transfer geruchten
- Hanco Elenbaas
Re: transfer geruchten
Boudewijn Derckx naar Culemborg. Pim Meurs misschien ook.
-
Henk Grotenhuis ten Harkel van DUO naar CTD Arnhem.
-
Yuen Wong speelt volgend jaar bij Damclub Borne ipv. Orfam Telecom Twente.
-
Orfam II dus, of gaan Borne en Hengelo zich weer scheiden?Koos van Amerongen wrote:Yuen Wong speelt volgend jaar bij Damclub Borne ipv. Orfam Telecom Twente.
-
Het laatste
-
- Real name: Michel Stempher
Dat is nog helemaal niet zeker.Koos van Amerongen wrote:Het laatste
- Hanco Elenbaas
Odin Mol naar Westerhaar.
Maarten Linssen, Pierre Lacroix en Ingrid de Kok naar Cema/De Vaste Zet
(geen gerucht maar een gegeven)
-
- Real name: Michel Stempher
Mooi dat Pierre Lacroix gaat dammen in de nationale Hij speelde al jaren zeer sterk tijdens Brunssum Open. Ik geloof dat ie zelfs een MF-norm behaalde een keer, terwijl die eigenlijk een soort van huisdammer was.Dieter wrote:Maarten Linssen, Pierre Lacroix en Ingrid de Kok naar Cema/De Vaste Zet
- Hanco Elenbaas
Is dat dezelfde Pierre Lacroix die in de jaren zestig en zeventig bij PSV damde en regelmatig halve finales speelde?Michel Stempher wrote:Mooi dat Pierre Lacroix gaat dammen in de nationale Hij speelde al jaren zeer sterk tijdens Brunssum Open. Ik geloof dat ie zelfs een MF-norm behaalde een keer, terwijl die eigenlijk een soort van huisdammer was.Dieter wrote:Maarten Linssen, Pierre Lacroix en Ingrid de Kok naar Cema/De Vaste Zet
- Hanco Elenbaas
Na Ruud Kloosterman en Harry Clasquin gaat ook Friso Fennema naar Damlust Gouda.
Dat is dezelfde Hanco, Pierre is Limburger en was met name in de jaren 70 succesvol in zijn eigen provincie. Daarna inderdaad vele jaren voor PSV gespeeld. Sinds enkele jaren weer actief in Brunssum open en nu dus ook weer terug in de bondscompetitie.Hanco Elenbaas wrote:Is dat dezelfde Pierre Lacroix die in de jaren zestig en zeventig bij PSV damde en regelmatig halve finales speelde?Michel Stempher wrote:Mooi dat Pierre Lacroix gaat dammen in de nationale Hij speelde al jaren zeer sterk tijdens Brunssum Open. Ik geloof dat ie zelfs een MF-norm behaalde een keer, terwijl die eigenlijk een soort van huisdammer was.Dieter wrote:Maarten Linssen, Pierre Lacroix en Ingrid de Kok naar Cema/De Vaste Zet
- Theo Dijkstra
Héél mooi Dieter!Dieter wrote:Maarten Linssen, Pierre Lacroix en Ingrid de Kok naar Cema/De Vaste Zet
Arie van Genderen van GDC Gorinchem ook nu op zaterdag naar zijn eigen club De Kroonschijf Brandwijk/Molenaarsgraaf.
Marijke Koers, na een jaar onderbreking, van DEZ Hardinxveld naar ook haar feitelijke club De Kroonschijf
Marijke Koers, na een jaar onderbreking, van DEZ Hardinxveld naar ook haar feitelijke club De Kroonschijf
Good time of the day!
I am trying to fing club to play in the next season.
If you are interested in me to join your team, please, write me an email: tol1990@mail.ru
Andrey Tolchikov.
I am trying to fing club to play in the next season.
If you are interested in me to join your team, please, write me an email: tol1990@mail.ru
Andrey Tolchikov.