MTB Open 15-20 augustus 2011
Re: MTB Open 15-20 augustus 2011
Geen fragmenten of leuke verhalen of observaties op dit damforum, maar slechts geneuzel over formaliteiten, jammer hoor!
http://damwereld1.web-log.nl/blog/
Speciaal voor Eric: Jan van der Stars uitstekende stasrt deed me denken aan het woord superstar.
In het Engels is superstar bijna het tegenovergestelde van het Nederlandse superstar...
http://damwereld1.web-log.nl/blog/
Speciaal voor Eric: Jan van der Stars uitstekende stasrt deed me denken aan het woord superstar.
In het Engels is superstar bijna het tegenovergestelde van het Nederlandse superstar...
Heaven is no location, but a state of mind
Een opdracht naar aanleiding van mijn partij tegen de sympathieke Bert Aalberts: Hoe wint wit?
Leuk, Tjalling! Alleen een beetje b.o. Dam halen op 4 wint en dam halen op 2 wint zelfs op 2 manieren.Kosmos wrote:
Een opdracht naar aanleiding van mijn partij tegen de sympathieke Bert Aalberts: Hoe wint wit?
Nu je het zegt. Wit kan kiezen uit twee manieren om een hinderlaag te leggen of winnen met de vierde-rij-regel.GuidoB wrote:Leuk, Tjalling! Alleen een beetje b.o. Dam halen op 4 wint en dam halen op 2 wint zelfs op 2 manieren.Kosmos wrote:
Nieuwe opdracht: Wit wint op 3 manieren! En Bert denken dat het remise is haha!
-
Mooi resultaat die 3e plek, Tjalling! Opmaat voor een ultieme poging om de NK finale te halen?Kosmos wrote: Nu je het zegt. Wit kan kiezen uit twee manieren om een hinderlaag te leggen of winnen met de vierde-rij-regel.
Neen, dat gaat niet gebeuren. Zoals de halve finales nu zijn met twee partijen op 1 dag veroorzaakt dat veel te veel stress.Rein Halbersma wrote:Mooi resultaat die 3e plek, Tjalling! Opmaat voor een ultieme poging om de NK finale te halen?Kosmos wrote: Nu je het zegt. Wit kan kiezen uit twee manieren om een hinderlaag te leggen of winnen met de vierde-rij-regel.
Ik dam omdat ik het leuk vind en dat ego-gedoe trekt me niet meer.
Zo is er maar 1 oplossing.
Ik vond de versie met het schijf op 47 leuker. Het dubbeloffer na dam halen op 4 is heel verrassend. Wel enorm jammer dat wit ook dam kan halen op 2.Kosmos wrote:
Zo is er maar 1 oplossing.
Gevonden jas:
Na afloop van het MTB Open is afgelopen zaterdag een jasje blijven hangen.
Het is een zwart jasje met blauw en grijs gestreepte vakken.
Merk: Icepeak, maat 164 voor 13-14 jaar.
Wil de eigenaar contact opnemen met Gerard Bruins, email: g.bruins9@kpnplanet.nl
Na afloop van het MTB Open is afgelopen zaterdag een jasje blijven hangen.
Het is een zwart jasje met blauw en grijs gestreepte vakken.
Merk: Icepeak, maat 164 voor 13-14 jaar.
Wil de eigenaar contact opnemen met Gerard Bruins, email: g.bruins9@kpnplanet.nl