Murod is op zoek naar een club voor de komende seizoen.Murod wrote:Hello!
I'm Murodullo Amrillaev - vice-champion of the Europe 2010 and vice-champion of the world 2011 and never participated in dutch competition before. However I have large experience playing in team competitions on highest level.
I'm looking for a club to join in January 2012. That time I will be in Holland for interland Netherlants-Russia (24-30.01.2012) and can play 14 and 28 January. Future cooperation also possible.
Please contact me by email: Murod72@rambler.ru
looking for a club.
-
- Real name: Alexander Presman
Re: looking for a club.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap hier niks van. Gepost op 3 mei 2012.
-
Het is een oude post.
In combinatie met de nieuwe oproep.
In combinatie met de nieuwe oproep.
E. Merins (oud-trainer van G. Valneris) wil graag komend seizoen in de bondscompetitie spelen. Voor E. Merins, voormalig 1300+ speler zou dat de 1e keer zijn. Vooralsnog zou het om 3 wedstrijden gaan, meer kan in overleg.
Heeft u belangstelling mail dat dan naar vitalia@online.nl
-
Merins heeft weleens voor Twente's eerste gespeeld toch? Misschien is er bij ADG nog een plaatsje vrij?
-
Hij heeft zeker in de bondscompetitie gespeeld. Onder meer tegen mij, een jaar of 15 geleden.
Ik ga die partij niet opzoeken, want die ligt in de immense stapel knullig verloren partijen. Die is nog omvangrijker dan de stapel gewoon verloren.
Met de acquisitie bij ADG bemoei ik me niet Bert, maar geld is er in ieder geval niet..
Ik ga die partij niet opzoeken, want die ligt in de immense stapel knullig verloren partijen. Die is nog omvangrijker dan de stapel gewoon verloren.
Met de acquisitie bij ADG bemoei ik me niet Bert, maar geld is er in ieder geval niet..
-
Bert, ADG is met een gemiddelde rating van 1218 al de sterkste club in klasse 1-B, ca 50 punten meer dan nr 2 VAD. Uiteraard vooral dankzij Sijbrands die het gemiddelde met 44 punten omhoog trekt. Dus ADG heeft Merins niet echt nodig ...
Wim, wat betreft die partij tegen Merins: je hoeft de stapel notaties niet in, de partij staat gewoon in Turbo Dambase (sep 2000). Knullig vond ik je verlies niet: toen je 48..15-20? speelde, stond je al behoorlijk slecht (Flits geeft -0.5). Gewoon een goede partij van Merins.
Wim, wat betreft die partij tegen Merins: je hoeft de stapel notaties niet in, de partij staat gewoon in Turbo Dambase (sep 2000). Knullig vond ik je verlies niet: toen je 48..15-20? speelde, stond je al behoorlijk slecht (Flits geeft -0.5). Gewoon een goede partij van Merins.
- Luteijn
- Real name: Frits Luteijn
Mijne heren
Flaubert Ndonzi zoekt voor volgend jaar een club. Zijn elo is 2361, dat is ruim voldoende voor het behalen van de grootmeestertitel. Hij is nu nog intenationaal meester en speelt op dit exacte ogenblik zijn partij tegen Schwarzman voor WMSG cup.
Opmerking: Dit jaar kan hij niet meer zomaar voor een club spelen, omdat hij vorig jaar al voor een vereniging heeft gespeeld, die hem nu niet nodig heeft.
Flaubert Ndonzi zoekt voor volgend jaar een club. Zijn elo is 2361, dat is ruim voldoende voor het behalen van de grootmeestertitel. Hij is nu nog intenationaal meester en speelt op dit exacte ogenblik zijn partij tegen Schwarzman voor WMSG cup.
Opmerking: Dit jaar kan hij niet meer zomaar voor een club spelen, omdat hij vorig jaar al voor een vereniging heeft gespeeld, die hem nu niet nodig heeft.
-
ik zat natuurlijk te stoken, even 'Sijbrands verliest' lezen van Krajenbrink.Jelmer Martens wrote:Bert, ADG is met een gemiddelde rating van 1218 al de sterkste club in klasse 1-B, ca 50 punten meer dan nr 2 VAD. Uiteraard vooral dankzij Sijbrands die het gemiddelde met 44 punten omhoog trekt. Dus ADG heeft Merins niet echt nodig ...
-
Met het oog op nieuwe seizoen weer actueel:
Ganesha wrote:E. Merins (oud-trainer van G. Valneris) wil graag komend seizoen in de bondscompetitie spelen. Voor E. Merins, voormalig 1300+ speler zou dat de 1e keer zijn. Vooralsnog zou het om 3 wedstrijden gaan, meer kan in overleg.
Clubs genoeg om lid van te worden, zou ik zeggen. Meestal is contributie betalen het enige dat noodzakelijk is om mee te spelen in de NCA.Presman wrote:Met het oog op nieuwe seizoen weer actueel:
Ganesha wrote:E. Merins (oud-trainer van G. Valneris) wil graag komend seizoen in de bondscompetitie spelen. Voor E. Merins, voormalig 1300+ speler zou dat de 1e keer zijn. Vooralsnog zou het om 3 wedstrijden gaan, meer kan in overleg.
-
A.Presman wrote:Murod is op zoek naar een club voor de komende seizoen.Murod wrote:Hello!
I'm Murodullo Amrillaev - vice-champion of the Europe 2010 and vice-champion of the world 2011 and never participated in dutch competition before. However I have large experience playing in team competitions on highest level.
....
Ik herhaal dit oproep. Nu gaat het uiteraard om het seizoen 2015-2016.
Eerst willen spelen en dan niets als problemen, stond bij ons op de spelerslijst vorig seizoen maar geen Murod gezien.A.Presman wrote:A.Presman wrote:Murod is op zoek naar een club voor de komende seizoen.Murod wrote:Hello!
....
Ik herhaal dit oproep. Nu gaat het uiteraard om het seizoen 2015-2016.
Hello!
One month ago I became v-ce world champion among women and I decided to play draughts more professionally. The reason why I'm writing here is looking for a club to play in Dutch team competition the next season. I'm sure, it will be really good experience for me. If someone is interested- please write me on nataliasadowska@wp.pl
Best regards,
Natalia Sadowska
One month ago I became v-ce world champion among women and I decided to play draughts more professionally. The reason why I'm writing here is looking for a club to play in Dutch team competition the next season. I'm sure, it will be really good experience for me. If someone is interested- please write me on nataliasadowska@wp.pl
Best regards,
Natalia Sadowska