PINKY

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: Tja

Post by Damkoningin » Sun Apr 11, 2004 13:43

Joop wrote:
hans andriessen wrote:
Joop wrote:
wie was ook al weer diegene die de naam pinky verzonnen had.........hmmmm........ff denken...............owja: het was iemand uit delft.......................en wie verdedigt hem.....hmmmmm?
wie is Joop?
Hoezo?
Ik gok dat Joop, Bart de Vos is. Aangezien hij op MSN ook al een tekst had met Pinky erin. En dat hij z'n aapje (ofzoiets) Joop had genoemd.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Sun Apr 11, 2004 14:13

Damkoningin wrote:
Joop wrote:
hans andriessen wrote: wie is Joop?
Hoezo?
Ik gok dat Joop, Bart de Vos is. Aangezien hij op MSN ook al een tekst had met Pinky erin. En dat hij z'n aapje (ofzoiets) Joop had genoemd.
*zucht*
Irene, misschien een gekke vraag, maar denk je ooit wel eens na, voordat je iets eruit floept? Zoja, wonderbaarlijk...
Ten eerste ben ik bij lange na niet de enige die dat even in zijn of haar msn-naam had gepropt. Vele mensen zijn het met me eens dat die naam nou niet echt gepast is. Verder was ik de eerste die op dat berichtje reageerde, wat toch een kleine hint voor je moet zijn geweest. Ik ben niet zo'n schizofreen die discussies met zichzelf aangaat.
Verder heet dat aapje Joep. Voor een doorsnee persoon zou dit genoeg informatie zijn, maar ja, ik geloof dat jouw verstand pas activeert na 20 hints, hè?
Irene, zoals Maxima zou zeggen: dat was een bietje dom. (sic)
Zou je voortaan je gokken, je 'sarcasme' en überhaupt je gehele mening voor je willen houden? Frankly, I don't think anyone gives a f**k about it.
Dank u Irene, u zal ons allen een plezier doen.
yours untruly,

Bart de Vos
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Damkoningin

Post by Damkoningin » Sun Apr 11, 2004 14:35

Nou.. sorry Bartje..
Ik wist niet dat je je zo aan mij ergerd.

Bij deze bied ik mijn excuses aan, voor mijn gedachtes.. Die ik zomaar ineens er neer zet omdat ik gewoon een wilde gok gaf.

En ik hoop dat jij mij vergeeft voor deze domme fout. Ik heb er heel veel spijt van dat ik dat dacht en dat ik mijn gedachte op het forum neerzette.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Marjola

Post by Marjola » Sun Apr 11, 2004 14:51

Bel de dierenbescherming! Joop? Irene [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]

Zoals Bart al zei . . het is JOEP!

Hij is groen hij is zacht hij heet . . Joep [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Damkoningin

Post by Damkoningin » Sun Apr 11, 2004 15:08

Marjola wrote:Bel de dierenbescherming! Joop? Irene [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]

Zoals Bart al zei . . het is JOEP!

Hij is groen hij is zacht hij heet . . Joep [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Jah sorry. Ik dacht ff dat het Joop was.. Totdat ik de naam Joep weer las. Toen wist ik het weer.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Magnetron

Post by Kosmos » Sun Apr 11, 2004 17:00

Image

Wat is dit nu zeg?
Wie heeft de arme Kinky Pinky in de magnetron gedaan?
Heaven is no location, but a state of mind

Insomnia

Re: Magnetron

Post by Insomnia » Sun Apr 11, 2004 17:06

Kosmos wrote:Image

Wat is dit nu zeg?
sorry Tjalling Image
Last edited by Insomnia on Thu Apr 15, 2004 23:39, edited 1 time in total.

Kosmos

Re: Jongleren met damschijven

Post by Kosmos » Sun Apr 11, 2004 17:19

Insomnia wrote:
Kosmos wrote:Image

Wat is dit nu zeg?
sorry Tjalling, ik heb een kkhekel aan flikkers
Probeer maar eens net als Pinky met 5 damschijven tegelijk te jongleren.
Dan krijg je vanzelf respect voor het lieve beest.

Image

Kosmos

Post by Kosmos » Sun Apr 11, 2004 17:37

ImageImage

Komt er een prachtige vrouw binnen, doet de magnetron uit, deurtje open, kust Pinky op zijn snavel en loopt hand in vlerk weg met Pinky...

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Sun Apr 11, 2004 17:45

ZevenInEenKlap wrote:
Damkoningin wrote:
Joop wrote: Hoezo?
*zucht*
Irene, misschien een gekke vraag, maar denk je ooit wel eens na, voordat je iets eruit floept? Zoja, wonderbaarlijk...
Ten eerste ben ik bij lange na niet de enige die dat even in zijn of haar msn-naam had gepropt. Vele mensen zijn het met me eens dat die naam nou niet echt gepast is. Verder was ik de eerste die op dat berichtje reageerde, wat toch een kleine hint voor je moet zijn geweest. Ik ben niet zo'n schizofreen die discussies met zichzelf aangaat.
Verder heet dat aapje Joep. Voor een doorsnee persoon zou dit genoeg informatie zijn, maar ja, ik geloof dat jouw verstand pas activeert na 20 hints, hè?
Irene, zoals Maxima zou zeggen: dat was een bietje dom. (sic)
Zou je voortaan je gokken, je 'sarcasme' en überhaupt je gehele mening voor je willen houden? Frankly, I don't think anyone gives a f**k about it.
Dank u Irene, u zal ons allen een plezier doen.
yours untruly,

Bart de Vos
Ik sluit me helemaal bij je aan Bart. Irene denk voortaan ff na voordat je weer enorm domme opmerking plaatst, of een nergens op gebaseerde beschuldiging/gissing uit.

Joop

Post by Joop » Sun Apr 11, 2004 18:30

Last edited by Joop on Sat May 08, 2004 21:56, edited 1 time in total.

hans andriessen

Post by hans andriessen » Sun Apr 11, 2004 18:51

Beste Joop ......,

De woorden "..en wie verdedigt hem" zijn kennelijk op twee manieren uit te leggen door onderwerp en leidend voorwerp te verwisselen.

Ik heb dat kennelijk anders gelezen, dan jij bedoeld had. Sorry, dat ik je ervan beticht heb bepaalde verbanden te leggen. Maar het gehmmmmm droeg ook niet erg bij tot duidelijkheid.

Overigens heb ik niet de naam "verdedigd" maar het initiatief om het dammen populair te maken onder de jeugd d.m.v. een mascotte.

Toch is het nog steeds interessant te weten wie jij bent.
Kunnen we misschien eens een biertje drinken samen.

Kosmos

Diploma

Post by Kosmos » Sun Apr 11, 2004 21:45

hans andriessen wrote:Beste Joop ......,

De woorden "..en wie verdedigt hem" zijn kennelijk op twee manieren uit te leggen door onderwerp en leidend voorwerp te verwisselen.

Ik heb dat kennelijk anders gelezen, dan jij bedoeld had. Sorry, dat ik je ervan beticht heb bepaalde verbanden te leggen. Maar het gehmmmmm droeg ook niet erg bij tot duidelijkheid.

Overigens heb ik niet de naam "verdedigd" maar het initiatief om het dammen populair te maken onder de jeugd d.m.v. een mascotte.

Toch is het nog steeds interessant te weten wie jij bent.
Kunnen we misschien eens een biertje drinken samen.
Of een potje dammen!
Gefeliciteerd met je jeugdleidersdiploma trouwens, Hans, ik zag je op de foto in Het Damspel.
Mag je het clubgebouw al weer in?

hans andriessen

Re: Diploma

Post by hans andriessen » Sun Apr 11, 2004 22:29

Kosmos wrote: Of een potje dammen!
Gefeliciteerd met je jeugdleidersdiploma trouwens, Hans, ik zag je op de foto in Het Damspel.
Dammen? Ik ken Joop's sterkte niet.......

Bedankt voor de felicitatie; ik heb tevens het Damtrainer A diploma gehaald, jaja.

Nee, het clubgebouw mag ik nog niet in. Op geen enkele wijze.
Het is een zeer moeizame affaire.
Het behalen van die diploma's staat overigens los van het conflict met DOS. Ik ben bij toeval via RDC in die cursus beland.

Kosmos

Re: Diploma

Post by Kosmos » Sun Apr 11, 2004 22:57

hans andriessen wrote:
Kosmos wrote: Of een potje dammen!
Dammen? Ik ken Joop's sterkte niet.......

Bedankt voor de felicitatie; ik heb tevens het Damtrainer A diploma gehaald, jaja.

Nee, het clubgebouw mag ik nog niet in. Op geen enkele wijze.
Het is een zeer moeizame affaire.
Het behalen van die diploma's staat overigens los van het conflict met DOS. Ik ben bij toeval via RDC in die cursus beland.
Hans, luister, dit is wat je moet doen:
Koop 'n grote pinguin voor Vicky, gewoon donkerblauw is goed, desnoods roze.
Laat Vicky een aandoenlijk verhaaltje uit haar hoofd leren. Als Vicky dan met die enorme Pinky in haar hand bij de damzaal komt zegt ze met haar allerliefste stemmetje:
"Mag mijn vader alstublieft weer naar binnen, meneer? Ik ben zo verdrietig dat jullie zo gemeen doen tegen papa. Snif snif."
Vervolgens stap je uit de bosjes en loopt keihard juichend de zaal in. Jullie lopen zingend en huppelend door de gang (vergeet Pinky niet!): "Papa mag naar binnen! Papa mag naar binnen!"
Welk onmens durft dan nog te protesteren?
Als dit niet werkt kun je de boel altijd nog chanteren, zo van "Anders ik haal mijn kinderen van de club af", dat is heel gebruikelijk in de damwereld en je wordt er zeker niet voor geroyeerd! Dat gebeurt pas als je de vinger op de zere wonde legt als anderen het doen.

Post Reply