Turbo Dambase stopt met het invoeren van partijen

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Turbo Dambase stopt met het invoeren van partijen

Post by Kosmos » Thu Sep 20, 2012 14:33

GuidoB wrote:Ik bedoel de post van Jelmer, Tjalling. De discussie die hij aanhaalt gaat niet over Turbo Dambase of abonnementen, maar over de partijen van de nationale competitie. Deze thread gaat inderdaad over Turbo Dambase en daarom hoort die discussie niet hier.
Het gaat toch over het invoeren van partijen in Turbo Dambase lijkt me.
Als Bor het niet meer doet moet er toch een oplossing gevonden worden? Maar ik hoor nu dat Bor wellicht toch weer zo gek is de damsport te dienen.
Yusuf Islam, de voormalige Cat Stevens, zei eens schertsend: Het is maar goed dat ik eerst de islam leerde kennen en daarna pas de moslims, want anders was ik nooit moslim geworden...
Ik heb ook eerst het damspel leren kennen en pas later de dammers.
Heaven is no location, but a state of mind

GuidoB
Posts: 2325
Joined: Sun Sep 21, 2003 21:43

Re: Turbo Dambase stopt met het invoeren van partijen

Post by GuidoB » Thu Sep 20, 2012 15:23

Het enige dat ik heb gehoord, is dat Klaas Bor de partijen van de nationale competitie gaat invoeren. Of er weer abonnementen op partijen in Turbo Dambase komen, weet ik niet. Het gaat mij niet zozeer om Turbo Dambase toen ik mijn hulp aanbood, maar over het niet verloren gaan van de gespeelde partijen. Paul Visser zit er volgens mij ook zo in. Ik hoop ook heel erg dat de KNDB de ingevoerde partijen op de een of andere manier ter beschikking stelt. Wat mij betreft is Toernooibase hiervoor het meest geschikte medium.

Post Reply