transfer geruchten
-
Aynur Shaybakov
Aynur Shaybakov staat al twee seizoenen op onze ledenlijst.
Afgelopen seizoen (oktober 2004) waren we bij Het Noorden van plan om hem samen met Olessia Abdullina een wedstrijd in team 2 te laten spelen.
Dat lukte toen niet. Ook in februari 2005 lukte het niet omdat het samenviel met Russische Jeugdkampioenschappen.
De reis vanuit Ufa met het vliegtuig is enorm duur. Het kost 500 euro per persoon. Dus Aynur stel je nu op deze leeftijd nog niet tweewekelijks op.
Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
Het hangt samen met de vraag of het lukt om in de week er aan voorafgaand een internationaal (vooral jeugd) toernooi van de grond te krijgen.
Afgelopen seizoen (oktober 2004) waren we bij Het Noorden van plan om hem samen met Olessia Abdullina een wedstrijd in team 2 te laten spelen.
Dat lukte toen niet. Ook in februari 2005 lukte het niet omdat het samenviel met Russische Jeugdkampioenschappen.
De reis vanuit Ufa met het vliegtuig is enorm duur. Het kost 500 euro per persoon. Dus Aynur stel je nu op deze leeftijd nog niet tweewekelijks op.
Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
Het hangt samen met de vraag of het lukt om in de week er aan voorafgaand een internationaal (vooral jeugd) toernooi van de grond te krijgen.
- Hanco Elenbaas
Re: Aynur Shaybakov
Jammer dat je Ainoer niet een simultaantje kunt laten doen tegen DVSB, dan zou Ainoer de wedstrijd wel even winnen voor Het Noorden.Henk Stroetinga wrote:Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
-
Iedereen bij ons houdt dat knaapje zonder problemen op remise, zeker nu alle kwetsbare spelers weg zijn.Hanco Elenbaas wrote:Jammer dat je Ainoer niet een simultaantje kunt laten doen tegen DVSB, dan zou Ainoer de wedstrijd wel even winnen voor Het Noorden.Henk Stroetinga wrote:Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
- Hanco Elenbaas
Er zitten nog steeds tien kwetsbare spelers in DVSB. In ieder geval stukken kwetsbaarder dan Kalmakov, Milsjin, Stoljarov en Isjimbajev, die in het RK allen verslagen werden door Ainoer.Bert Zwart wrote: Iedereen bij ons houdt dat knaapje zonder problemen op remise, zeker nu alle kwetsbare spelers weg zijn.
Zo'n simultaantje tegen DVSB zou Ainoer dik winnen.
-
-
Je vergist je. Het huidige DVSB1 is weliswaar een gezapig team, maar ook een sterk team. Remise spelen tegen Ainoer zal geen probleem zijn, ik denk zelfs dat Bert nog wel wat zal willen proberen.Hanco Elenbaas wrote:Er zitten nog steeds tien kwetsbare spelers in DVSB. In ieder geval stukken kwetsbaarder dan Kalmakov, Milsjin, Stoljarov en Isjimbajev, die in het RK allen verslagen werden door Ainoer.Bert Zwart wrote: Iedereen bij ons houdt dat knaapje zonder problemen op remise, zeker nu alle kwetsbare spelers weg zijn.
Zo'n simultaantje tegen DVSB zou Ainoer dik winnen.
Mijn damrubriek van 18 juni gaat overigens over het nieuwe Russische talent.
Komt er nog een oefenwedstrijd Hiltex1-DVSB1? Ik vond het de vorige keer wel gezellig. Maar wel Hiltex1 graag.
- Hanco Elenbaas
Ik weet niet of Shaybakov een kristalkind is Bert en het damspel is natuurlijk verre van onbenullig.Bert Zwart wrote:denk je dat shaybakov een kristalkind is hanco?
Ik geloof daar niet in, bovendien zou het zonde zijn als een dergelijke talentvolle generatie haar energie zou verspillen aan zoiets onbenulligs als het damspel.
Als Ainoer een simultaantje tegen DVSB zou geven, dan hou ik het op 13-7 voor Ainoer. Cees Binnenkade, Eric van Dusseldorp en Harry Clasquin krijgen een 0, de rest kruipt zich naar remise.
Maar gelukkig voor DVSB mag Ainoer geen simultaan geven, dus jullie hebben nog een kansje tegen Het Noorden.
- Hanco Elenbaas
-
- Hanco Elenbaas
-
- Hanco Elenbaas
-
- Real name: Irene Stegeman
Tegen mij werd het niet eens gefluisterd, het werd gewoon hardop gezegd.blondegod wrote:Er werd laatst in m'n oor gefluisterd dat Bas een wereldreis zou gaan makenHanco Elenbaas wrote:Bas Messemaker van Meurs Denk en Zet naar Van Stigt Thans.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~