Wieger Wesselink wrote:Mijn opmerkingen waren: "het systeem bevindt zich in een volkomen experimenteel stadium, er is nauwelijks theorie over bekend, en het gros van de spelers heeft er nog nooit mee gespeeld". Ik heb jou daar niets inhoudelijks over horen zeggen.
Begin er eens mee jezelf goed te quoten. Je hebt dit geschreven:
Wieger Wesselink wrote:Je vraagt je af wat mensen bezielt om een WK met plusjes te laten spelen. Het systeem bevindt zich in een volkomen experimenteel stadium, er is nauwelijks theorie over bekend, en het gros van de spelers heeft er nog nooit mee gespeeld. Evenals Dieter vind ik het een verschrikking om mensen urenlang te zien zwoegen voor een schamel plusje.
Ook over de laatste zin heb ik twee opmerkingen gemaakt, die ingaan op 'urenlang' en 'schamel'.
Jij noemt het ontbreken van theorie als argument tegen het spelen met plusjes op het WK. Ik schrijf dat het volkomen logisch is dit juist wel te doen, omdat de theorie zich ontwikkelt vanuit de praktijk. De beste manier om theorie te ontwikkelen over puntenoverwinningen, is de praktijk van het WK. Waarom vind je dat geen inhoudelijk argument?
Voor de mensen die het saai beginnen te vinden: ik stop met dit verhaal. Maar ik wilde nog graag even mijn gelijk halen, slechte eigenschap. Verder met het WK.