PINKY
-
Re: Tja
Sommigen werken met een pseudoniem. Maar dan is meestal bekend wie daar achter zit. Het is niet prettig als iemand op het forum anoniem is. Vandaar de vraag wie jij bent.Joop wrote:Hoezo?hans andriessen wrote:
wie is Joop?
-
Joop 'Pinky' Stoop?hans andriessen wrote:Sommigen werken met een pseudoniem. Maar dan is meestal bekend wie daar achter zit. Het is niet prettig als iemand op het forum anoniem is. Vandaar de vraag wie jij bent.Joop wrote:Hoezo?hans andriessen wrote:
wie is Joop?
hebt u een hekel aan me dan??, of bent u boos op mij??.hans andriessen wrote:Sommigen werken met een pseudoniem. Maar dan is meestal bekend wie daar achter zit. Het is niet prettig als iemand op het forum anoniem is. Vandaar de vraag wie jij bent.Joop wrote:Hoezo?hans andriessen wrote:
wie is Joop?
ja verder is het geen pseudoniem ofzo.
-
Nee en nee, maar dat kan nog komen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Joop wrote: hebt u een hekel aan me dan??, of bent u boos op mij??.
Jij/u (tja, wat is het?) schreef een cryptisch stukje.
Dat valt wellicht te begrijpen als ik weet wie u/jij bent.
Dus nogmaals mijn verzoek om de achternaam bekend te maken.
Joop, je weet ook wie Hans is, dus vanwaar zo moeizaam je identiteit bekendmaken. Kijk je liever met een zak over je kop de anderen diep in de ogen?hans andriessen wrote:Nee en nee, maar dat kan nog komen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Joop wrote: hebt u een hekel aan me dan??, of bent u boos op mij??.
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Alexander Presman
DamZ! is toch voor kinderen bedacht.
Dan is er niets bijzonders dat de mascotte een naam kreeg waar iets van pinguïn komt en iets van deze man<br/> .<br/>
Voor weinigen die dat niet weten: zijn naam in Tinky Winky en hij komt uit wereldberoemde TV programma voor kinderen "Teletubbies".
Dus voor de jongste dammers en damsters luidt "Pinky" niet ongewoon en zeker hebben zij geen "volwassene" associaties.
Dan is er niets bijzonders dat de mascotte een naam kreeg waar iets van pinguïn komt en iets van deze man<br/> .<br/>
Voor weinigen die dat niet weten: zijn naam in Tinky Winky en hij komt uit wereldberoemde TV programma voor kinderen "Teletubbies".
Dus voor de jongste dammers en damsters luidt "Pinky" niet ongewoon en zeker hebben zij geen "volwassene" associaties.
Last edited by A.Presman on Sat Apr 10, 2004 10:29, edited 1 time in total.
Ik heb zo'n vermoeden dat Joop de voorzitter van de WHDB is.Kosmos wrote:Joop, je weet ook wie Hans is, dus vanwaar zo moeizaam je identiteit bekendmaken. Kijk je liever met een zak over je kop de anderen diep in de ogen?hans andriessen wrote:Nee en nee, maar dat kan nog komenJoop wrote: hebt u een hekel aan me dan??, of bent u boos op mij??.
Handtas = homo
Haha, je hebt gelijk, Alexander.A.Presman wrote:DamZ! is toch voor kinderen bedacht.
Maar in de VS was een dominee die het verwerpelijk vond dat in Teletubbies een 'homo' (handtas=homo snapt deze hoeder der moraal) meespeelde...
Misschien krijgt onze dampinguin nog de bijnaam Kinky Pinky...
Re: Handtas = homo
Dat was zeker die dominee die met kindertjes 'spelletjes' speelde.Kosmos wrote:Maar in de VS was een dominee die het verwerpelijk vond dat in Teletubbies een 'homo' (handtas=homo snapt deze hoeder der moraal) meespeelde...
-
Die welgenoemde teletubbie werd ook al Pinky Winky genoemd door zogeheten BNN supporters! dat komt bovenal ook, zoals Dhr. Kosmos al vertelde, omdat de Paarse teletubbie nogal''dolletjes is op winkelen met zn handtasje''.
Pinky is in de ogen van de kleine mensen wel leuk omdat het zo onschuldig klinkt , maar de naam is onder de ogen van de volwassenen dusdanig aan de roze kant gelijnd!
Pinky is in de ogen van de kleine mensen wel leuk omdat het zo onschuldig klinkt , maar de naam is onder de ogen van de volwassenen dusdanig aan de roze kant gelijnd!
Kinky Pinky
Ach, een atheïstische, homoseksuele pinguin als mascotte heeft ook wel wat.
-
Joop,Joop wrote:
wie was ook al weer diegene die de naam pinky verzonnen had.........hmmmm........ff denken...............owja: het was iemand uit delft.......................en wie verdedigt hem.....hmmmmm?
Bovenstaande uitspraak van jou roept vragen op.
Het lijkt er op (ik formuleer dit heel voorzichtig), dat jij een verband ziet tussen degene(n) die de uitslag van de naamprijsvraag bepaalde(n) en iemand die mij verdedigt. Aangezien ik de vader van de winnares ben, suggereer je de integriteit van een of meer KNDB-ers in twijfel te trekken.
Bijzonder kwalijk is het, dat je dit anoniem doet !!
Ik trek het mij zelf niet aan, hoor. Tenzij je bedoelt, dat ik daar een rol in speel (het zal niet de eerste keer zijn, dat ik vals beschuldigd word).
Kun je dit uitleggen? En maak je jezelf ook even bekend?