Ieder mag zijn team nog wijzigen hoor...zolang de inschrijfperiode nog niet verlopen is...
En probeer anderen op je club ook te motiveren om mee te doen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Des te meer deelnemers hoe leuker het wordt
![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Doe mee aan het spel "Damzet
-
Re: damzet
Ik ben dit spel nu aan het promoten bij mijn niet-dammende vrienden en collega's. Aangezien de sterkte van de spelers bekend is, hoeven ze de spelers niet te kennen. Het enige nadeel is dat ze niet weten wie maar een paar wedstrijden zal spelen of wie niet in vorm is (maar dat kan in de loop van het seizoen veranderen). Of mijn kennissen daadwerkelijk meedoen is een tweede.RAGgast wrote:Ieder mag zijn team nog wijzigen hoor...zolang de inschrijfperiode nog niet verlopen is...
En probeer anderen op je club ook te motiveren om mee te doen
Des te meer deelnemers hoe leuker het wordt
- Hanco Elenbaas
.
Mijn teamgenoot Kees Jacobs adviseert me geregeld in tuchtcommissie-achtige affaires, dus ik vermoed dat ik buiten schot zal kunnen blijven.Dominique wrote: Hoe lang zou je zelf met vooruitwerkende kracht geroyeerd moeten worden, Hanco?
Maar hoe zit het met jou Dominique? Pas op hoor, Henk heeft er al meer geroyeerd dan jij denkt!
-
Re: .
Maak je je om dominique, die toegang heeft tot alle klantgegevens van de PABO maar geen zorgen.Hanco Elenbaas wrote:Mijn teamgenoot Kees Jacobs adviseert me geregeld in tuchtcommissie-achtige affaires, dus ik vermoed dat ik buiten schot zal kunnen blijven.Dominique wrote: Hoe lang zou je zelf met vooruitwerkende kracht geroyeerd moeten worden, Hanco?
Maar hoe zit het met jou Dominique? Pas op hoor, Henk heeft er al meer geroyeerd dan jij denkt!
Piet Karregat verbaast zich nog steeds over het feit dat dominique en hij weer contact met elkaar kregen vlak nadat Piet een opblaaspop had gekocht.
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: .
http://www.dammersuitoost.tkVibeMan wrote:Hey Rag-kadaver,
op welke site kun je inschrijven?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Damzet
Momenteel 88 inschrijvingen binnen...
Nog een paar dagen om je ook in te schrijven, het aantal van vorig seizoen (101 aanmeldingen) moeten we kunnen overtreffen...
Iedereen al in spanning voor de 1ste ronde??? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Nog een paar dagen om je ook in te schrijven, het aantal van vorig seizoen (101 aanmeldingen) moeten we kunnen overtreffen...
Iedereen al in spanning voor de 1ste ronde??? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]