Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Apr 07, 2004 23:07

composite wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
Bekeren tot wat en welke revolutie? En kan guest ons nader informeren over zijn vermogenspositie?
Nu we het over vermogende dammers hebben: Ik heb me laten vertellen dat jij ooit flink verdiend hebt met het schrijven van een damboek. Klopt dat?

composite

Post by composite » Wed Apr 07, 2004 23:14

Bert Zwart wrote: Nu we het over vermogende dammers hebben: Ik heb me laten vertellen dat jij ooit flink verdiend hebt met het schrijven van een damboek. Klopt dat?
Wat is flink en welk boek?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Apr 07, 2004 23:37

composite wrote:
Bert Zwart wrote: Nu we het over vermogende dammers hebben: Ik heb me laten vertellen dat jij ooit flink verdiend hebt met het schrijven van een damboek. Klopt dat?
>= 10000 gulden / weet ik niet.

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Wed Apr 07, 2004 23:45

Bert Zwart wrote:
Eric Sanders wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!
De overeenkomst tussen Rush en Bush is dat je er of helemaal voor gaat of helemaal niet.

Ik vraag me bij Rush echt nog steeds af of het geniaal is of total crap. Bij Bush heb ik dat probleem niet zo.
Als je vaker naar Rush luistert wordt het vanzelf geniaal. Bij Bush werkt dat niet. Overigens speelt bij die Rush in Rio DVD een enorm reptiel (draak) een hoofdrol. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

composite

Post by composite » Wed Apr 07, 2004 23:45

Bert Zwart wrote:
composite wrote:
Een paar honderd euro voor '40 jaar kvd'. Ongeveer een euro per uur. Met andere boeken heb ik meer verdiend, maar dat waren schrifturen over bijvoorbeeld Willem II (de voetbalclub, niet de sigaren) en wat bedrijfsgeschiedenissen.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Gretig

Post by Kosmos » Thu Apr 08, 2004 00:02

Is dat boek nog verkrijgbaar???? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind

Koops

Post by Koops » Thu Apr 08, 2004 00:35

Bert Zwart wrote:
composite wrote:
10000 Gulden verdienen met een damboek. Dan geloof ik nog eerder in die shapeshiftende reptielen.

Kosmos

Non-shifters

Post by Kosmos » Thu Apr 08, 2004 02:06

Alleen shape-shiftende reptielen kunnen zoveel geld verdienen met een damboek.
Koops bijvoorbeeld is een reptiel die het shapeshiften maar moeizaam aankan. Het schijnt dat zijn schedeldak nogal reptielachtig is en dat hij daarom een pet draagt.
Maar als non-shape-shifter moet Koops keer op keer geld bijleggen en houdt enorme dozen boeken over in zijn Schuur.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Apr 08, 2004 03:46

composite wrote:Een paar honderd euro voor '40 jaar kvd'. Ongeveer een euro per uur. Met andere boeken heb ik meer verdiend, maar dat waren schrifturen over bijvoorbeeld Willem II (de voetbalclub, niet de sigaren) en wat bedrijfsgeschiedenissen.

Sorry voor deze offtopic discussie maar ik was heel nieuwsgierig.
De persoon (V.K.) die me dit vertelde moet de boeken hebben verwisseld.

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Thu Apr 08, 2004 10:15

Dieter wrote: Voor mij is Jesse Bos ook nog wel een optie
Jesse heeft sinds de verhuizing van zijn ouders naar Zeeland geen pc meer. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij guest is

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Apr 08, 2004 16:24

Eric Sanders wrote:
Kosmos wrote:
Eric Sanders wrote: Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!
Rush is zeker de reptielvorm van George W. Bush, de anti-Christ?
Rush is de eerst prog-hardrock band (die bijvoorbeeld DT zeer beinvloed heeft). Trio uit Canada. Nog steeds ijzersterk, zie de DVD Rush in Rio. Schreven ongeveer 30 jaar geleden het nummer 2112 en ook die briljante tekst in mijn sig. is van hen afkomstig. Tot zover het college.
Nee Eric, Rush vergist zich.
Op 21 december 2012 eindigt de uitbuiting van de mensen op deze planeet door de buitenaardsen van Alpha Draconis, Orion en Sirius en hun hybride, schijnbaar menselijke afstammelingen, onze zogenaamde wereldleiders.
De Pleiadische Maya-kalender, die ±25.920 jaar (Het Platonische jaar) geleden begon eindigt op 21 december 2012, het einde van de Maan-Galactische cyclus en de aanvang van de Galactische Synchronisatie, het samengaan van planeet Aarde met de 4de dimensie.

Kosmos

Vierde dimensie

Post by Kosmos » Thu Apr 08, 2004 19:42

Hanco Elenbaas wrote: Nee Eric, Rush vergist zich.
Op 21 december 2012 eindigt de uitbuiting van de mensen op deze planeet door de buitenaardsen van Alpha Draconis, Orion en Sirius en hun hybride, schijnbaar menselijke afstammelingen, onze zogenaamde wereldleiders.
De Pleiadische Maya-kalender, die ±25.920 jaar (Het Platonische jaar) geleden begon eindigt op 21 december 2012, het einde van de Maan-Galactische cyclus en de aanvang van de Galactische Synchronisatie, het samengaan van planeet Aarde met de 4de dimensie.
Mooi man, dan kunnen we mooi dammen op een echt torusdambord!
Wat valt er allemaal te zien verder in de vierde (ruimte?)dimensie Hanco?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Apr 08, 2004 20:32

Dankzij die posts van Eric Sanders heb ik al meer dan een dag de melodie rond "We are the priests in the temple of syrinx" in mn hoofd. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Apr 08, 2004 20:36

Zeg Hanco, Montauk is maar iets van twee uur hiervandaan! Als ik volgende week alle NK uitslagen goed voorspel dan weten jullie waar het aan ligt.

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Fri Apr 09, 2004 13:44

Bert Zwart wrote:Dankzij die posts van Eric Sanders heb ik al meer dan een dag de melodie rond "We are the priests in the temple of syrinx" in mn hoofd. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Toeval bestaat niet. Gisteren stond er een advertentie in de krant voor het eerste concert van Rush in Nederland in meer dan tien jaar. 1 oktober in die vreselijke Ahoy. Moet ik een kaartje voor je veilig stellen Bert?
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Post Reply