Damstelletjes
-
- Arjen de Mooij
-
lijkt me erg ver gezocht..maar mocht dat t geval zijn..vind ik het erg triest dat mensen dan zo moeilijk gaan doen..btje andere ''beschuldigen''..
maar nogmaals erg grappig dat mensen meer denken te weten dan diegene zelf..zie t meer hierzo op t forum dat er dingen worden beweerd en gezegd..waar die persoon helemaal niks van af weet...oke..mijn mening ook weer even gegeven..op naar de volgende roddel he, zoals t hier gaat..een roddel oke..maar ga niet doordrijven..
maar nogmaals erg grappig dat mensen meer denken te weten dan diegene zelf..zie t meer hierzo op t forum dat er dingen worden beweerd en gezegd..waar die persoon helemaal niks van af weet...oke..mijn mening ook weer even gegeven..op naar de volgende roddel he, zoals t hier gaat..een roddel oke..maar ga niet doordrijven..
-
-
srry dan michiel..dat ik dacht dat je iemand anders was..
maar ik kon er ook niet meer uit op maken dan dat die breekbaar zich voordeed als jou [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] ..maar srry dan..
maar ik kon er ook niet meer uit op maken dan dat die breekbaar zich voordeed als jou [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] ..maar srry dan..
Henk Hoekman gaat vreemd met andere russische schoonheid?!
Wat is hier van waar? Of is het zomaar een gerucht?MonestrySoul wrote:Dr zijn er genoeg, ik kan er zo 20 opnoemen!
Gaarne info...........!
Cu,
VIBE
-
-
Had Jamai ook niet eerst een vriendin?Insomnia wrote:Ik ben een paar dagen niet op het fmjd forum geweest en nu staat er dat ik homo ben wat een bullshit ik heb nota bene een vriendin ik vraag me af waarom katrinus zoiets denkt. Ik ben dus gewoon hetero en katrinus heeft dat dus verzonnen!draakje13 wrote:wow dat hoop ik toch niet dat joost gay is dat is dan knap lullig voor mij maar even dat over dat joost naar troesoe zou gaan rik twilhaar heeft aan mij tijdens trainen gevraagd of ik het nummer van joost had omdat hij joost wilde bellen of hij voor troesoe wilde spelen. maar volgens mij had rik nog niet gebeld dus dat weet ik verder ook nietPeterHt wrote: Hoezo ben je geen voorstander als een talentvolle jeugdspeler je team wil komen versterken?! Wil je je prive-leven en je damleven gescheiden houden (n.a.v. de opmerking van Ktarinus) [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
geintje [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
Dacht je echt dat Michiel zich op deze manier aan jouw wilde koppelen ? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]_marjolein_ wrote:srry dan michiel..dat ik dacht dat je iemand anders was..
-
breekbaar wrote:Dacht je echt dat Michiel zich op deze manier aan jouw wilde koppelen ? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]_marjolein_ wrote:srry dan michiel..dat ik dacht dat je iemand anders was..
nee, maar triest dat je dat je voordeed als hem...
-