Bert Zwart wrote:Goed dan, niet relaxen. Dat terwijl we zoveel gemeen hebben. Zo zijn we allebei een keer door Theo Dijkstra ingeblikt. In mijn geval was het gelukkig in een blitzpartij.
Waar zit die like-button als je m nodig hebt?!
Bert Zwart wrote:Goed dan, niet relaxen. Dat terwijl we zoveel gemeen hebben. Zo zijn we allebei een keer door Theo Dijkstra ingeblikt. In mijn geval was het gelukkig in een blitzpartij.
MenO wrote:Bert Zwart wrote:Goed dan, niet relaxen. Dat terwijl we zoveel gemeen hebben. Zo zijn we allebei een keer door Theo Dijkstra ingeblikt. In mijn geval was het gelukkig in een blitzpartij.
Waar zit die like-button als je m nodig hebt?!
Johan Bastiaannet wrote:Zojuist zag ik op WDForum dat in het vuur van de discussie over de
recognition fee ook nog het kampioenschap van Suriname erbij gesleept wordt.
Maar hoe ten onrechte!
Even de volgende, zeker voor Guno, geruststellende informatie:
Nationale kampioenschappen zijn in principe standaard vrijgesteld van
betaling van de FMJD recognition fee, dus ook het kampioenschap van Suriname
2011!
Kijk maar eens op de FMJD website in het menu Calendar, daar staat ook
keurig aangevinkt dat dit kampioenschap geaccepteerd is voor de FMJD rating.
Sterker nog: het is, tegelijk met de halve finales, zelfs al verwerkt in
FMJD rating nr. 68 van april !
Wat een onzin. Het gaat over het OPEN kampioenschap!Hanco Elenbaas wrote:Johan Bastiaannet wrote:Zojuist zag ik op WDForum dat in het vuur van de discussie over de
Maar hoe ten onrechte!
2011!
Ik had de mail van Bastiaannet ook gehad en hem meteen onderstaande antwoord gegeven:Theo Dijkstra wrote:Wat een onzin. Het gaat over het OPEN kampioenschap!Hanco Elenbaas wrote:Johan Bastiaannet wrote:Zojuist zag ik op WDForum dat in het vuur van de discussie over de
Maar hoe ten onrechte!
2011!
Het bericht rond de Jeugkampioenschappen heeft naar mijn inziens niet de nodige aandacht gekregen in de pers. Ik zal U een sfeer verslag geven met wat meer inzichten in de U17 Jongens, en Jeugd meisjes.Rudi Azimullah wrote:Uit: Website van DAGBLAD SURINAME
http://www.dbsuriname.com/sport.asp
Bijgewerkt op: 18-05-11
.........................Jeugddamkampioenschappen succesvol afgesloten
De Jeugddamkampioenschappen van de Surinaamse Dambond (SDB) zijn afgelopen weekend gehouden. Met ruim 120 jeugddammers die kwamen opdagen kan dit toernooi als succes beschouwd worden. Er werd gespeeld in een U-17, U-14 en een U-10. Bij de meisjes was er ook een aparte U-19- en een U-8-klasse. De kampioen bij de meisjes U-18 is geworden Deborah Egers. Het semi-kampioenschap ging naar Kathleen Wielzen. In de U-17-klasse is Niaz Salarbaks de kampioen geworden, gevolgd door Lofernes Leonar. Marcel Wee Wee uit Brokopondo werd kampioen van de U-14-klasse, semi-kampioen werd Manish Dwarka. Pawan Basdewsingh prolongeerde zijn titel in de U-10-klasse. Hij eindigde voor Farish Chiragali. Bij de kleintjes in de U-8-klasse meisjes werd Regina Grant nummer 1 en Rani Basdewsingh 2.