Gekopieerd van een andere tread:
Geplaatst: Vr Apr 16, 2004 23:57 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Helaas ben ik morgen niet in staat de 500 Euro tegen Hanco te innen. Excuses hiervoor.
Guest
![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Geen match Elenbaas-Guest
- Hanco Elenbaas
Dank je Eric,
Dat betekent dat ik ook niet naar Huissen hoef en nog even wat kan uitslapen ipv 4 uur de trein en bus in voor een onzinmatch tegen een blaaskaak.
De toeschouwers zullen niets missen aan het geknoei van Wouter van Beek en mij, zeker niet nu we zo'n spectaculaire slotronde krijgen voorgeschoteld!
Hup Barkel, Bally, Kees en Rob!!!! Maak er iets sensationeels van!
Dat betekent dat ik ook niet naar Huissen hoef en nog even wat kan uitslapen ipv 4 uur de trein en bus in voor een onzinmatch tegen een blaaskaak.
De toeschouwers zullen niets missen aan het geknoei van Wouter van Beek en mij, zeker niet nu we zo'n spectaculaire slotronde krijgen voorgeschoteld!
Hup Barkel, Bally, Kees en Rob!!!! Maak er iets sensationeels van!
Onze vriend Guest laat zich nu wel heel erg kennen, ik had geen hoge hoed van die figuur op maar had op zijn minst verwacht dat hij afspraken na zou komen.
Maak nu maar bekend wie je bent als sportief verliezer en/of maak de inzet over waaraan je zonder twijfel ook Hanco gehouden zou hebben als hij niet was opgekomen.
Maak nu maar bekend wie je bent als sportief verliezer en/of maak de inzet over waaraan je zonder twijfel ook Hanco gehouden zou hebben als hij niet was opgekomen.
- DeletedProfile
-