Knipselkrant Groningen
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
Damrubriek Auke Scholma
DvhN 08-09-2012
Hey Hanco,
Beter een goede ruil dan een verre hak. Wiersma tegen Scholma? Gelijk over!
Groet van Klaas.
Hey Hanco,
Beter een goede ruil dan een verre hak. Wiersma tegen Scholma? Gelijk over!
Groet van Klaas.
Flow with the Go
-
-
Re: Damrubriek Auke Scholma
Ik denk dat Hanco niet zo van deals houdt Klaas.
Maar zet jij nu Scholma ook nog op zwart?
Goedemoeds kritieken waren lovend!
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
- Klaas van der Laan
Re: Damrubriek Auke Scholma
Jawel hoor! Het op zwart gaan is zelfs het logisch gevolg van een oude deal. Misschien is er iemand anders die dit wil voortzetten?Piet Bouma wrote: Ik denk dat Hanco niet zo van deals houdt Klaas.
Maar zet jij nu Scholma ook nog op zwart?
Goedemoeds kritieken waren lovend!
Flow with the Go
- Klaas van der Laan
Re: Knipselkrant Groningen
1 + 1 = GO
...maar liefde laat zich inderdaad niet dealen.
Ooit plaatste ik, naast mijn zieleroerselen, ad-hoc wel eens een krantenknipsel uit het Nieuwsblad van het Noorden als dat aan de forumtopics iets toevoegde. Hanco dupliceerde in die tijd o.a. bijna alle damrubrieken. Alleen het NvhN lag buiten zijn bereik. Hij vroeg mij hiervoor en aldus geschiedde.
Bijna drie jaar geleden meende Alexander de krantenartikelen buiten de forumdiscussies te moeten plaatsen onder het mom van wanorde enz. Ik had daar principiële bezwaren tegen en heb dat verwoord in een verhuisbericht "Afscheiding" op 14-11-2009. viewtopic.php?f=85&t=2634&start=15#p76785 Als fundamentalistische salonanarchist wilde ik niet in een hokje worden gestopt van zo'n afgescheiden apartheidsbeleid. Maar opnieuw aangespoord door Hanco en alleen nog als contraprestatie voor zijn vele inspirerende publicaties op allerlei gebied stapte ik over mijn schaduw heen en ging er desondanks mee verder.
Nu, zonder al Hanco's bijdragen, is het forum daarom voor mij niet langer interessant meer en stop ik alsnog ook hier mee. Alleen incidenteel misschien nog eens als daartoe aanleiding is zoals in het begin.
Tot en met het EK maak ik het nog af.
...maar liefde laat zich inderdaad niet dealen.
Ooit plaatste ik, naast mijn zieleroerselen, ad-hoc wel eens een krantenknipsel uit het Nieuwsblad van het Noorden als dat aan de forumtopics iets toevoegde. Hanco dupliceerde in die tijd o.a. bijna alle damrubrieken. Alleen het NvhN lag buiten zijn bereik. Hij vroeg mij hiervoor en aldus geschiedde.
Bijna drie jaar geleden meende Alexander de krantenartikelen buiten de forumdiscussies te moeten plaatsen onder het mom van wanorde enz. Ik had daar principiële bezwaren tegen en heb dat verwoord in een verhuisbericht "Afscheiding" op 14-11-2009. viewtopic.php?f=85&t=2634&start=15#p76785 Als fundamentalistische salonanarchist wilde ik niet in een hokje worden gestopt van zo'n afgescheiden apartheidsbeleid. Maar opnieuw aangespoord door Hanco en alleen nog als contraprestatie voor zijn vele inspirerende publicaties op allerlei gebied stapte ik over mijn schaduw heen en ging er desondanks mee verder.
Nu, zonder al Hanco's bijdragen, is het forum daarom voor mij niet langer interessant meer en stop ik alsnog ook hier mee. Alleen incidenteel misschien nog eens als daartoe aanleiding is zoals in het begin.
Tot en met het EK maak ik het nog af.
Flow with the Go
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan
- Klaas van der Laan