transfer geruchten
Ik weet van niets [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Braintag wrote:DVSB schijnt de markt ook flink af te stropen. Zowel voor het eerste als het tweede, onder andere Deurloo, vd Lem en vd Berg zouden benaderd zijn
-
wees niet bevreesd bami goedemoed zal nooit voor westerhaar spelen.DJBAMI wrote:Het wordt hoog tijd dat ik eens wat duurder word ja!
Uitbetalingen in Bami worden ook geaccepteerd, maar dan graag vers bezorgt en niet per post. Ps. schrik niet! Goedemoed zijn nummer staat in het telefoonboek! Maar ik weet niet of ik wel wil blijven als die Goedemoed erbij komt hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .
He Tjalling [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
want dan stel ik WVM voor een keuze en die uitslag weet ik nu al. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Re: Verrassingspakket
gratis maar als ze twee jaar geweest zijn is hun niveau dusdanig aangesterkt dat ze zelfs willen betalen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Wat een mazzelaars bij Westerhaar.
Eerst krijgen ze DJ Bami en nu ook al Slim Klaasy van De Oldehove en nog gratis ook!!!
Ik verwacht toch wel een verrassingspakket binnenkort als dank voor de trainingen aan de jeugdige cracks.
-
je bedoelt bert dat dvsd en hiltex2 2 en 3 woren 8er wvm2Bert Zwart wrote:Een nog geheime grootmeester... Dat zal Sijbrands dan wel zijn.
Hiltex 2 moet in staat worden geacht om dicht achter DVSB te eindigen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
DE_PRUTSER wrote:je bedoelt bert dat dvsd en hiltex2 2 en 3 worden 8er wvm2Bert Zwart wrote:Een nog geheime grootmeester... Dat zal Sijbrands dan wel zijn.
Hiltex 2 moet in staat worden geacht om dicht achter DVSB te eindigen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
-
- Hanco Elenbaas
-
- Real name: Irene Stegeman
Gil stopt een jaar voor zijn studie..Hanco Elenbaas wrote:Waar gaat Gil naartoe Jan? Slecht nieuws.DE_PRUTSER wrote:niemand die weet dat gil bij wvm stopt????
Bart Stegeman vervangt Gil Salome.Yabidooo wrote:Hoe ziet WvM er verder dan uit?
Leijenaar komt in de plaats van Schuitema
maar wie vervangt Gil Salome? Gerrit Boom?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Hi Braintag,Braintag wrote:Sterrenburg naar het Noorden
Bosker naar Hoogeveen
DVSB schijnt de markt ook flink af te stropen. Zowel voor het eerste als het tweede, onder andere Deurloo, vd Lem en vd Berg zouden benaderd zijn
Als je bij ons in het tweede komt spelen dan beloof ik dat je wedstrijdverslagen niet zo bitter zullen zijn als bij het Noorden 2. Mocht dat wel het geval zijn, dan mag je dat gewoon op onze website zetten. Fanatieke mensen als jij kunnen we goed gebruiken!
En anders: Veel plezier volgend jaar in 2A.
LIEFDE
Herken ik hier de LIEFDE, het mededogen, de tolerantie en het respect van iemand die de Enige Weg naar de Waarheid gevonden heeft?DE_PRUTSER wrote:wees niet bevreesd bami goedemoed zal nooit voor westerhaar spelen.DJBAMI wrote:Het wordt hoog tijd dat ik eens wat duurder word ja!
Uitbetalingen in Bami worden ook geaccepteerd, maar dan graag vers bezorgt en niet per post. Ps. schrik niet! Goedemoed zijn nummer staat in het telefoonboek! Maar ik weet niet of ik wel wil blijven als die Goedemoed erbij komt hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .
He Tjalling [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
want dan stel ik WVM voor een keuze en die uitslag weet ik nu al. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
In den beginne was het Woord.
En het woord was met een hoofdletter en na de woorden kwam een punt.
Het Woord was bij God en het Woord was God.
(Het evangelie volgens Jophannes)
Heaven is no location, but a state of mind