Wie begint er, hij of ik?Bert Zwart wrote:Erik, je sloeg op damweb volledig door en bent nog steeds niet tot rust gekomen. Neem alsjeblieft een langere rustpauze en kom over een maand of wat weer onder je eigen naam terug.
Royement
- Arjen de Mooij
Sorry Erik, sorry, je opmerkingen schoten weer in mn hoofd, en ik moest weer zo verschrikkelijk lachen. Ik kon het gewoon niet laten. Ik kan me eerlijk niet meer precies herinneren waarom ik het zei. Een kopje koffie, bwahahaha. Sorry.Vraagje wrote:Als jij te dom of te koppig bent om te begrijpen wat ik bedoel, dan kan je misschien beter je mond houden en mij er anders persoonlijk op aanspreken in plaats van de aanval opnieuw in te zetten.Arjen de Mooij wrote:Is er trouwens al in de statuten van de KNDB opgenomen dat iemand wiens tegenstander overleden is een kopje koffie krijgt. Dit om verdere misstanden als in Brunssum te voorkomen.
als "god zijnde" moet ik hier natuurlijk optreden!
dat tjalling was geroyeerd is natuurlijk ' n schande!!! dit moet teniet gedaan worden! (schrappen die handel, alsof t nooit heeft plaatsgevonden) de gdb en kndb moeten hun diepste excuses aanbieden, als ze mzzl hebben neemt tjalling dit aan. de wedstrijd apeldoorn - maas vh hoog moet zsm. overgespeeld worden.
en verder........wie is er sportief en ......... wie is er onsportief tjonge jonge wat 'n gezeik!! een minuut te laat? DE WINST CLAIMEN!! mits je natuurlijk relaxed een biertje neemt en de spanningen onder controle hebt.......maar dit is moeilijk.......ik weet 't
tenslotte...........nsb'ers zijn uit de tijd......OPROTTEN DUS!!!
dat tjalling was geroyeerd is natuurlijk ' n schande!!! dit moet teniet gedaan worden! (schrappen die handel, alsof t nooit heeft plaatsgevonden) de gdb en kndb moeten hun diepste excuses aanbieden, als ze mzzl hebben neemt tjalling dit aan. de wedstrijd apeldoorn - maas vh hoog moet zsm. overgespeeld worden.
en verder........wie is er sportief en ......... wie is er onsportief tjonge jonge wat 'n gezeik!! een minuut te laat? DE WINST CLAIMEN!! mits je natuurlijk relaxed een biertje neemt en de spanningen onder controle hebt.......maar dit is moeilijk.......ik weet 't
tenslotte...........nsb'ers zijn uit de tijd......OPROTTEN DUS!!!
ben je dr nog steeds erik?? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
Wat een dag. Het royement van TG was tot vandaag geldig om een protest van Apeldoorn onmogelijk te maken..... Als dit echt zo is ga ik morgenvroeg direkt naar de gamma en haal ik zoveel gipsblokken dat ik geheel Beemte-Broekland kan ommuren tegen indringers. Het lijkt me toch helder dat Apeldoorn 1 zich nu terugtrekt uit de kompetitie in afwachting van een uitspraak van de rechter. Tenminste, dat is wat ik mijn oud-clubgenoten adviseer. Kunnen ze mooi naar Nederland-Schotland kijken. Hoewel, die Advocaat overweegt Seedorf weer op te graven dus dat is ook geen feest. Wat een gebrek aan gezond verstand heerst er toch in dit land. Dan 15 november maar kijken bij Maas van het Hoog die ongetwijfeld met 9 spelers tegen ADG gaat spelen, dat schijnt immers niet nadelig te zijn is mij voorgerekend. Of naar WSDV Wageningen tegen de reserves van Apeldoorn waar de thuisspelende vereniging een geblinddoekte gaat opstellen.
Een formeel puntje: het bestuur van de KNDB heeft een royement uitgesproken en dus TG als lid geschrapt. Het bestuur kan niet op eigen houtje TG weer "lid" verklaren, daar is echt een aanvraag van TG voor nodig. Kosmos, heb je je opnieuw als lid aangemeld?
Als dat niet het geval is, heeft Jan Pieter niet alleen moreel gelijk. De enige weg die het bestuur dan openstaat is : het royement herroepen.
Als dat niet het geval is, heeft Jan Pieter niet alleen moreel gelijk. De enige weg die het bestuur dan openstaat is : het royement herroepen.
De wedstrijd Apeldoorn-Maas van ’t Hoog overspelen?
Dat is nu de wens van velen
Maar, NO WAY
Zegt de KNDB
De strijd is reeds gestreden
Apeldoorn heeft een nederlaag geleden
Een niet speelgerechtigde speler opstellen had niet gemogen
Maas van ’t Hoog heeft nu lekker de puntjes op het droge
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Dat is nu de wens van velen
Maar, NO WAY
Zegt de KNDB
De strijd is reeds gestreden
Apeldoorn heeft een nederlaag geleden
Een niet speelgerechtigde speler opstellen had niet gemogen
Maas van ’t Hoog heeft nu lekker de puntjes op het droge
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Dat is scherp gezien Jan Pieter, mijn complimenten!
Alleen jouw eerste opmerking klopt niet, want je weet toch dat ik tegenwoordig meer verstand van dichten hebt, dan van voetbal! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Alleen jouw eerste opmerking klopt niet, want je weet toch dat ik tegenwoordig meer verstand van dichten hebt, dan van voetbal! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ok, ook mijn excuses, misschien reageerde ik wat overtrokken, maar ik werd een beetje pissig dat ik er weer over werd aangevallen terwijl ik nog steeds van mening ben dat ik niets verkeerds heb gezegd in deze kwestie. Mensen die hierop willen reageren verzoek ik dit persoonlijk te doen en niet via dit forum.Arjen de Mooij wrote:Sorry Erik, sorry, je opmerkingen schoten weer in mn hoofd, en ik moest weer zo verschrikkelijk lachen. Ik kon het gewoon niet laten. Ik kan me eerlijk niet meer precies herinneren waarom ik het zei. Een kopje koffie, bwahahaha. Sorry.Vraagje wrote:Als jij te dom of te koppig bent om te begrijpen wat ik bedoel, dan kan je misschien beter je mond houden en mij er anders persoonlijk op aanspreken in plaats van de aanval opnieuw in te zetten.Arjen de Mooij wrote:Is er trouwens al in de statuten van de KNDB opgenomen dat iemand wiens tegenstander overleden is een kopje koffie krijgt. Dit om verdere misstanden als in Brunssum te voorkomen.
- Hanco Elenbaas
Re: waarschwingen?
Pieter is zeer tevreden over de samenwerking met Ebbo.Bert Zwart wrote:Niet dus.Kosmos wrote: Ebbo: "Wij voeren een hartstikke transparant beleid."
Ik kan me herinneren dat Pieter Hildering Ebbo de Jong 100 dagen de tijd heeft beloofd.
die 100 dagen zijn om. Wat is er bereikt behalve een enorme chaos en een aantal forse blunders?
De problemen binnen de FMJD zijn zich aan het oplossen.
De problemen binnen de KNDB lijken vreemd genoeg in bepaalde opzichten nog wat gecompliceerder dan die binnen de FMJD.
Geef Ebbo er nog minimaal 500 dagen bij en je zult zien dat er allerlei redenen tot tevredenheid kunnen komen.
Ebbo heeft ook nog de lastige DT-kwestie af te rekenen.
Terwijl Ebbo als bondsraadlid voor DT stemde is hij er bij nader inzien toch tegen. Bepaalde personen binnen de bondsraad hebben er nu belang bij dat Ebbo zo spoedig mogelijk voorzitter-af is.
Nog 500 dagen tijd voor Ebbo?
-
OK [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
Als je maar begrijpt dat ik niet zwak ga zitten hakken.Bert Zwart wrote: Hoi Bart,
Ik heb niets gezocht; ik had het onthouden; mooie partij tegen Schotanus o.i.d.
Excuses: ongelukkige woordkeus. Het ging mij om een toelichting; het was toch meer
een spel niet?
Vriendjes: na donderdag (Bart - Bert in de laatste ronde updb finale) zeker!
Kellertje doen? Daar heb ik meer verstand van dan van Orwell (hoop ik)
groeten Bert
Ik weet dat jij moet winnen voor een 3e plaats en ik moet daarentegen winnen om 2e te kunnen worden, met misschien eventuele keuzeplaats. Er staat dus veel op het spel. Dat het bloed van het dambord moge spatte!!!!!
Wil je ook nog vriendjes zijn als ik je 1 of meer puntjes afsnoep?
Kellertje, wie weet, heb ik tegen Michiel Kloosterziel goeie ervaringen mee:)
The battle of Utrecht is to start this night
All hail the competitors
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
-
- Real name: Irene Stegeman
Nejj. Bert gaat winne en word 3e [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Enne... waarom gaan we ineens over tot een dom iets , wat alleen tussen jullie 2 is en de rest niet echt hoeft te weten.. wat er voor afgebeurt dan. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Enne... waarom gaan we ineens over tot een dom iets , wat alleen tussen jullie 2 is en de rest niet echt hoeft te weten.. wat er voor afgebeurt dan. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]