De naam Bert Dollekamp toevoegen aan dit lijstje lijkt me ook wel een goeie.Ganesha wrote:Beste Frans, Bij communicatiedeskundigen denk ik aan Andrew Tjong a Ong (self made volgens mij). Bij de KNDB: Marcel Kosters?, mogelijk meer. Daarnaast Maarten Leeners, SNA, wil niet in een werkgroep zitten maar denkt en handelt graag mee. Groet, DaanFrans de Jonge wrote: Die betere aanbevelingen zijn op zichzelf niet zo moeilijk. We hebben al de nodige plannen gezien. De kunst is om zee tot uitvoering en resultaat te brengen. Het blijft mensenwerk. De kunst is dan ook om dammers te mobiliseren om actie te ondernemen en als het mogelijk is niet alleen voor de eigen vereniging maar ook voor andere verenigingen. We hebben voor ons Deltaplan ook iemand met communicatiekennis nodig. Want imagoverbetering naast propaganda/PR zijn belangrijke items voor een Deltaplan. Wie kent de PR niet door een helaas veel te vroeg overleden Jannus van der Wal. Hij haalde toentertijd TV praatprogramma's en de landelijke bladen bijvoorbeeld door zich te verslapen bij een NK.Dus communicatiedeskundigen, meldt je aan voor het Deltaplan!
Overigens lijkt me een communicatieplan bij KNDB-toernooien sowieso gewenst.
Deelnemers hebben ooit bij het NK 2008 gepleit voor een vaste KNDB-perschef, maar dat is er nooit van gekomen. Fred Ivens neemt de honneurs waar bij de Nationale Competitie.
Maar….er worden nu NK Kwalificatietoernooien en HF Finale NK Vrouwen gespeeld. Gaan daar persberichten voor uit? Vooraankondiging en rondeverslagen? (Ik dacht het niet….). En geen uitslagen op Teletekst…..
In de Leeuwarder Courant vandaag wel een verslagje van het FK Frysk Damjen voor teams, maar geen artikeltje over de NK Kwalificatie. Gelukkig stonden de uitslagen er wel in.
Zijn er in andere dagbladen vandaag artikeltjes over de NK Kwalificatie verschenen…..?