Nu we het over vermogende dammers hebben: Ik heb me laten vertellen dat jij ooit flink verdiend hebt met het schrijven van een damboek. Klopt dat?composite wrote:Bekeren tot wat en welke revolutie? En kan guest ons nader informeren over zijn vermogenspositie?Hanco Elenbaas wrote:Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
-
- Eric Sanders
Als je vaker naar Rush luistert wordt het vanzelf geniaal. Bij Bush werkt dat niet. Overigens speelt bij die Rush in Rio DVD een enorm reptiel (draak) een hoofdrol. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]Bert Zwart wrote:De overeenkomst tussen Rush en Bush is dat je er of helemaal voor gaat of helemaal niet.Eric Sanders wrote:Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!Hanco Elenbaas wrote: Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
Ik vraag me bij Rush echt nog steeds af of het geniaal is of total crap. Bij Bush heb ik dat probleem niet zo.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
Een paar honderd euro voor '40 jaar kvd'. Ongeveer een euro per uur. Met andere boeken heb ik meer verdiend, maar dat waren schrifturen over bijvoorbeeld Willem II (de voetbalclub, niet de sigaren) en wat bedrijfsgeschiedenissen.Bert Zwart wrote:>= 10000 gulden / weet ik niet.composite wrote:Wat is flink en welk boek?Bert Zwart wrote: Nu we het over vermogende dammers hebben: Ik heb me laten vertellen dat jij ooit flink verdiend hebt met het schrijven van een damboek. Klopt dat?
Gretig
Is dat boek nog verkrijgbaar???? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
10000 Gulden verdienen met een damboek. Dan geloof ik nog eerder in die shapeshiftende reptielen.Bert Zwart wrote:>= 10000 gulden / weet ik niet.composite wrote:Wat is flink en welk boek?Bert Zwart wrote: Nu we het over vermogende dammers hebben: Ik heb me laten vertellen dat jij ooit flink verdiend hebt met het schrijven van een damboek. Klopt dat?
Non-shifters
Alleen shape-shiftende reptielen kunnen zoveel geld verdienen met een damboek.
Koops bijvoorbeeld is een reptiel die het shapeshiften maar moeizaam aankan. Het schijnt dat zijn schedeldak nogal reptielachtig is en dat hij daarom een pet draagt.
Maar als non-shape-shifter moet Koops keer op keer geld bijleggen en houdt enorme dozen boeken over in zijn Schuur.
Koops bijvoorbeeld is een reptiel die het shapeshiften maar moeizaam aankan. Het schijnt dat zijn schedeldak nogal reptielachtig is en dat hij daarom een pet draagt.
Maar als non-shape-shifter moet Koops keer op keer geld bijleggen en houdt enorme dozen boeken over in zijn Schuur.
-
composite wrote:Een paar honderd euro voor '40 jaar kvd'. Ongeveer een euro per uur. Met andere boeken heb ik meer verdiend, maar dat waren schrifturen over bijvoorbeeld Willem II (de voetbalclub, niet de sigaren) en wat bedrijfsgeschiedenissen.
Sorry voor deze offtopic discussie maar ik was heel nieuwsgierig.
De persoon (V.K.) die me dit vertelde moet de boeken hebben verwisseld.
-
- Hanco Elenbaas
Nee Eric, Rush vergist zich.Eric Sanders wrote:Rush is de eerst prog-hardrock band (die bijvoorbeeld DT zeer beinvloed heeft). Trio uit Canada. Nog steeds ijzersterk, zie de DVD Rush in Rio. Schreven ongeveer 30 jaar geleden het nummer 2112 en ook die briljante tekst in mijn sig. is van hen afkomstig. Tot zover het college.Kosmos wrote:Rush is zeker de reptielvorm van George W. Bush, de anti-Christ?Eric Sanders wrote: Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!
Op 21 december 2012 eindigt de uitbuiting van de mensen op deze planeet door de buitenaardsen van Alpha Draconis, Orion en Sirius en hun hybride, schijnbaar menselijke afstammelingen, onze zogenaamde wereldleiders.
De Pleiadische Maya-kalender, die ±25.920 jaar (Het Platonische jaar) geleden begon eindigt op 21 december 2012, het einde van de Maan-Galactische cyclus en de aanvang van de Galactische Synchronisatie, het samengaan van planeet Aarde met de 4de dimensie.
Vierde dimensie
Mooi man, dan kunnen we mooi dammen op een echt torusdambord!Hanco Elenbaas wrote: Nee Eric, Rush vergist zich.
Op 21 december 2012 eindigt de uitbuiting van de mensen op deze planeet door de buitenaardsen van Alpha Draconis, Orion en Sirius en hun hybride, schijnbaar menselijke afstammelingen, onze zogenaamde wereldleiders.
De Pleiadische Maya-kalender, die ±25.920 jaar (Het Platonische jaar) geleden begon eindigt op 21 december 2012, het einde van de Maan-Galactische cyclus en de aanvang van de Galactische Synchronisatie, het samengaan van planeet Aarde met de 4de dimensie.
Wat valt er allemaal te zien verder in de vierde (ruimte?)dimensie Hanco?
-
Dankzij die posts van Eric Sanders heb ik al meer dan een dag de melodie rond "We are the priests in the temple of syrinx" in mn hoofd. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
-
- Eric Sanders
Toeval bestaat niet. Gisteren stond er een advertentie in de krant voor het eerste concert van Rush in Nederland in meer dan tien jaar. 1 oktober in die vreselijke Ahoy. Moet ik een kaartje voor je veilig stellen Bert?Bert Zwart wrote:Dankzij die posts van Eric Sanders heb ik al meer dan een dag de melodie rond "We are the priests in the temple of syrinx" in mn hoofd. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart