K-NK sneldammen voor jeugdteams 2011
-
Het K-NK sneldammen voor jeugdteams komt er weer aan. Schrijf jouw team dan ook snel in. Hieronder is de uitnodiging met alle benodigde informatie te vinden. Hopelijk tot de 25e!
Jochem Zweerink
Leliestraat 85
5014 AE Tilburg
06-14271236
j_zweerink@hotmail.com
Aan: jeugdleiders damverenigingen
commissie jeugdzaken KNDB
Bert Habets
Betreft: K-NK sneldammen voor jeugdteams 2011
Tilburg, 3 mei 2011
Beste damvrienden,
Op zaterdag 25 juni 2011 vindt het K-NK sneldammen voor jeugdteams plaats. Dit toernooi zal worden gehouden in:
De Oase
Benschopperweg 342
3401 BZ IJsselstein
Tel.: 030 686 80 30
Het KNK sneldammen voor jeugdteams wordt georganiseerd door de jubilerende damvereniging DC Zenderstad. Het toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door het nieuwe boek “Sijbrands verliest” van Johan Krajenbrink en de befaamde serie trainingsboekjes KNK van Johan Krajenbrink en Lambert-Jan Koops. Het toernooi draagt dit jaar dan ook de titel:
K-NK Sneldammen Voor Jeugdteams 2011
Dit NK zal traditiegetrouw om 10:45 uur aanvangen en tot ongeveer 16:30 uur duren. Het toernooi bestaat uit 10 ronden Zwitsers, waarbij met een speeltempo van vijf minuten plus vijf seconden per zet per speler per partij zal worden gespeeld (Fischer-systeem). Een team bestaat uit een junior of een aspirant (bord 1), een aspirant (bord 2) een pupil (bord 3) en een pupil of een welp (bord 4). Andere combinaties zijn niet toegestaan. Indien er toch andere combinaties voor komen zullen de partijen van de spelers wiens leeftijdscategorie afwijkt van de hierboven genoemde, verloren worden verklaard. Vanzelfsprekend dienen alle deelnemende spelers lid te zijn van de club waarvoor beftreffende spe(e)l(st)er uitkomt.
Geïnteresseerde teams kunnen zich nog tot en met zaterdag 11 juni inschrijven bij ondergetekende. Hoewel inschrijven zowel telefonisch, per briefpost als per elektronische post kan, verdient de laatstgenoemde optie mijn voorkeur. Het inschrijfgeld bedraagt tien euro per team, contant te voldoen op de toernooidag zelf. Deelnemende teams zullen te zijner tijd een uitnodiging met gedetailleerde toernooi informatie ontvangen.
Mocht u naar aanleiding van dit schrijven nog vragen hebben dan verneem ik dat graag. Ten slotte hoop ik jullie de 25e in groten getale te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Jochem Zweerink
Lid jeugdcommissie KNDB
Het K-NK sneldammen voor jeugdteams komt er weer aan. Schrijf jouw team dan ook snel in. Hieronder is de uitnodiging met alle benodigde informatie te vinden. Hopelijk tot de 25e!
Jochem Zweerink
Leliestraat 85
5014 AE Tilburg
06-14271236
j_zweerink@hotmail.com
Aan: jeugdleiders damverenigingen
commissie jeugdzaken KNDB
Bert Habets
Betreft: K-NK sneldammen voor jeugdteams 2011
Tilburg, 3 mei 2011
Beste damvrienden,
Op zaterdag 25 juni 2011 vindt het K-NK sneldammen voor jeugdteams plaats. Dit toernooi zal worden gehouden in:
De Oase
Benschopperweg 342
3401 BZ IJsselstein
Tel.: 030 686 80 30
Het KNK sneldammen voor jeugdteams wordt georganiseerd door de jubilerende damvereniging DC Zenderstad. Het toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door het nieuwe boek “Sijbrands verliest” van Johan Krajenbrink en de befaamde serie trainingsboekjes KNK van Johan Krajenbrink en Lambert-Jan Koops. Het toernooi draagt dit jaar dan ook de titel:
K-NK Sneldammen Voor Jeugdteams 2011
Dit NK zal traditiegetrouw om 10:45 uur aanvangen en tot ongeveer 16:30 uur duren. Het toernooi bestaat uit 10 ronden Zwitsers, waarbij met een speeltempo van vijf minuten plus vijf seconden per zet per speler per partij zal worden gespeeld (Fischer-systeem). Een team bestaat uit een junior of een aspirant (bord 1), een aspirant (bord 2) een pupil (bord 3) en een pupil of een welp (bord 4). Andere combinaties zijn niet toegestaan. Indien er toch andere combinaties voor komen zullen de partijen van de spelers wiens leeftijdscategorie afwijkt van de hierboven genoemde, verloren worden verklaard. Vanzelfsprekend dienen alle deelnemende spelers lid te zijn van de club waarvoor beftreffende spe(e)l(st)er uitkomt.
Geïnteresseerde teams kunnen zich nog tot en met zaterdag 11 juni inschrijven bij ondergetekende. Hoewel inschrijven zowel telefonisch, per briefpost als per elektronische post kan, verdient de laatstgenoemde optie mijn voorkeur. Het inschrijfgeld bedraagt tien euro per team, contant te voldoen op de toernooidag zelf. Deelnemende teams zullen te zijner tijd een uitnodiging met gedetailleerde toernooi informatie ontvangen.
Mocht u naar aanleiding van dit schrijven nog vragen hebben dan verneem ik dat graag. Ten slotte hoop ik jullie de 25e in groten getale te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Jochem Zweerink
Lid jeugdcommissie KNDB
-
Re: K-NK sneldammen voor jeugdteams 2011
De criteria met betrekking tot de teamsamenstelling zijn versoepeld. De volgende teamsamenstelling is toegestaan. Aan bord 1 zit een junior of een aspirant; aan bord 2 een aspirant of een pupil; aan bord 3 een pupil of een welp; aan bord 4 een pupil of een welp.
-
Over een week vindt het KNK sneldammen plaats. Inschrijven is nog steeds mogelijk. Schrijf jouw team dus snel in!
Het toernooi zit er op. 21 teams hebben de weg naar IJsselstein weten te vinden.
De top 3:
WSDV 1
GDC
DV VBI
De organisatie reikte na afloop door de sponsor beschikbaar gestelde KNK boekjes uit. Waarvoor hartelijk dank.
DC Zenderstad kan terug zien op een geslaagde dag.
De top 3:
WSDV 1
GDC
DV VBI
De organisatie reikte na afloop door de sponsor beschikbaar gestelde KNK boekjes uit. Waarvoor hartelijk dank.
jati2000 wrote:Het toernooi zit er op. 21 teams hebben de weg naar IJsselstein weten te vinden.
De top 3:
WSDV 1
GDC
DV VBI
het viertal dat het kunststukje voor de derde keer op rij fikste: Jesse van Beek, Jan Groenendijk, Jannes Kromhout en Rama Polderman (Kees Thijssen was reserve, maar moest vergaderen)
-
Als Kees reserve was, dan ben ik bang dat je de beker weer in mag leveren .
In de loop van de week zal ik (proberen) de gedetaillieerde uitslagen (te) plaatsen.
Denk dat dat woensdag of donderdag gaat worden.
In de loop van de week zal ik (proberen) de gedetaillieerde uitslagen (te) plaatsen.
Ze hadden hem niet nodig Koos, maar ze vonden het heel mooi om de beker uit zijn handen te mogen ontvangen. Fantastische organisatie trouwens en klasse dat je de uitslagen zo snel in TB hebt weten te krijgen.Koos van Amerongen wrote:Als Kees reserve was, dan ben ik bang dat je de beker weer in mag leveren .
-
De credits voor de snel ingevoerde uitslagen gaan naar Jan Timmerman, die de uitslagen zaterdagavond ingevoerd heeft. Zoals gezegd probeer ik de detailuitslagen (dat zijn er een hoop) in de loop van de week te verwerken.
Tnx voor het compliment. Het is een samenwerking van een hoop mensen geweest, net als dit eerder dit jaar bij de HF NK Jeugd het geval was.
Tnx voor het compliment. Het is een samenwerking van een hoop mensen geweest, net als dit eerder dit jaar bij de HF NK Jeugd het geval was.
-
Foto's zijn inmiddels (door webmaster Jan) op onze site geplaatst: http://www.damclubzenderstad.nl
-
De detailuitslagen komen wat later dan gepland.
Er is een klein projectje gaande voor een verbeterpuntje van toernooibase.
Om dat te testen komen de detailuitslagen in etappes.
Uiterlijk donderdag staan ze er toch op (daarna ga ik op vakantie).
Hans, de opstelling van WSDV3 is me niet altijd duidelijk.
Zo vond ik een los briefje met daarop een opstelling, maar geen ronde.
Daarnaast voor een aantal rondes geen opstelling gezien.
Moet ik dan de opstelling van de ronde ervoor aanhouden?
Hans, de opstelling van WSDV3 is me niet altijd duidelijk.
Zo vond ik een los briefje met daarop een opstelling, maar geen ronde.
Daarnaast voor een aantal rondes geen opstelling gezien.
Moet ik dan de opstelling van de ronde ervoor aanhouden?
Koos,Koos van Amerongen wrote:De detailuitslagen komen wat later dan gepland.
Bij ronde 3 staat bij IJmuiden - Zenderstad 2 op bord 1 Stella van Buuren - Jan Timmerman 0-2. Zal wel dochter Laura moeten zijn
En vanwaar de R achter Rick de Wolf - Willem van Beek 2-0 (IJmuiden 2- J&O Stolwijk)?