GuidoB wrote:Fred van Amersfoort wrote:oops, dit ontwijkende antwoord roept om nieuwe vragen. Enerzijds geeft Guido simpelweg aan de informatie niet te hebben, anderzijds stelt hij dat geen enkel KNDB lid geld krijgt. Argument 2 kan vervallen door de slechte onderbouwing van argument 1. Krijgt een speler als Scholma dan wellicht andere faciliteiten? Waar kan ik als nieuwsgierig KNDB lid een transparante en gedetailleerde inkijk in de uitgaven vinden?
Ik ontwijk niets. Ik zeg dat ik geen gedetailleerde informatie heb over de uitgaven van de KNDB, niet dat ik niet weet of Auke Scholma geld van de KNDB krijgt. Dat krijgt niemand, dus ook Auke Scholma niet. Ik heb ook geen idee of een speler als Auke Scholma andere faciliteiten krijgt (wat bedoel je? een dambord? schijven wellicht? pennen dan?) en van wie. Voor een gedetailleerde inkijk in de uitgaven van de KNDB moet je plaatsnemen in de financiële commissie. Voor een sollicitatie kun je bij het KNDB bestuur terecht.
Kom, Guido, kun je nie meer verzinnen dan een ballpoint?
Zelf had ik onderstaand lijstje faciliteiten ingediend.
Faciliteiten:
Een gratis hotelkamer met douche
Dineren
Ontbijt
Broodjes en drankjes tijdens de partij
Fruit
Trainer / coach
Een ipad met damprogramma
Een laptop
Een overhemd, stropdas en pak van de KNDB
Informatie over tegenstanders
Nekmassage na de partij
Gratis knipbeurt
Deodorant
Elektrische tandenborstel
Zalm bij de lunch
Een telefoonrinkeldemper
Sportschjoenen
Mentale begfeleiding
Stofdoek om bril mee af te nemen
Fitnessruimte ter ontspanning na afloop
Zwembad
Bubbelbad
Animeermeisjes
Applausmachine
Nagelvijl
Puntenslijper
Papierversnipperaar (voor notatiebiljetten na mislukte partij)
Doosje drop
Pepermunt
Chinese kruiden
Sauna
Strand om te wandelen en zilte lucht op te snuiven
Een boksbal om frustraties af te reageren
Een dartbord met gezicht van tegenstander op de roos
Videofilms
Games
Een motorfiets
Luxe kussens voor op de stoel
Aftershave
Hometrainer
Opblaaspop (v)
Pedicuriste
Hypnotiseur
Magnetiseur
Yogaleraar
Tenniskanon
Geisha
Nou, dat is nog maar een kleine, willekeurige greep uit mijn faciliteitenlijstje. Helaas kon de organisatie niet waarborgen dat ik dit alles zou krijgen, vandaar dat ik niet heb deelgenomen.