Nationale Competitie 2012-2013
Nationale Competitie 2012-2013
Op http://www.kndb.nl/club/NatCom/teams/teams.htm is de teamindeling van de nationale competitie 2012-2013 te vinden.
Re: Nationale Competitie 2012-2013
Volgens mij ben je sneller dan iedereen verwacht had Guido, of iedereen is het helemaal eens met de indeling, in beide gevallen goed werk dus van jou en de anderen die zich hier mee bezig hebben gehouden.
-
- Real name: Michel Stempher
Vooral dat eerste. Goed werk allemaal! Zo hoort het Dat tweede zal ook wel goed zijn Alleen heb ik van betrouwbare bronnen vernomen dat DEZ/NGKZ niet meer uitkomt in de nationale competitie, terwijl deze club nog wel is ingedeeld.mountain wrote:Volgens mij ben je sneller dan iedereen verwacht had Guido, of iedereen is het helemaal eens met de indeling, in beide gevallen goed werk dus van jou en de anderen die zich hier mee bezig hebben gehouden.
Dank. DEZ/NGKZ heeft zich in elk geval niet voor 1 mei afgemeld bij de KNDB.Michel Stempher wrote:Vooral dat eerste. Goed werk allemaal! Zo hoort het Dat tweede zal ook wel goed zijn Alleen heb ik van betrouwbare bronnen vernomen dat DEZ/NGKZ niet meer uitkomt in de nationale competitie, terwijl deze club nog wel is ingedeeld.mountain wrote:Volgens mij ben je sneller dan iedereen verwacht had Guido, of iedereen is het helemaal eens met de indeling, in beide gevallen goed werk dus van jou en de anderen die zich hier mee bezig hebben gehouden.
-
Pff, dat is dan weer vervelend. Feit blijft dat ik 3x moest overlezen wat er nou bedoeld werd in de uitnodiging een maand terug, maar dat het er toch wel echt in stond dat er geantwoord moest worden bij een verandering in het aantal teams...GuidoB wrote: Dank. DEZ/NGKZ heeft zich in elk geval niet voor 1 mei afgemeld bij de KNDB.
Refereer je hieraan: http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... Itemid=119? Deze tekst lijkt me toch duidelijk genoeg. Verder zou de deadline van 1 mei toch bekend moeten zijn bij de verenigingen. De praktijk is dat het niet zo bekend is. Ook de cautie van 100 euro is niet afdoende voor teams om zich tijdig aan- of af te melden. Ik heb dit aangekaart bij de laatste vergadering van de wedstrijdcommissie en naar aanleiding daarvan heeft men bovenstaande informatie op internet gezet. Kennelijk heeft ook dit niet geholpen...Michel Stempher wrote:Pff, dat is dan weer vervelend. Feit blijft dat ik 3x moest overlezen wat er nou bedoeld werd in de uitnodiging een maand terug, maar dat het er toch wel echt in stond dat er geantwoord moest worden bij een verandering in het aantal teams...GuidoB wrote: Dank. DEZ/NGKZ heeft zich in elk geval niet voor 1 mei afgemeld bij de KNDB.
-
Hmm, nu ik het nog eens lees, staat het er inderdaad heel duidelijk. Dit was wel het stuk dat ik bedoelde.GuidoB wrote:Refereer je hieraan: http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... Itemid=119? Deze tekst lijkt me toch duidelijk genoeg. Verder zou de deadline van 1 mei toch bekend moeten zijn bij de verenigingen. De praktijk is dat het niet zo bekend is. Ook de cautie van 100 euro is niet afdoende voor teams om zich tijdig aan- of af te melden. Ik heb dit aangekaart bij de laatste vergadering van de wedstrijdcommissie en naar aanleiding daarvan heeft men bovenstaande informatie op internet gezet. Kennelijk heeft ook dit niet geholpen...Michel Stempher wrote:Pff, dat is dan weer vervelend. Feit blijft dat ik 3x moest overlezen wat er nou bedoeld werd in de uitnodiging een maand terug, maar dat het er toch wel echt in stond dat er geantwoord moest worden bij een verandering in het aantal teams...GuidoB wrote: Dank. DEZ/NGKZ heeft zich in elk geval niet voor 1 mei afgemeld bij de KNDB.
Guido bedankt voor de snelle publicatie, verder leuk dat er weer een Limburgse ploeg bij is gekomen met Roermond.
DEZ/NGKZ speelt volgend seizoen inderdaad niet meer nationaal. Het is blijkbaar nog niet doorgegeven, dus heb direct maar even een mailtje gedaan naar de KNDB met alsnog de afmelding.GuidoB wrote:Dank. DEZ/NGKZ heeft zich in elk geval niet voor 1 mei afgemeld bij de KNDB.Michel Stempher wrote:Vooral dat eerste. Goed werk allemaal! Zo hoort het Dat tweede zal ook wel goed zijn Alleen heb ik van betrouwbare bronnen vernomen dat DEZ/NGKZ niet meer uitkomt in de nationale competitie, terwijl deze club nog wel is ingedeeld.mountain wrote:Volgens mij ben je sneller dan iedereen verwacht had Guido, of iedereen is het helemaal eens met de indeling, in beide gevallen goed werk dus van jou en de anderen die zich hier mee bezig hebben gehouden.
Fijn dat jullie het even melden, al kost het je club wel de cautie van 100 euro. Best wel zonde trouwens dat jullie stoppen. Waar gaan alle jeugdspelers heen?Damba89 wrote:DEZ/NGKZ speelt volgend seizoen inderdaad niet meer nationaal. Het is blijkbaar nog niet doorgegeven, dus heb direct maar even een mailtje gedaan naar de KNDB met alsnog de afmelding.
Idd, jammer, maar we hielden er nog maar 5 over. Drie jeugdleden stoppen (tijdelijk) ivm studie en Rick gaat bij Kampen spelen.GuidoB wrote:Fijn dat jullie het even melden, al kost het je club wel de cautie van 100 euro. Best wel zonde trouwens dat jullie stoppen. Waar gaan alle jeugdspelers heen?Damba89 wrote:DEZ/NGKZ speelt volgend seizoen inderdaad niet meer nationaal. Het is blijkbaar nog niet doorgegeven, dus heb direct maar even een mailtje gedaan naar de KNDB met alsnog de afmelding.
-
Vandaag heb ik in Toernooibase de (voorlopige) indeling geplaatst.
Clubbeheerders kunnen de teamsamenstelling eventueel gaan invoeren.
Uiteraard moet ook het bondsburo die teamsamenstelling tzt ontvangen
Clubbeheerders kunnen de teamsamenstelling eventueel gaan invoeren.
Uiteraard moet ook het bondsburo die teamsamenstelling tzt ontvangen
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
De roosters zijn bekend, zie http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... Itemid=119.
Mogen we van 2D ook de laatste wedstrijden zien? #dtv
-
De roosters van 2B, 2C en 2D zijn incompleet.