![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... ling.dhtml
Ik wens Robert-Jan heel veel sterkte toe de komende tijd. Dat zoiets kan gebeuren is echt te triest voor woorden.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Bij ons kwam het nieuws gister op de clubavond (DC Zenderstad) binnen.groenteboer wrote:Mijn moeder attendeerde op een verschrikkelijk bericht in het Algemeen Dagblad![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... ling.dhtml
Ik wens Robert-Jan heel veel sterkte toe de komende tijd. Dat zoiets kan gebeuren is echt te triest voor woorden.![]()
Heel goed, 'gefeliciteerd' met deze uitspraak!henk stoop wrote:Vandaag zijn drie van de vier daders ieder veroordeeld tot 18 maanden waarvan 6 maanden voorwaardelijk, met aftrek van voorarrest. Daarnaast moeten ze ieder een forse schadevergoeding betalen.
De vierde is vrijgesproken. Was zo stoned/dronken dat hij niets heeft meegekregen van wat de anderen heben gedaan.
Geen tbs voor deze psychopaten, Henk? 18 Maanden is een bijzonder lichte straf voor iemand halfdood slaan en hem vervolgens ergens dumpen waar hij alleen met veel geluk bijtijds kon worden gevonden...henk stoop wrote:Vandaag zijn drie van de vier daders ieder veroordeeld tot 18 maanden waarvan 6 maanden voorwaardelijk, met aftrek van voorarrest. Daarnaast moeten ze ieder een forse schadevergoeding betalen.
De vierde is vrijgesproken. Was zo stoned/dronken dat hij niets heeft meegekregen van wat de anderen heben gedaan.
Ik pleit er al langer voor om een groot hek rond Rottumeroog te plaatsen en daar dit soort tuig en andersoortige barbaren te dumpen om vervolgens te kijken hoe de natuur het probleem oplost.Hanco Elenbaas wrote:Geen tbs voor deze psychopaten, Henk? 18 Maanden is een bijzonder lichte straf voor iemand halfdood slaan en hem vervolgens ergens dumpen waar hij alleen met veel geluk bijtijds kon worden gevonden...henk stoop wrote:Vandaag zijn drie van de vier daders ieder veroordeeld tot 18 maanden waarvan 6 maanden voorwaardelijk, met aftrek van voorarrest. Daarnaast moeten ze ieder een forse schadevergoeding betalen.
Ja Douwe, dat komt meer in de buurt van een passende straf san 18 maanden, waarvan 6 voorwaardelijk.Douwe Edelenbos wrote:Ik pleit er al langer voor om een groot hek rond Rottumeroog te plaatsen en daar dit soort tuig en andersoortige barbaren te dumpen om vervolgens te kijken hoe de natuur het probleem oplost.Hanco Elenbaas wrote:Geen tbs voor deze psychopaten, Henk? 18 Maanden is een bijzonder lichte straf voor iemand halfdood slaan en hem vervolgens ergens dumpen waar hij alleen met veel geluk bijtijds kon worden gevonden...henk stoop wrote:Vandaag zijn drie van de vier daders ieder veroordeeld tot 18 maanden waarvan 6 maanden voorwaardelijk, met aftrek van voorarrest. Daarnaast moeten ze ieder een forse schadevergoeding betalen.
http://www.nu.nl/binnenland/2763243/wad ... elgen.html
Het scheelt veel kosten en ook de stichting die het zwerfvuil 2x per jaar ophaalt kan stoppen met de werkzaamheden. Kortom: één grote win-win.
Door te reageren ben je er een onderdeel van gewordenKlaas van der Laan wrote:Gelukkig maak ik geen onderdeel uit van dit soort opmerkingen. Er zijn KNDB-leden voor minder bestraft.