Zakdambordje
- wellnesswrotter
twintig
Als we het nou aantrekkelijk maken, om ze weer te laten maken.
Damclub Gorredijk besteld er 20 stuks.
(onder voorbehoud van waanzinnig hoge prijzen)
Damclub Gorredijk besteld er 20 stuks.
(onder voorbehoud van waanzinnig hoge prijzen)
-
Ook 1000 bordjes wil ik financieel wel in investeren, maar ik vermoed dat een fabrikant voor dat aantal zijn bed niet uitkomt.Giwdul wrote:Die braziliaanse zijn niets vergeleken met de fraaie oude kndb-bordjes, ze hebben geen opstaande rand. Ik wil er ook nog wel een handje vol.
1000 is misschien wat veel om te maken, misschien is het mogelijk om tegen een wat hoger tarief een paar honderd bordjes te laten maken?
Een fabrikant is tot veel bereid, als de juiste prijs maar betaald wordt.
Bovendien is niet geschoten altijd mis.
En om te illustreren wat de gek ervoor geeft:
Op marktplaats werd voor een tweedehands zakdambordje (z.g.a.n.) €45,- geboden (link is niet meer aanwezig).
Bovendien is niet geschoten altijd mis.
En om te illustreren wat de gek ervoor geeft:
Op marktplaats werd voor een tweedehands zakdambordje (z.g.a.n.) €45,- geboden (link is niet meer aanwezig).
Last edited by Foeke on Wed Jan 28, 2009 18:54, edited 1 time in total.
Even samengevat:
PFDB-site 4 liefhebbers
wellnesswroter 20 voor d.c. Gorredijk
Giwdul handje vol = 5?
Henk Stoop, wil evt. 1000 stuks investeren (voorschieten?)
Peter v.d. Stap, slecht 20 witte en 20 zwarte schijven, geen bord
Dieter 20 stuks
Groenteboer: 1 schoen opzetten = 1 bordje? (grote schoen, meer bordjes)
Guido B, denkt dat er te weinig actieve dammers zijn voor voldoende afname v.d. bordjes
Geteld: 50 stuks met eventueel een investering van 1000 stuks!
Deze gegevens zal ik binnenkort doormailen naar de KNDB. Misschien dat ze er wat mee kunnen. Ook is het volgens mij een idee dat de KNDB via de bonden hun verenigingen bereiken met een soort intekenlijst. Polsen of er echt belangstelling voor is. Overigens zie ik de magnetische bordjes ook al leuke alternatieve prijzen!! De bekende wisselbeker heeft zijn tijd ook wel gehad denk ik .
PFDB-site 4 liefhebbers
wellnesswroter 20 voor d.c. Gorredijk
Giwdul handje vol = 5?
Henk Stoop, wil evt. 1000 stuks investeren (voorschieten?)
Peter v.d. Stap, slecht 20 witte en 20 zwarte schijven, geen bord
Dieter 20 stuks
Groenteboer: 1 schoen opzetten = 1 bordje? (grote schoen, meer bordjes)
Guido B, denkt dat er te weinig actieve dammers zijn voor voldoende afname v.d. bordjes
Geteld: 50 stuks met eventueel een investering van 1000 stuks!
Deze gegevens zal ik binnenkort doormailen naar de KNDB. Misschien dat ze er wat mee kunnen. Ook is het volgens mij een idee dat de KNDB via de bonden hun verenigingen bereiken met een soort intekenlijst. Polsen of er echt belangstelling voor is. Overigens zie ik de magnetische bordjes ook al leuke alternatieve prijzen!! De bekende wisselbeker heeft zijn tijd ook wel gehad denk ik .
- Marcel Kosters
Als het goed is arriveren de eerste proefbordjes februari / maart.
Prijsinfo en wanneer in ruime getallen verkrijgbaar nog onbekend.
Partijen die willen investeren dan wel (voor)financieren zijn altijd
interessant. Meer info volgt via de KNDB website zodra deze bekend is.
(las deze draad per ongeluk, verwacht svp geen verdere reacties van mij op deze plek).
Prijsinfo en wanneer in ruime getallen verkrijgbaar nog onbekend.
Partijen die willen investeren dan wel (voor)financieren zijn altijd
interessant. Meer info volgt via de KNDB website zodra deze bekend is.
(las deze draad per ongeluk, verwacht svp geen verdere reacties van mij op deze plek).
- Hanco Elenbaas
Marcel Kosters via e-mail wrote: De leverancier werd verrast door (buitenlandse) feestdagen. Laatst mij bekende info is dat deze maand een prototype zou moeten arriveren.
Dit moet gekeurd worden. Indien positief dan wordt e.e.a. in productie genomen. Het ziet er helaas naar uit dat ik op het internforum te voor-
barig ben geweest. Zodra de KNDB over een nieuw en goed dambordje voor de verkoop beschikt (en daar wordt dus aan gewerkt) wordt
dit natuurlijk gepubliceerd.