groenteboer wrote:Onderstaande quote komt van een ander topic, maar is gerelateerd aan Tavira Open.Je had je opgegeven voor het toernooi, Gerbrand. Korte tijd van tevoren neem je opeens contact op met Theo dat het jou beter lijkt om maar niet mee te doen. Theo heeft in zijn begroting al lang de opbrengsten van jullie drie meegenomen en krijgt dan opeens zo'n reactie te zien. De enige manier om jullie toch nog te laten meedoen was om dan maar de eerste drie rondes een reglementaire remise te doen. Op het moment dat Theo Dijkstra een speler had gevonden om in iedere ronde iemand op remise te houden begonnen jullie te zeuren dat zijn rating te laag zou zijn. Uiteindelijk heeft hij zichzelf maar opgeofferd, om op deze manier jullie toch nog te kunnen laten meedoen. (anders zou hij veel opbrengsten mislopen) Zie je niet in dat het voor een organisator een ramp is als korte tijd van tevoren opeens een groep deelnemers afhaakt?? Jullie wilden zelfs de kosten van het toernooi laten verrekenen met de logies.VibeMan wrote:Beste Michel,
Ik wil jou vriendelijk verzoeken om je niet zo negatief uit te laten over onze club.
Je posts op het forum zijn namelijk nergens op gebaseerd.
Tevens bevuil je het forum met onzin verhalen in het Tavira-topic en val je clubleden persoonlijk aan. Beschuldig je mij ervan, Theo Dijkstra te hebben gechanteerd.
Ik wil je graag uitnodigen om eens face-to face kritiek te leveren, i.p.v. achter je pc allerlei onzin uit te kramen.
Graag wil ik het hierbij laten.
Wat betreft de zaken over je club: praat eens met de gastgezinnen van het NK junioren Die zullen je haarfijn uitleggen wat ik bedoel.
Michel, zoals ik je al eerder vroeg. Stop met onzin verhalen te posten op het forum. Kort voor het toernooi afmelden? Waar haal je die informatie vandaan? Wanneer heb ik me dan afgemeld volgens jou? En welke groep deelnemers heb je het over? 3 personen zou ik toch eerder een groepje noemen.