Bert,Bert Zwart wrote:Sorteren op leeftijd is ook een optie.
Ik dacht dat je wel blij was dat er op voornaam gesorteerd werd..... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Bert,Bert Zwart wrote:Sorteren op leeftijd is ook een optie.
Moet je horen wie het zegt...[/quote]Damkoningin wrote:Bastiaan wrote:Word het niet eens tijd om naar bed te gaan voor jou?Uitslagen 2e ronde staan er ook op.
Zo lijkt het niet... Je klinkt aardig wakker hierzo..Bastiaan wrote:SSST...ik probeer te slapen!! [img]images/smilies/new_sleeping.gif[/img]Damkoningin wrote:Moet je horen wie het zegt...Bastiaan wrote: Word het niet eens tijd om naar bed te gaan voor jou?
[img]images/smilies/new_321.gif[/img]Damkoningin wrote:Zo lijkt het niet... Je klinkt aardig wakker hierzo..Bastiaan wrote:SSST...ik probeer te slapen!! [img]images/smilies/new_sleeping.gif[/img]Damkoningin wrote: Moet je horen wie het zegt...
[img]images/smilies/new_alien.gif[/img] GA SLAPEN KEREL!!!Bastiaan wrote:[img]images/smilies/new_321.gif[/img]Damkoningin wrote:Zo lijkt het niet... Je klinkt aardig wakker hierzo..Bastiaan wrote: SSST...ik probeer te slapen!! [img]images/smilies/new_sleeping.gif[/img]
Tja vroeger wist jij je ook nog te plaatsen.... [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]blondegod wrote:Dat internetten op Papendal moeten ze verbieden!
Nee, vroeger...........(mompelt iets van beter)