Jeugdclubcompetitie, zaterdag 3 december

Maarten van Leenen
Real name: Maarten van Leenen

Re: Jeugdclubcompetitie, zaterdag 3 december

Post by Maarten van Leenen » Wed Dec 07, 2011 10:54

Nou, om maar even on-topic te blijven: Onze jeugd heeft het erg naar haar zin gehad en ja, het was het Sinterklaas weekend, waardoor we helaas minstens 2 teams niet hebben kunnen inschrijven. De rest kwam met rode wangen thuis.

Hier twee foto's en voor meer klik: http://damclub-sna.nl/index.php?option= ... &Itemid=77
DSC04336.JPG
DSC04336.JPG (68.06 KiB) Viewed 2899 times
DSC04340.JPG
DSC04340.JPG (68.48 KiB) Viewed 2899 times

Wieger Wesselink

Post by Wieger Wesselink » Wed Dec 07, 2011 11:18

Piet Bouma wrote:De Bondsraad heeft op 25 juni 2011 € 20.000 gereserveerd voor "ICT-activiteiten", zonder een nadere omschrijving wat er met dit geld gaat gebeuren.
Van Johan Haijtink heb ik via een e-mail begrepen dat het bestuur inmiddels heeft vastgesteld (zonder dat nader te vertellen) wat er voor die € 20.000 gaat plaatsvinden en dat men dit keurig aan de Bondsraad gaat verantwoorden.
Een ICT-commissie zou een prioriteiten/werkplan kunnen ontwikkelen, maar die is er dus niet meer.

Het blijft dus m.i. hap,snap werk. Zit jij dicht bij het (Euro)vuur Wieger?
Ik ben niet op de hoogte van wat de KNDB met dat geld gaat doen.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Dec 07, 2011 11:34

Een deel zou men kunnen besteden om blagen naar Peking te sturen om de schijven op digitale borden te leggen. Mijn vrees blijft dat er geld gaat naar flauwekul gedrag van neo bobofiguren die in werkelijkheid totaal geen interesse hebben in het damspelletje.

groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer » Mon Jan 30, 2012 13:58

Enkele posts van mij over de club WvM zijn op last van WvM verwijderd. Ik schreef hierin dat er een biercultuur heerst bij de damclub en dat dat een belangrijke oorzaak is van het teruglopen in ledenaantallen bij de jeugd.

Dat gaat wat ver misschien. Ik bracht het als een feit. Westerhaarders vinden dat ik onzin lul en zij spelen er tenslotte iedere week. Zij moeten weten wat het beste is voor hun club. Ik raad ze ook vooral aan om gewoon te doen wat ze willen doen :-)

Echter: ik blijf van mening dat er teveel bier is. Dit is mijn persoonlijke mening en hier zijn dan ook geen feiten aan verbonden. Wat de forumlezer vindt? Ga eens kijken in het clubgebouw als er een wedstrijd/toernooi is. Misschien vindt deze persoon mijn mening ook wel onzin: prima, we leven in een land met vrijheid van meningsuiting. Misschien deel deze persoon mijn mening wel: ook goed, we leven in een land met vrijheid van meningsuiting. Ik wil deze personen alleen waarschuwen dat het slechts een mening / eigen ervaring is en absoluut geen feit!

Ik had mijn mening wellicht beter rechtstreeks bij WvM kunnen neerleggen een paar maanden terug. Met betrekking tot WvM laat ik het hierbij op het forum voor eens en voor altijd.

Post Reply