertel me nu eens eindelijk wie ik ben, dat scheelt me weer een identiteitscrisis. Ik vermoed echter dat je niet weet wie ik ben. Ik weet het wel zeker. Bijna geen dammer kent mij, prutser zeker niet. Zelf heb ik ooit, heel eventjes, gedamd. Mijn echte naam zou de meesten net zoveel zeggen als de naam stoker. Stoker dus maar, geen drie666, geen elenbaas, kosmos, geen prutser, geen braintag, geen bouma; geen dubbelspel.DE_PRUTSER wrote:Vreemd dat jij mij verwijt dat ik mensen ziek noem,voor het overige vergeet je gemakshalve dat ik doodgewenst word.Kosmos wrote:Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.Ben Anoniem wrote: O, Jan is een volwassen man?
O VERSCHRIKKELIJK
Ja Hanco, jouw normen en waarden zijn wel duidelijk.
Ook heb je het over HANCO die hier kritiek levert,maar met geen woord praat je over driezessen en stoker die verschrikkelijke dingen aan mijn adres uitkramen.
Daar rep je met geen woord over.
Want zoals gezegd durf ik wel te stellen wie stoker en driezessen zijn.
Gewoon een nobele strijder tegen het geloof en de geestesziekte, maar dat is eigenlijk hetzelfde. Kom maar gelovige hond. God wierp je een been toe en jij er maar achter aan rennen, zonder te beseffen dat, god dat been wegwierp omdat hij het zelf niet nodig had. (vrij naar H de C)
- Eric Sanders
Ik twijfel er niet aan dat Jan het goed bedoeld. Dat doet iedereen. Zelfs bewust beledigen is goed bedoeld (conform Hanco). Maar zelfs als Jan gelijk zou hebben, dan nog brengt hij de boodschap desastreus. Vanaf zijn eerste posting hier maakt hij mensen wijs dat ze in de hel zullen belanden en dat ze bezeten zijn van de duivel. Dat soort praat heeft al vele levens verwoest. Dat moet fel bestreden worden.Vraagje wrote:Het lijkt mij buiten kijf te staan dat Jan opbouwende bedoelingen had en heeft met zijn postings in deze discussie, alleen brengt hij het denk ik verkeerd. Het probleem is alleen dat je, wanneer dergelijke figuren op een wijze het bloed onder de nagels vandaan trachten te halen, je op een gegeven moment je opbouwende bedoelingen verliest en het meer een kwestie wordt van het winnen van de discussie (vgl. damweb). Wat dat betreft vind ik dat Jan nog uitermate beheerst blijft.Eric Sanders wrote:Wat moet het toch heerlijk zijn voor mensen als halfalfabeet Jan Schippers en Sint Hanco dat zij het gelijk aan hun zijde hebben en dat iedereen die iets kwaadaardigs over hen zegt de duivel in zich heeft.
Toch benijd ik hen niet. De kilte die van hun berichten afkomt, geeft ijsbloemen op mijn monitor.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Eric Sanders
Ik zou het niet weten, Hanco.Hanco Elenbaas wrote:Hoe? Door Piet Roozenburg te kiezen tot grootste dammer aller tijden?Eric Sanders wrote: Dat soort praat heeft al vele levens verwoest. Dat moet fel bestreden worden.
Het is zeer lastig om mensen, die sterk overtuigd zijn van hun gelijk en niet voor andere zienswijzen openstaan, milder in hun uitspraken te laten worden. Ik ben faliekant tegen radicale/geweldadige oplossingen en hard schoppen werkt averechts, daar heeft Erik gelijk in. Maar vriendelijk verzoeken in te binden helpt ook niet.
Wat Roozenburg hier mee te maken heeft begrijp ik niet.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
Jammer is dat je voorbarige conclusies trekt,geef me een goede reden waarom ik de post zou moeten verwijderen,tot nu toe heb ik die goede reden niet gehad.Piet Bouma wrote:Beste Jan Schippers,
Dit heb je niet gedaan.
Jammer.
- Hanco Elenbaas
Eric Sanders wrote:
Ik twijfel er niet aan dat Jan het goed bedoeld. Dat doet iedereen. Zelfs bewust beledigen is goed bedoeld (conform Hanco). Maar zelfs als Jan gelijk zou hebben, dan nog brengt hij de boodschap desastreus. Vanaf zijn eerste posting hier maakt hij mensen wijs dat ze in de hel zullen belanden en dat ze bezeten zijn van de duivel. Dat soort praat heeft al vele levens verwoest. Dat moet fel bestreden worden.
Als Jan in de hel wil geloven, dan moet hij dat weten.Eric Sanders wrote: Het is zeer lastig om mensen, die sterk overtuigd zijn van hun gelijk en niet voor andere zienswijzen openstaan, milder in hun uitspraken te laten worden. Ik ben faliekant tegen radicale/geweldadige oplossingen en hard schoppen werkt averechts, daar heeft Erik gelijk in. Maar vriendelijk verzoeken in te binden helpt ook niet.
Als Jan overtuigd is van zijn gelijk, wie doet hij dan kwaad? Doet hij jou kwaad omdat jij overtuigd bent van zijn ongelijk?
Moet Jan bestreden worden met doodsbedreigingen? Keur jij dat goed, omdat Jan niet te overtuigen is van jouw gelijk?
-
Jij onbekende bezetene noemt mij een hond.stoker wrote:Vertel me nu eens eindelijk wie ik ben, dat scheelt me weer een identiteitscrisis. Ik vermoed echter dat je niet weet wie ik ben. Ik weet het wel zeker. Bijna geen dammer kent mij, prutser zeker niet. Zelf heb ik ooit, heel eventjes, gedamd. Mijn echte naam zou de meesten net zoveel zeggen als de naam stoker. Stoker dus maar, geen drie666, geen elenbaas, kosmos, geen prutser, geen braintag, geen bouma; geen dubbelspel.DE_PRUTSER wrote:Vreemd dat jij mij verwijt dat ik mensen ziek noem,voor het overige vergeet je gemakshalve dat ik doodgewenst word.Kosmos wrote: Als Hanco de kans krijgt, Ben, dan maakt ie mensen af. Hanco ziet overal haatzaaierij, projectie heet dat fenomeen.
Ook heb je het over HANCO die hier kritiek levert,maar met geen woord praat je over driezessen en stoker die verschrikkelijke dingen aan mijn adres uitkramen.
Daar rep je met geen woord over.
Want zoals gezegd durf ik wel te stellen wie stoker en driezessen zijn.
Gewoon een nobele strijder tegen het geloof en de geestesziekte, maar dat is eigenlijk hetzelfde. Kom maar gelovige hond. God wierp je een been toe en jij er maar achter aan rennen, zonder te beseffen dat, god dat been wegwierp omdat hij het zelf niet nodig had. (vrij naar H de C)
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau,al zou ik willen dat lukt mij niet eens.
Jij bent het uitschot der aarde respectloos niveauloos,en altijd maar weer proberen te intimideren met je uitspraken.
ik zou met jouw wel een face to face gesprek willen maar Jij met je achterlijke gezwets hebt het lef niet eens.
Je wil toch zo graag hebben dat ik me verlaag tot jouw soort,kansloos ben je net zo kansloos als je uitspraken.
God wierp de been weg,logisch jij bent namelijk die been.
God verwacht dat ik met die been te werk ga,maar jij bent onverbeterlijk.
Ik heb er een zware kluif aan,temeer daar je het lef niet hebt de strijd openlijk aan te gaan,ik zou maar wat graag met jouw willen praten van aangezicht tot aangezicht maar je hebt het lef niet,ook dat is logisch.
Je weet nl dat je fout bent erg fout,en niets is moeilijker om je eigen fouten te erkennen.
Ik heb medelijden met je,ik hoop werkelijk dat je gaat inzien dat je nog een kans hebt.nog is er tijd ook voor stoker.
Last edited by DE_PRUTSER on Mon Sep 13, 2004 16:54, edited 1 time in total.