eh dat kan niet. want als je dat eenmaal doet, wordt er van je verwacht dat je dat altijd doet. En aangezien Stapper vaker wedstrijden op zondag heeft gespeeld, doen ze daar geen rekening mee houdenJan Pieter wrote:Stefan moet gewoon zeggen dat hij om religieuze redenen op vakantie gaat, dan mag hij zijn partijen vooruitspelen.Joop wrote:Stefan stapper doet niet mee omdat hij tijdens de finale op vakantie gaat.
Halve Finales Junioren en Aspiranten indeling
derde juniorenplaats is toch wageningen [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Wie durft het aan om te gokken op de 9 finaleplekken ?? [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
-
Degene die doorgaan zijn:Wie durft het aan om te gokken op de 9 finaleplekken ??
1.Wouter Ludwig
2.ernst jan de bruijn
3.Stijn Tuytel
4.Rik keurentjes
5.hin wong
6.Patrick Stork
7.danny Slotboom
8.maikel palmans
9. Klaas hendrik leijenaar
Ik zet een kratje bier in als dit hem wordt , wie gokt er mee!!?!?
- Hanco Elenbaas
Re: HF NK jeugd
Wat betekent DPT eigenlijk?Kosmos wrote:Lijkt me een plausibele taxatie, Bert!
De groep met Slim Klaasy en DPT Palmans is loodzwaar!
Re: DPT
Dam Pittbull Terrier! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote:Wat betekent DPT eigenlijk?Kosmos wrote:Lijkt me een plausibele taxatie, Bert!
De groep met Slim Klaasy en DPT Palmans is loodzwaar!
Heaven is no location, but a state of mind
Prognose
Westerhaar::
1 Stijn
2 Ernst Jan de Bruijn
3 Wouter Ludwig
Hengelo
1 Hin Wong
2 Rik Keurentjes
3 Tijn
(Plaats nog niet bekend)
1 Slim Klaasy Leijenaar,
2 Danny Slotboom,
3 DPT Palmans
3 topspelers en dan Daniel Merkus er nog bij! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Onevenwichtige groepsindeling!
1 Stijn
2 Ernst Jan de Bruijn
3 Wouter Ludwig
Hengelo
1 Hin Wong
2 Rik Keurentjes
3 Tijn
(Plaats nog niet bekend)
1 Slim Klaasy Leijenaar,
2 Danny Slotboom,
3 DPT Palmans
3 topspelers en dan Daniel Merkus er nog bij! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Onevenwichtige groepsindeling!
Last edited by Kosmos on Thu Apr 08, 2004 16:27, edited 1 time in total.
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Halve Finales Junioren en Aspiranten indeling
Ik denk dat je dat beter van de finale kunt doen.. (zoals nu ook van de finale gebeurt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )Maikel wrote: Komt hier ook een TOTO van Eric?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Waar slaat dit op?
Ik denk dat je dat beter van de finale kunt doen.. (zoals nu ook van de finale gebeurt
Tjee waar slaat dit op die jongen heeft een idee en jij gaat er onzinnig overheen zon toto is leuk! Niet serieus!
Volgens mij gaat het je niet om de toto maar je wilt zonodig wat zeggen hou je trivia voor je wil je? [img]images/smilies/scared2.gif[/img]
Tjee waar slaat dit op die jongen heeft een idee en jij gaat er onzinnig overheen zon toto is leuk! Niet serieus!
Volgens mij gaat het je niet om de toto maar je wilt zonodig wat zeggen hou je trivia voor je wil je? [img]images/smilies/scared2.gif[/img]
halve finale kan toch ook wel??Damkoningin wrote:Ik denk dat je dat beter van de finale kunt doen.. (zoals nu ook van de finale gebeurt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )Maikel wrote: Komt hier ook een TOTO van Eric?
Last edited by Insomnia on Thu Apr 15, 2004 23:40, edited 1 time in total.
Junioren:
Westerhaar: Tuytel,De Bruijn,Ludwig
Hengelo: Keurentjes, van Gortel, Wong
Wageningen: Leijenaar, Slotboom, Palmans (sorry Rianka)
Aspiranten:
(een stuk moeilijker want die namen ken ik allemaal niet echt)
Zegveld: Vogelaar, vd Akker, Rentmeester (houdt de familie-eer dan toch hoog en wordt van vreugde fan van een echte voetbalclub)
Culemborg: Cardozo, Stolwijk, Hoeve
Holl. veld: Verplak, Mostert, Palmans
Ach ja, die halve finales, brings back memories. In mijn laatste juniorenjaar zou ik eindelijk eens een keer mee gaan doen aan de finale van Nederland. Kwam ik door de vakantiespreiding in een superzware poule met Fijn van Draat, Dolfing, Barkel en Hoogteijling terecht. Lachen was dat. Nog leuker was dat ik gedeeld derde eindigde met Barkel en hij een beter SB had (telde dat jaar nog mee). In de herkamp twee remises en, tsja, geen finale dus.
Om het verhaal compleet te maken:
in de finale eindigden de reeds geplaatste spelers (Thijssen, Kemperman en Hage) op plaats 1, 2 en 3 gevolgd door Barkel, Fijn van Draat en Dolfing natuurlijk.
Daar baalde ik toen best van.
Westerhaar: Tuytel,De Bruijn,Ludwig
Hengelo: Keurentjes, van Gortel, Wong
Wageningen: Leijenaar, Slotboom, Palmans (sorry Rianka)
Aspiranten:
(een stuk moeilijker want die namen ken ik allemaal niet echt)
Zegveld: Vogelaar, vd Akker, Rentmeester (houdt de familie-eer dan toch hoog en wordt van vreugde fan van een echte voetbalclub)
Culemborg: Cardozo, Stolwijk, Hoeve
Holl. veld: Verplak, Mostert, Palmans
Ach ja, die halve finales, brings back memories. In mijn laatste juniorenjaar zou ik eindelijk eens een keer mee gaan doen aan de finale van Nederland. Kwam ik door de vakantiespreiding in een superzware poule met Fijn van Draat, Dolfing, Barkel en Hoogteijling terecht. Lachen was dat. Nog leuker was dat ik gedeeld derde eindigde met Barkel en hij een beter SB had (telde dat jaar nog mee). In de herkamp twee remises en, tsja, geen finale dus.
Om het verhaal compleet te maken:
in de finale eindigden de reeds geplaatste spelers (Thijssen, Kemperman en Hage) op plaats 1, 2 en 3 gevolgd door Barkel, Fijn van Draat en Dolfing natuurlijk.
Daar baalde ik toen best van.
-
Joost wat formuleer je dat toch fraai. Ik sta helemaal paf!Insomnia wrote:ach waarom niet, van normale HF kan toch ook toto worden gehoudenDamkoningin wrote:Ik denk dat je dat beter van de finale kunt doen.. (zoals nu ook van de finale gebeurt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )Maikel wrote: Komt hier ook een TOTO van Eric?
vind alleen jammer dat niemand heeft voorspeld voor aspiranten, oke niveauverschil bij aspiranten is stuk groter vaak, maar is bij junioren ook wel eens.
ps aan afkeuren heb je weinig, behalve als je het onderbouwt met argumenten. denk dat velen een toto opnieuw wel leuk zullen vinden
- Eric Sanders
OK: Joost Verplak plaatst zich op z'n sloffen voor de finale en zal daar Pim Meurs verrassend achter zich houden en het kampioenschap op zijn naam schrijven.Insomnia wrote:vind alleen jammer dat niemand heeft voorspeld voor aspiranten
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart